Chapter 4

2.5K 307 24
                                    

Baekhyun ရဲ႕႐ွည္​လ်ားလွတဲ့ ႐ွင္​းျပမႈအဆံုးမွာ မိႏွစ္​ဝက္​​ေလာက္​ ​ေျပာစရာစကားဆြံ႔အသြားရသူက ParkChanYeol ....

Yeol..'ထြက္​ ထြက္​သြား​ေတာ့ ငါ့အိမ္​ထဲက ခုထြက္​သြား !'

Baek..'မသြားဘူး မင္​းဘယ္​လို ႏွင္​ထုတ္​ ႏွင္​ထုတ္​ ငါမသြားဘူး ငါမင္​း​ေဘးမွာ ႐ွိ​ေန​ေပးမယ္​ဆိုတဲ့ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​ကို ​ေသခ်ာ ခ်ပိးမွလာခဲ့တာမို႔ ငါ့ကို ​ေမာင္​းမထုတ္​ပါနဲ႔ '

Yeol...'မင္​းက ဘာမို႔လို႔ငါ့​ေဘးနား​ေန​ေပးမွာလဲ ​ေန​ေပးရ​ေလာက္​တဲ့အ​ေၾကာင္​းရင္​းက​ေရာ မင္​းသနားရ​ေလာက္​​ေအာင္​ ငါက စုတ္​ျပတ္​​ေနတဲ့သူမဟုတ္​ဘူး '

Baek...'ငါမင္​းကို သနားလို႔ဒီလိုလုပ္​​ေနတယ္​လို႔မင္​းထင္​​ေနတာလား '

Baek လည္​း Yeol ကို မ်က္​လံုးခ်င္​းဆံုရင္​း ​ေျပာ​ေတာ့

Yeol...'အဲ့လိုမွမဟုတ္​ရင္​ ငါ့​ေဘးနား​ေနစရာ ဘာအ​ေၾကာင္​းမွမ႐ွိဘူး '

Baek ရဲ႕ မ်က္​လံုးကို ​ေသခ်ာျပန္​စူးစိုက္​ရင္​း ​ေျပာလိုက္​တဲ့ Yeol ရဲ႕စကား

Baek...'မင္​းမယံုလည္​းမတတ္​ႏုိင္​ဘူး ငါ မင္​းကို ျမင္​ျမင္​ခ်င္​း ​ေဟာ့ဒီ့ရင္​ဘက္​ထဲက ထုတ္​လို႔မရ​ေလာက္​​ေတာ့​ေအာင္​ ခ်စ္​မိသြားတာဆိုရင္​ ​ေနဖို႔အ​ေၾကာင္​းရင္​းလံု​ေလာက္​ပိလား '

Yeol..'ဘာ!!!!!! '

Baek ရဲ႕စကား အဆံုးမွာ yeol မတ္​တပ္​ ရပ္​မိၿပီးသား

Yeol'pov; ' သူ သူ ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ ခ်စ္​တယ္​ ဟုတ္​လား ငါ့ကို​ေလ ငါ့လိုလူကို​ေလ ဟင္​့အင္​း မယံုဘူး ဒါ​ေတြအားလံုးက လိမ္​ညာ​ေနတာ အ​ေပၚယံ​ေတြ သူလည္​း ငါ့ကို သနား​ေနတာ ဟင္​့အင္​း မယံုဘူး မျဖစ္​ႏုိင္​ဘူး '

Baek လည္​းသူ႔​ေ႐ွ႕က တစ္​​ေယာက္​ထဲ ​ေခါင္​းခါ​ေနတဲ့ chanyeol ရဲ႕ လက္​ကို ဆြဲကိုင္​လိုက္​ရင္​း
Baek...'ငါသိပါတယ္​ မင္​း အံႁသသြားမယ္​ဆိုတာ မင္​းငါ့အခ်စ္​ကို လက္​မခံရင္​​ေနပါ အသိအမွတ္​မျပဳရင္​​ေနပါ သိထား​ေပးရင္​ ရပိ '

Yeol လည္​း Baek စကားၾကားမွ အသိစိတ္​ျပန္​ကပ္​ရင္​း Baek ကိုၾကည္​့လိုက္​တယ္​

Only 7 DAYSWhere stories live. Discover now