39

289 19 1
                                    

'Nee ik ga zo weer naar huis' 'wil je wel nog wat drinken?' 'Nee ik ga' ik loop weer terug en knik. 'Is goed' ik loop met haar me naar de auto en ze omhelst me. Ik lach. 'Waar heb ik dit aan te danken?' Ze laat me los en er rollen tranen over haar wangen. 'He wat is er nou?' Ik veeg de tranen weg. 'Ik wil gewoon niet dat jullie nog iets over komt. Voor hetzelfde geldt dat je er niet meer was. Wat moet ik zonder je?! Dan dan-' '-stop Jenske. Stop. Ik wil er niet over praten of er over nadenken.' Ik glimlach en geef een kus op haar wang. 'Hou van jou jensje' 'love u too' ze stapt in haar auto, zwaait nog een keer en rijd weg. Ik glimlach en loop naar binnen.

'Zullen we slapen schatje?' Ik kijk op van mijn telefoon en zie Samuel voor me staan. Ik knik en pak zijn hand vast. Als we boven zijn pak ik ondergoed en loop de badkamer in. Als ik me aan het uitkleden ben komt Samuel binnen. 'Sam?' 'Hm' hij pakt zijn tandenborstel. 'Ik wil even alleen zijn.' 'Ik ga zo weg babe. Ga maar vast douche.' 'Nee, ook als ik me aan bet uitkleden ben.' Samuel kijkt op en loopt zonder reactie naar buiten. Dit wordt de eerste keer dat ik ga douche met de deur op slot.

Ik vlecht mijn natte haar in. 'Samuel, mag ik een shirt lenen?' Ik loop de kamer in en krijg een shirt naar mijn hoofd gegooid. Hij lacht. 'Ja dat mag' ik lach ook. 'Gek kind jij'

Ik ga in zin armen liggen en we vallen in slaap met een heel leven voor ons.

Jullie zijn allemaal zo lief, bedankt voor alle steun. Heel veel luf❤️ sorry voor het korte hoofdstuk maar ik wou snel
Iets schrijven. Xxx

Samuel leijten (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu