I'm dady

40 2 0
                                    

BEBS 💜 💜 DA LI JE ISTINA?? PoVikao je Zayn na sav glas, uzeo me oko struka ii zavrteo u krug....
Da ljubavi istina je! Rekla sam dok me je spustio... "Postat ću otac, Harry postat ću otac" lice mu je od sreće igralo. "oke stari skontali smo, postat ćeš otac. Čestitamo" govorio je Hazza smiju ći se. "treba odmah da idemo kupit krevetić,haljine,ormar, trebam sobu da bebu pripremiti, kad trebaš na kontrolu Ella, da li te nešto boli? Trebali ti nešto? Učinila si me najsretnijim čovjekom na svijetu. Bilo šta samo reci ako treba otići ću na kraj svijeta ako...." nisam ga više mogla slušati privukla smo ga sebi i poljubila. " prvo se smiri, pa ću ti odgovoriti na neka pitanja" govorila sam smijući se zajedno sa svima. " Braco postat ću najsrecnija tetka" govorila je Emma dok je grlila Zayna.
Osjetila sam mučninu ii potrčala prema kupatilu, čula sam da me dozivaju ali nisam imala vremena da im kažem. Otrčala sam do kupaonice, a Zayn za mnom. " ljubavi da li si dobro?" Zayn je kucao na vrata dok sam ja grlila WC sokoljku. "Emma nešto nije uredu, zašto se je toliko zadržala? Sta se desilo Emma reci mi molim tee" glava mee boli od Zaynovih pitanja. Lagano otvaram vrata i idem pravo u sobu, moram još svojima reći da sam trudna. Sama pomisao na to hvatala me panika.
"Ella da li si dobro lutko?" Emma je provirila u sobu. "Dođi ljubavi" pokazala sam rukom na krevet.
" šta je bilo? Zašto si zabrinuta? Je li sve uredu? " Emma je stavila svoju ruku na moju " Ne znam kako da svojim kažem da sam trudna, ne znam kako će oni to prihvatiti, jer ipak majka sa 20 godina nije lako. " u našem razgovoru prekinuo nas je Niall. " Cure mogu li da uđem?" upitao je uplašeno. "Naravno" odgovorile smo. " čestitam Ella i tebi Emma." Emma je izašla "Ella došao sam da se ispričam zbog one noći kad sam te odveo na plažu. Nisam mario za tvoje osjećaje prema Zaynu. Nadam se da mi možeš oprostiti." Povukla smatra ga sebi u zagrljaj. "budalice, nemam ti sta oprostiti. Samo ja nisma cura za tebe. Ti ćeš naći bolju,ljepšu i slađu od mene." poljubio me je u čelo. " ajde idemo dolje" odmakla sam se od njega i klimnulna glavnom u znaku da ne želim. Izašao je Niall, a Zayn ušao. "ljubavi trebamo nazvati roditelje da im kažemo radosnu vijest." on je sjeo pored mn a ja sam uzela telefon i pozvala mamu.
RAZGOVOR
-"mama, tata imam nešto važno da vam kažem."
..............
-" jako je bitno, pa zbog toga vas molim da ostanete smireni. Ja i Zayn imamo nešto da vam kažemo"
................
- Vaša kći me je učinila najsretnijim čovjekom ovoga svijeta, a nadam se da ćete i vi biti sretni kada čujtete." govorio je Zayn. Uzeo me je za ruku i u glas smo rekli "POSTAT CEMO RODITELJI"
..............
- Nismo više mali, brinut ćemo se o našem djetetu zajedno. Ja neću abortit. " suze su se slijevale niz moje lice. Moja mama ne želi moje dijete, ako ne želi moje dijete onda ne želi ni mene. Zayn me je tješio da će sve biti uredu,Ali bezuspješno ne mogu se smiriti. sutra je težak dan treba nam sna jer treba slušat cijeli dan mamu kako mi brblja da dijete nije dobra stvar..... Polako sam utonula u san....

JUTRO
ZAYNOV. P. O. V
Budi me zvuk zvona. Pogledam na sat 7:00h ko li je sada.? Polako ustajem da ne probudim Ellu, aa zvono ne prestaje. Siđem niz stube i otvorim vrata kad tamo Ellini roditelji. "Jutro, znali ste dijete napraviti,aa ne znate kad se treba ustat" derala se Ellina mama. "Jutro, ne moj se te se gospođo derati Ella i ostali spavaju" govorio sa sa dozom ljutnje. Ellin otac je samo šutio. " ELLA USTANI ODMAH" dreknula se iz svega glasa.

Ella pov

Čula sam buku u dnevnom boravku. Polako sam sišla kad doljiznenađenje moji roditelji. "Jutro" priđem Zaynu i zagrlim ga. "Znala si zatrudnjet, aa ne znaš kad se treba ustat" počela je mislila sam u sebi. "to dijete nećeš rodit. Ja neću to kopile nazvati unukom. On za mene neće postojati. Abortirat ćeš." suze su same krenule. Nisma više mogla izdržati pukla sam. "OVO JE MOJE I ZAYNOVO DIJETE NIKOM NAM NEMA PRAVO GOVORITI STA CEMO RADITI AKO TI SE NE SVIDA STO ĆU GA RODITI IDI ODMAH. NIKAD SA MNOM VISE NE PROGOVORILA JA CU NJEGA RODITI. STA JE ONO KRIVO. KRAJ JE VISE NEMA RASPRAVE AKO TI SE NE SVIĐA MOJA ODLUKA VRATA SU OTVORENA." derala sam se iz svega glasa plakala sam. dijete nije krivo. Ja ću ga roditi. Krenula je prema meni sa dignutom rukom "kopile jednom, zar te nije stid" digla je ruku, slijedio je udarac............


Nastavak, izvinite na greškama ❤
Comment i voite.
Kako vam se sviđa nastavak?
Mišljenja ostavite u komentarima. ❤

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 24, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Zayn MalikTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang