3 uger senere.
Det var midt i sommerferien, mig og Thor havde været sammen i ca 3 uger nu og vi var stor set sammen hver dag, han er drømme kæresten, han er min bedste ven og min kæreste på samme tid, bedre bliver det ikke.Jeg er lige vågnet og er på vej ned i køkkenet for at spise morgenmad, "godmorgen d/n har du sovet godt." Spørg Blach. "Godmorgen, ja jeg har sovet dejligt." Svare jeg og smiler. Jeg sætter mig ned og spiser lidt morgenmad, det er endelig ikke noget specielt bare yoghurt med blåbær på. "Når jeg smutter på arbejde, husk nu at du skal over til Christopher og Cecilie idag d/n." Siger Blach, "når ja det havde jeg glemt, vi ses senere Blach." Svare jeg og går oven på for at få tøj på, Blach tager på arbejde.
Jeg er kommer i tøjet og har fået lagt en naturlig makeup, jeg er nu på vej over til Christopher og Cecilie. Jeg ankommer til deres lejlighed og ringer på dørtelefonen, "hej lillesøster bare kom op." Siger Christopher, jeg går op til deres dør og går ind. "Hej d/n godt du kom, vi har en god nyhed til dig." Siger Cecilie, jeg sætter mig hen til bordet hvor Christopher og Cecilie sidder. Når ja jeg havde helt glemt at fortælle at Cecilie havde taget mig med ud til en dygtig fotograf for at tage billeder af mig fordi jeg rigtig gerne vil være model, og de billeder havde vi sendt til nogle modelbureauer både i Danmark men også USA. "D/n du er blevet optaget i Los Angelesde, de er helt vilde med dine billeder og jeg har også fået arbejde der over så du skal flytte med mig og Christopher til Los Angeles." Siger Cecilie rigtig glad. "Seriøst?" Spørg jeg vildt glad, "jaa." Svare Cecilie, "omg." Siger jeg og hopper rigtig glad rundt, jeg krammer Cecilie og Christopher, vi er alle rigtig glade. "Hvornår skal vi så flytte?" Spørg jeg, "vi flytter på fredag i næste uge." Svare Christopher mig. Vi sidder resten af dagen og snakker om det hele og Blach var okay med det, jeg glædede mig rigtig meget og kunne ikke vente min drøm havde altid været at blive model i USA.
Men så slog tanken mig, hvad nu med Thor? Vi næsten lige blevet kærester og jeg er rigtig vild med ham jeg kan jo ikke bare skride til USA i 1 år. Jeg måtte fortælle ham det og jeg blev faktisk rigtig ked af det ved tanken om at ikke være sammen med Thor næsten hver dag mere.
YOU ARE READING
Et nyt kapitel
RandomSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...