ATENTIUNE! 18+
Era o seara romantica in casa celor doi indragostiti,Kim Jonghyun si Kibum,acestia stateau tolaniti pe canapea,urmarind stirile de la ora 7 pe jumatate adormiti.Prezentatorul spunea cuvinte pe care Kibum si JongHyun nu le intelegeau,asta se intampla cand se uita la televiziunea italiana,dar cui ii pasa,acestia aveau in plan altceva pentru aceasta seara,ceva mai incitant si mult mai provocator. Key statea pe pieptul lui Jong,respirand usor,iar fata lui avea o expresie fericita,iubea sa stea pe "Puppyzaurusul"lui,in timp ce acesta il mangaia pe cap sau il pupa pe frunte,fata,buze,gat ,daca era excitat acesta isi strecura mainile usor sub tricoul lui Key si se freca usor de el,gemand usor pentru a nu-l trezi pe iubitul sau cu par brunet.
Minutele au trecut,iar JJong nu putea sa mai indure,il voia asa de tare pe Key,trebuia sa-i simta pielea fina,trebuia sa-i vada expresia atunci cand el este pe spate,iar acesta il "calareste",fata aceia rosie care il excita si mai tare si voia s-o faca fara incetare.Key deschise ochii usor si isi vazu iubitul fara haine pe el,excitat la maxim "J-Jongie c-ce faci?" Puppyzaurusul il ridica cu forta si-l aseza pe el,sarutandu-l apasat si cu forta,cerandu-i sa-si deschida gurita pentru al putea explora,pentru a putea sa-i suga saliva pe care o adora,voia asa tare ca limba lui sa danseze cu a partenerului sau "Bummie,te vreau! Nu pot sa mai rezist!"Blondul isi plimba mainile pe pieptul brunetului care gemea la fiecare atingere,nu prea conta ca vecinii o sa auda se doreau unul pe altul mult prea mult. Kibum isi dadu jos tricoul si se napusti asupra pieptului lui Jong,acesta saruta tandru abdomenul acestuia,in timp ce mainile lui se jucam cu sfarcurile intarite ale blondului,iar apoi Key isi puse gurita la treaba,facea cercuri in jurul sfarcurilor lui JJong si dupa ii lingea sfarcurile,lucru care-l facea pe Puppy sa geama extrem de tare,iar acesta-i mangaia spatele lui Bummie "Bu-Bummiesor! E-Este asa bineee,te r-rog nu...AGH! LA DRACU!" Kibum musca sfarcurile acestuia,se pare ca Puppy nu prea suporta asta asa ca blondul il impunse pe Key iar acesta cazu pe spate,in timp ce Jong se juca cu erectia acestuia din pantaloni "Mmmmmm,Kibummie,O vreau in gurita,acum!" zis si facut cureaua lui Key zbura in dosul camerei si pantalonii langa canapea.
Blondul dorea sa-l tortureze in asa fel incat Key sa-l implore sa-l futa tare si cu pasiune cum doar el stie,sa abuzeze de prostata acestuia care iubea sa fie "lovita" de penisul lui. Key se uita in ochii iubitului sau in timp ce acesta avea mana pe barbatia sa si saruta capul penisului erect cu toate ca era inca-n boxeri. Il lingea usor si tandru pe lungime si il saruta pe latime. Acesta isi strecura mana-n boxerii lui Key si ii scoase "mingile" asa cum le numea el,la iveala. Le tinea in mana de parca erau 2 diamante pretioasa,se juca putin cu ele si apoi le atinse cu limba,lingand in cercuri iar apoi se lasa putin mai jos incat sa poate sa le ia in gura sa calda si pofticioasa. In ochii lui se vedea excitarea si ardoarea de a face sex,dar foreplay-ul era foarte excitant si nu renunta niciodata la el. Era momentul mult asteptat,boxerii lui Key au disparut,iar membrul acestuia era tantos deoarece a fost eliberat din stransoarea hainelor. Key isi freca coapsele si-si odihni mainile pe pieptul sau in timp ce Jong avea in gura penisul acestuia. Capul sau era dulce,avea gust de capsuni,iar Jong sugea cu placere si cu o intensitate din ce in ce mai mare.Isi plimba limba pe toata lungimea lui,iar apoi isi aseza limba pe varful penisului lui Key,lingand "despicatura din varf" . Brunetul gemea si gemea pana cand Jong ii ridica in sus picioarele si i le puse pe umerii lui,dezvaluind un fund destul de mic,dar al dracu de apetisant. Blondul ii ordona lui Bummie sa-i suga degetele pentru a putea sa-l patrunda cu acestea. Dupa ce a supt bine,Jong ii masa intrarea cu un deget,iar apoi apasa usor,facand degetul se intre in interiorul anusului acestuia usor,usor. Inauntru era foarte cald era ca si cum Key era in flacari,iar Jong trebuia sa fie extintorul sau asa ca facu o miscare de du-te,vino in anusul acestuia apoi mai adauga un deget,dupa altul si incerca sa-i mareasca anusul pe cat posibil.