12

608 19 0
                                    

Louis P.O.V.

Minä ja pojat pelasimme Fifaa yläkerrassa kunnes Londin karjaisu:"POJAAAT!!! MEILLÄ ON VIERAS!!!" Samassa nyökkäsimme toisillemme ja hyökkäsimme huoneesta portaisiin kohti eteistä. Menimme riviin Londin ja jonku neidin eteen. Hetkinen se on se musiikkiliikkeen tyttö! Samassa huomasin taas ne jumailoivat silmät ja ne huulet.Voi luoja. Alice punastui ja käänsi katseensa jalkoihinsa. Londi keskeytti hiljaisuuden sanomalla: "Tässä on Alice, hän on vieraamme joten olkaa ihmisiksi!" ja katsoi samalla meitä merkitsevästi. Londistä tulisi varmaan hyvä lasten komentaja. Huomasin Alicen ottaneen puhelimensa käteensä ja näpyttelevän sitä, kun hän lopetti puhelimesa räppäämisen Londin puhelin piippasi ja Londi otti puhelin käteensä ja vaikutti siltä että hän lukisi viestiä. Londi katsahti puhelintaan ja hymyili ensin ja naurahti sitten. 

Olin aivan uppoutunut ihastelemaan Alicea kunnes havahduin kun Londi tönäisi minua ja huudahti samalla: "No tehän ootte sitten jo vanhoja tuuttuja!" En tiedä kuinka kauan olin katsonut Alicea tai mitä olin missanut, mutta tiesin sen että Londi oli huomannut. Katsoin häntä murhaavasti ja jos olisin voinut olisin kironnut hänet syvälle suohon. Käänsin kuitenkin katseeni takaisin Aliceen ja mielikuvitukseni vilkastui. Voisin niin kuvitella kuinka hän.....No ei sittenkään mitäään..  Voi kuinka toivoin sillä hetkellä että muita ei olisi, että voisin mennä Alicen luo ja tunnustaa hänelle olevani korvianimyöten rakastunut häneen, vaikka en häntä liiemmin tuntenutkaan.

Kun katsoin tätä kaunotarta en muistanut että muita edes oli. Vain me kaksi, kaksi jotka on luotu toisilleen. Tai no Alice minulle. Ainakin..  "No meinaavatko herrat esittäytyä vai?" Londi katsoi meitä kysyvästi.  Esittäydyimme. Yritin katsoa Alice silmiin mutta hän katsoi maahan. Pian tytöt katosivat Londin huoneeseen. Ja sen perään naurua. "Mikähän noin hauskaa on" Niall sanoi katsoen ylös. "Varmaan tyttöjen juttuja" Harry sanoi vinkaten silmää. Menin olohuoneeseen istumaan. Olin Facebookissa. En kerennyt kauan olla kunnes Zayn tuli istumaan viereeni. Hän katsoi minua merkitsevästi iso virne kasvoillaan. Olin hiljaa ja yritin olla välittämättä. " Mitä!?" Lopulta huuhdahdin. Zayn vastasi kiusoittelevasti: "Ei se kyllä pahan näköne ollu.. Helvetin hyvä perse!" Minä katsoin häntä yllättyneenä ja yritin estää pienen virneen tulemista naamalleni. Lopulta vastasin:" Vihjaatko sinä jotaki?" Zayn kattoo mua niin typerä ilme kasvoillaan että olen vähällä ratketa nauruun, kunnes hän sano rauhallisesti:"No kyllä sä tiedät mistä mä puhun" "Oo hijaa" vastasin tylysti ja käänsin katseeni takaisin puhelien näytölle. "Ihan kuola valui leuassa asti" Zayn kiusasi. "Voi vittu!" karjaisin ja nousin ylös sohvalta jä lähdin huoneeseeni. Kuulin kuinka  Zayn nauroi perääni.

Alicen P.O.V.

Olimme istuneet Londin huoneessa joati 2 tuntia. Meillä oli todella hauskaa. Vaikka tosin hänellä ei ollut läppäriä tai kaijuttimia. " Tuu. Mennää oleskelu huoneeseen" Hän huudahti ja vetikin minua jo käytävää pitikin. Olimme tulleet huoneeseen jossa oli iso telkkari, kaijuttimet, kaikki maholliset pelikonsolit , tietokone ja nurkassa oli kitara jonka olin myynyt Niallille. Londi laittoi koneen päälle ja liitti kaijuttimet siihen. Eikä aikaakaan kun koko huone tärisi musiikin tahtiin. " On kyllä hyvät bassot!" Huudin musiikin läpi. "Joo tiiän. Täällä on hyvä kuunnella musiikkia!" Londi huusi takaisin. Yhtäkkiä ovi aukesi ja sisään astui Niall. " Joo tulin vaa hakeen kitaran. Jatkakaa vaan" Niall huusi musiikin läpi. "Elä nyt mee mihinkää ku jäät nyt tänne meidän kans!" Londi huusi ja laittoi musiikkia pienemmälle. Katsoin häntä kauhistuneena mutta hän vain hymyili takaisin. " Soita jotain" Pyysin ujosti. Niall katsoi minua ja sitten Londia. " No laittakaa musiikki pois" Londi sammutti kaijuttimet. Niall istuutui sohvalle ja minä hänen eteen lattialle. Londi istui nojatuoliin. Niall soitti jonkin biisin. Varmaan jonkun One Directionin. Kun hän lopetti  en voinut muutakuin taputtaa. Hän oli aika hyvä. Hän katsoi vuoronperään minua ja sitten Londia. " Mä voin opettaa teitä jos haluatte?"  Londi huusi innokaasti "Joojooo!" Niall naurahti ja onjensi kitaran Londille ja meni hänen viereensä. Londi soitti pari sointua jotka kuulostivat ihan hirveältä ja minä nauroin. "Hei älä naura mää oon ensikertalainen. Ossaakko ite soittaa paremmin? Hä" Londi naurahti ja onjensi kitaran minulle. Katsoin epäröivästi kitraraa ja sitten Niallia. Niall nyökkäsi ja siirtyi viereeni istumaan. Nappasin kitaran. Niall oli juuri alkamassa selittämään jotain mutta otin jo ensimmäisen soinnun. " Hyvä. Toi oli hyvä" Niall kehui.  Ennenkuin huomasinkaa olin ruvennut soittamaan Ed Sheeranin Give Me Love- biisiä.

Londi ja Niall katsoivat suut auki minua. Minä naurahdin ja jatkoin samalla soittoa. Samassa huomasin Niallin alkaneen laulamaan musiikin mukana, hän muisti kaikki sanat. Itsekkin muistin muttten viitsinyt laulaa. Londi katsoi meitä hymyillen ja lähti huoneesta samalla viittoi meitä jatkamaan biisiä. En voinut enää vastustaa ja rupesin itsekkin laulamaan. Kaikki muu ympärilläni katosi.

Joo siinä olis nyt 12 luku! :) Kommentoikaa ja jakakaa! <3 Kiitos niille jotka lukee:))

AlluRiin Xxx

How I wish that was me... (In Finnish)Where stories live. Discover now