Kimseye güven olmaz

115 8 0
                                    

Hazal

Ardayla herşey güzel giderken onun bana yaptığı... Evet beni aldattı. Hemde benle çıkarken başka bi kızla çıkarak... O an sadece kendime acıdım. Bi insan bu kadar mı salak olur dedim. Resmen benimle oynadı. Ben bu düşüncelerle boğuşurken kapı çaldı ve tugce bize geldi. Hemen bana sarıldı. Ben ona olanları anlatmıştım.

"Kanka üzülme yaa amaan sana erkek mi yok" dedi Tuğçe.

"Var...ama ben resmen oyuncak oldum Tuğçe. İnsanca bana gelip bitsin diyebilirdi. "

"Ya tamam haklısın, unut artık üzülme"

"Zaten öyle olcak."

Tuğçeyle birbirimize sıkı sıkı sarıldık. O benim tek gercek dostumdu.
Alışveriş merkezine gitmeye karar verdik ve Tuğçe egemeni aradı ve söyledi. (Tabi kızın sevgilisi var hdhdhd) nys.

Alışveriş merkezine geldik ve gezmeye başladık. Tabi bende erkek kesiyom çaktırmayın jsjsjs

Biraz daha gezdik ve alışveriş merkezinden çıktık.

"Ee şimdi ne yapalım kanki" dedi Tuğçe. Ona döndüm ve ;

"Hmm...bilmem ki kanka aklıma gelmiyo"

"Şeyy.. Egemeni çağırıyım gelsin mi ya eğleniriz hem tabi istersen"

"Taam tamam çağırı" dedim ve egemen geldi. Egemene benim durumumu anlattık. Egemen de aynı şekilde ardaya küfür etti.

"Neyse kankiler konuyu kapatalım." dedim.
Egemen bana döndü ve ;

"Hazal kanki çok istersen benim arkadaşlardan birini sana ayarlarım" dedi. O an ben ve Tuğçe birbirimize baktık ve sırıttık.

"Ya kanka tabi olur da ama şuan değil. Kendimi hazır hissettiğim zaman ayarlarsın" dedim.

Egemende olumlu yönde kafasını salladı.

Sonunda bugün de bitmişti eve geldim ve arda malının bana attığı kazığı unutmaya çalışarak uykuya daldım..

Seviyoruz Napalım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin