Allereerst heel erg bedankt voor het aanklikken van mijn boek! Het helpt me heel erg. Ik zou ook willen vragen of jullie een vote willen achterlaten en goede kritiek is natuurlijk ook onmisbaar! Ik ga geen reclame maken voor andere boeken of mezelf promoten op sociale media. (Tenzij jullie dat willen) Veel plezier met het lezen van mijn verhaal!
"Maddison, opstaan, je moet naar school!" hoor ik vanaf beneden. Vandaag is mijn eerste schooldag. Ik zit nu officieel in de derde klas. Ik heb er geen zin in vorig jaar had ik ook al niet zo veel vrienden. "Maddison als je nou niet uit je bed komt dan kom je nog telaat!" Ugh "Ja mam ik kom al!" "Jeez bemoei je eens met je eigen zaken, ik kom echt wel op tijd" mompel ik zachtjes. Ik kijk op mijn wekker "SHIT!" roep ik zo hard dat ze het aan de overkant van de straat allemaal horen. Het is al 07:54, ik moet om 8 uur weg! Ik ren naar mijn kledingkast, pak de eerste broek en bet eerste shirt dat ik zie en schiet door naar de badkamer. Ik poets mn tanden zo snel dat het pijn doet, borstel m'n haar zo snel dat ik er allemaal plukken haar uit ruk en mors m'n mascara overal. Het ziet er alles behalve mooi uit. "Doei, ik ga!" schreeuwt mijn moeder weer. Ik ren als een kip zonder kop door mijn kamer op zoek naar mijn sleutels, telefoon en etui. Check, check en check. En nu snel naar school! Ik ren mijn kamer uit en...
BAM!
Ik knal vol tegen mijn zusje op, die nog een extra week vrij heeft. "Kijk eens uit je lelijke doppen!" krijs ik. "Doe het lekker zelf!" schreeuwt zij. "Ugh hier heb ik geen tijd voor!" roep ik terwijl ik wegloop naar beneden. Als ik beneden kom zie ik dat mijn moeder al een broodje heeft gemaakt. "Dankje mam, je bent echt een engel" zucht ik. Ik stop het in mijn mond en trek snel mijn jas en schoenen aan. Ik zwaai de deur open en schiet naar mijn fiets. "Kut! Een lekke band! Waarom nou net vandaag!" ik ren snel naar binnen pak de sleutels van mijn moeder en vlieg naar haar fiets ik spring erop en fiets zo snel weg dat een sportauto mij nog niet bij kan houden.
YOU ARE READING
Bad Luck
Teen FictionHij remt voor het restaurantje. En dan plots zwaait de deur open rennen er 2 kerels uit en grijpen me beet. Ik weet niet wat er gebeurd en probeer me los te wurmen maar het gaat niet en opeens.. ..wordt alles zwart.. Weten hoe dit afloopt? Lees dan...