Isaac's P.o.v.
"Ridica-te si straluceste raza de soare!" Il aud pe Scott cum tipa la mine din coltul celalalt al camerei.
"Scoala-te puturosule!" Perna lui Scott a aterizat pe fata mea, iar eu nu prea mai puteam respira asa ca a trebuit sa ma ridic. "Hmm, era si timpul." Spune el cu un ranjet triumfator. Iau perna si o arunc spre el. E randul meu sa ranjesc si sa rad de el.
"Care e graba? E ora sapte dimineata. Avem ore la doişpe."
"Ai uitat de micuta casuta de turta dulce?"
"Aa, da. Aia. La ce te-ai gandit?"
"O, deci credeai ca o sa te trezesti si eu deja o sa am ceva aranjat? Ca daca da, aveai dreptate." Pana si el rade la glumele sale. "Ma gandeam sa o punem pe un site de locuinte si chestii. Cica se vand repede."
"Perfect. Oh, si Scott?"
"Da?"
"Scuze pentru cum am reactionat aseara."
"Nu-i nimic, frate. Si eu as fi reactionat la fel daca mi-ai fi spus ca esti indragostit de Allison."
"Dar asta e diferit, Scott. Tu o iubesti pe Allison, ea te iubeste. Sunteti impreuna. April e doar o fata pe care de-abea am cunoscut-o. Nu stiu de ce am reactionat asa. Pentru asta vroiam sa imi cer scuze." Scott analizează in detaliu tot ce am spus.
"Ok."
*Dupa cateva ore*
"Hei, esti gata sa mergem?"
" Da hai."
Am ajuns la scoala si ne-am intalnit cu Stiles. Era destul de deprimat de niste probleme pe care le are tatal lui la munca. Nu m-am bagat totusi.
"Deci de acum sunteti colegi de camera?"
"Aham." M-am deranjat sa ii raspund fiindca Scott vorbea prin mesaje cu Allison. Ce surpriza!
"Si o sa veniti impreuna la scoala?"
"Asa se pare."
"A. Tare atunci."
Suna de parca nici el nu ar crede ce spune, dar din nou, nu m-am bagat. Era evident ca tipul nu era in apele lui azi. E totusi si prietenul meu si voiam sa il ajut. In acest moment puteam sa-l ajut doar lasandu-l in pace. Si asta am sa si fac..
April's P.o.v.
Am ajuns la scoala si m-am indreptat catre dulapul meu. Mi-am dat jos geanta neagra de pe umar si am inceput sa scot din ea cartile nefolositoare. Am pus in schimb cartea si caietul de engleza si o carte de Stephen King. Frate, chiar imi place autorul asta.
Am ezitat la un moment dat, dar mi-am luat inima-n dinti si m-am uitat in oglinda ce era mereu agatata pe usa dulapului meu. Stiu ce va ganditi. 'Mi-am luat inima-n dinti' doar pentru a ma uita in oglinda. Pentru voi nu e mare lucru si probabil ma credeti o ciudata. Dar pentru mine e foarte complicat. Banuiesc ca ati observat timiditatea mea. Ei bine, ea nu este tot ce ma caracterizeaza. Sunt anorexica si de-abea daca mananc. Dar eu ma vad grasa. Vad cum abdomenul meu deloc tonifiat de revarsa prin blugii cu talie joasa, cum bicepsul deloc lucrat se bălăngăne cand port tricouri, cum coapsele flescaite sunt etalate in fiecare vara. Imi detest imaginea. Urasc sa ma vad in oglinda.
Astazi purtam un tricou alb simplu mulat (nu stiu cum de am acceptat sa port un tricou mulat, dar s-a întâmplat) si o fusta neagra care ajungea deasupra genunchilor. Era o tinuta classy si finuta. Stilul meu vestimentar. Nu prea vroiam sa ies in evidenta dar cateodata se intampla si incerc sa imi pastrez calmul. In picioare aveam niste vansi negri simpli. Parul meu era ondulat si tinut la spate intr-o coada perfecta de cal. 'Poate astazi va fi ziua in care toate conceptiile si parerile mele se vor schimba', mi-am zis.
CITEȘTI
Further In Love ▶Lahey
FanficApril se muta in Beacon Hills cu mama ei dupa ce tatal ei a murit intr-un accident de masina. Cand a venit in oras, April nu cunostea pe nimeni. Dar spera ca isi va face niste prieteni normali ca toata lumea. Si o sa isi faca. Dar 'normali' nu cred...