Pustite si pesničku :)
Pohľad Mack:
Nemohla som sa nabažiť jeho dotykov a pier. Pomaly ma zodvihol na ruky , akoby som bola pierko a odniesol do spálňe. Položil ma na posteľ a stále sa mi díval do očí. Tá žiadostivosť, ktorá bola v našich pohľadoch sa nedala prehliadnuť.
,,Mack ?"
,,Hmm?"
,,Šilene ťa ľúbim, " dal mi dlhý bozk na ústa a prikryl ma svojím telom.
,,Aj ja teba."
Pomalyčky mi chytil lem trička a začal mi ho vyťahovať. V polke sa zastavil a pozrel sa na mňa.
,,Nechcem ťa do ničoho nutiť, Mack..."
,,Vyzerám, že to robím nedobrovoľne ?" pohladila som ho po tváry.
Zasmial sa jeho najzlatším smiechom, až sa mu na lícach vytvorili jamky. Vyzliekol mi tričko a omylom ho zhodil na zem. Hodil na mňa ospravedlňujúci pohľad a ja som sa nad tým len pousmiala.
Pobozkal ma na rameno, kľúčnu kosť, až sa dostal k mojej podprsenke. Pálilo ma každé miesto,kde sa dotkli jeho pery mojej pokožky. Bola som hladná po jeho bozkoch.
Nadvihla som sa, aby ju mohol rozopnúť, ale ani za svet ju nevedel odháčikovať. Pripadalo mi to trochu komické, ale aj zlaté. Ruky som si dala za chrbát a rozopla si ju sama.,,Ako to vy ženy len robíte?"
,,To je čierna mágia..."
Zvliekol mi ju z ramien a ja som sa rýchlo zakryla rukami. Pripadalo mi trápne byť skoro nahá a veľmi som sa hanbila.
Jemne mi chytil ruky a dal mi ich dole z hrudníku. Celý čas sa na mňa pozeral s obdivom a ja som sa tak veľmi červenala...
,,Si krásna," prešiel mi rukou od pleca až po bok.
Začervenala som sa a razom vyzliekla aj jemu tričko, aby sme boli fifty-fifty. Dívala som sa na jeho jemnú pokožku a myslela som na to, že on je MÔJ. Hladila som ho po hrudi. Najprv som ju skúmala očami a potom som sa prevalila na vrch ja a dávala som mu bozk na každý centimeter jeho tela.
Prsty som zahrabla do jeho vlasov najprv som sa mu jemne dotkla pier tými mojimi. Potom som mu jemne buchla do nosa a nakoniec ho pobozkala tak, že v tom mohol cítiť všetky moje emócie, ktoré mnou práve lomcovali.
V ten večer sme boli spolu. Myslím naozaj SPOLU. A bolo to krásne. Ako hudba, alebo niečo, čo máte naozaj veľmi, veľmi, veľmi radi. Dokonca to bolo lepšie ako jahodová zmrzlina. Naše dychy splynuli v jeden a prežívali sme tie isté silné pocity.
Vôbec to nebolo ako vo filmoch, kde zo seba strhávajú oblečenie a lámu postele. Tie filmy vás vôbec nepripravia na realitu. Všetko je tam prehnané, drsné, hlučné... Toto by sa skôr dalo vystihnúť slovami, ako jemnosť, láska, vášeň.
Pohľad Colina :
Jediné, čo ma napadne, keď sa pozriem na Mack, je dokonalosť. Ona je dokonalá a my patríme k sebe. Bože, ja fakt neviem čím som si ju zaslúžil a ak jej niekedy ublížim, vlatnoručne ma prefackaj a pošli do pekla, pretože by som si to zaslúžil.
Ako ja ju strašne ľúbim...
Hmm... :) Tí dvaja sú zlatý :*
Dúfam, že sa vám kapitola páčila. Čaká nás ešte jedna, epilóg a pár mojich slov k tomuto príbehu :)P.S: už vyšla prvá časť pokračovania Life in letters, teda Adrienine listy. Volá sa Unread Letters. :))
ESTÁS LEYENDO
KINGDOM COME
Novela JuvenilMôj život bol katastrofa. A jediným riešením bol definitívny koniec. No niečo, alebo skôr niekto mi v tom zabránil. Je neuveriteľné, ako sú naše životy poprepletané. 29.12 2015 #2 v odporúčaných 13.3 2016 #13 v teen fiction 3.4. 2016 #4 v teen f...