Union J Grubu.

2.5K 55 36
                                    

Union J gurubu bildiğiniz üzere X-Factor yarışmasının  9.sezonunda yer alan guruplardan biriydi.

Yarışmaya gurubun en küçüğü olan George solo olarak, Diğer gurup üyeleri yani John, Jamie ve Jaymi gurup olarak katıldılar.Bu gurubun adı Trible J.Trible J gurubu ilk seçmeleri başarıyla geçti ancak sonraki turu geçemeyerek elendi.George Shelley'nin performansını beğenen X-Factor jürileri onun soloyla değil de bir grupla devam etmesini istediler.X-Factor jürileri Trible J gurubuna bir şans vererek George Shelley ile birleşerek Union J gurubunun oluşmasını sağladılar.Gurup birleştikten sonra Union J Jüri evinde Call Me Maybe performansını sergileyerek başarılı oldular.Gurubun ilk canlı performansı (Queen's Don't Stop Me Now) sosyal medyada büyük ilgi gördü.

GURUP ÜYELERİ

 George Shelley ;

Union J gurubunu en küçük üyesi olan George 27 Temmuz 1993 yılında İngiltere Clevedon şehrinde doğmuştur.Annesi Toni Harris, babası Dominic Shelley'dir.Will Shelley ve Tom Harris adında iki abisi, Harriet Shelley adında bir kız kardeşi,Leo, Archie ve Spencer adında 3 erkek kardeşi Annabelle ve Louis Allen adında 2 üvey kız kardeşi vardır.George yarışmaya katılmadan önce bir cafe2de çalışıyordu.13 yaşından beri kendi kendine gitar çalmayı öğrendi.

Jamie Paul Hamblett (JJ) ;

Trible J gurubunun üyesi olan Jamie 25 Mayıs 1998 yılında İngiltere Suffolk Newmarket kasabasında doğmuştur.Ashley adında bir erkek kardeşi, Otea adında bir kız kardeşi vardır.Babasının ve krdeşinin izinden giderek Jokey oldu.Şu an Caterina Lopez ile ilişkisi var.

Josh Cuthbert ; 

Trible J gurubunun üyesi olan Josh 28 Temmuz 1992 yılında İngiltere Berkshire şehrinde doğmuştur. Annesinin adı Kathryn Cuthbert, babasının adı  Graham Browne'dur. Callum adında bir erkek kardeşi ve Victoria adında bir kız kardeşi vardır. Yarışmaya katılmadan önce bir yerde satış elemanı olarak çalışıyordu.

Jaymi Hansley ;

Trible J gurubunun üyesi olan Jaymi'nin tam adı Jaymi William Hansley'dir.24 Şubat 1990 yılında Londra Luto şehrinde doğmuştur.Annesinin adı Jeckie Hensley, babasının adı David Hensley'dir.Aeron adında bir erkek kardeşi var.Yarışmaya katılmadan önce dans öğretmenliği yapıyor ve şarkı söylüyordu.Olly Marmon ile nişanlı.Ve 2010 yılında Olly Marmon'a Roma'da evlenme teklifi etmiştir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Union J Grubu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin