'Ja gek op jou.' Fluistert hij.
Ik hoor Skye lachen. Nu voel ik pas hoe zwaar en nat mijn jurk is en begin te rillen. 'Is maar goed dat je geen ijs hebt anders bevroor je.' Lacht Jackson en staat een arm om me en trekt me dichter tegen hem aan. 'Nou als jij het ijs gaat eten hebben we het allebei koud.' Lach ik en om hels hem. 'Dat is waar schoonheid.' Fluistert hij ik voel dat ik bloos.
'Louise vangen.' Skye gooit een appel richting mij ik vang hem net. 'Thx. Hier.' Ik gooi een sinaasappel terug. 'Thx. Storm vangen.' Ik gooi de appel heel hoog zo dat Storm moet stijgeren om hem te pakken. 'Goed zo.' Roep ik. 'Ik denk dat ik maar terug ga het best koud zo.' Ik sta op en begin te lopen. 'Louise wil je een lift?' Jackson staat naast me met Storm. 'Graag.' Hij tilt me op Storm. 'Dankje.' Zeg ik en glimlach naar hem. 'Geen probleem prinses.' Zegt Jackson en pakt de teugels maar stapt niet op maar lijd me naar het bos.
'Louise hou hem goed vast volgend mij komt er iets aan.' We kijken om ons heen. 'Ik zie niks. Het was vast een..' Voor ons staat een prachtig grijs wittige wolf met iets in zijn bek. Jackson pakt zijn zwaard.
'Wacht volgens mij ken ik die wolf. Eclips?' Vraag ik zo hete de wolf van mij en Rafe. De wolf gaat braaf zitten.
Ik spring van Storm af en loop naar hem. 'Wat heb je hier Eclips.' Ik pak het boek die hij op de grond heeft gelegd. Ik blader door het boek. 'Dit dit is het dagboek van Rafe.' Ik geef het boek aan Jackson. 'Dit moet vader zien, maar hoe ken je deze wolf?'
Ik glimlach. 'Het was de wolf van mij en Rafe. We hadden haar als pup gevonden ze was gewond.-' ik wijs een litteken bij haar poot aan '-Rafe heeft haar naam bedacht wand de dag daar na was er een Eclips. We waren zes.' Ik zucht.
'Ze mag best mee naar het kasteel als je dat wilt schat.' Hij slaat een arm om heen. 'Dankje.' Zeg ik. 'Kom we gaan, kan ze Storm bij houden?' 'Ik denk het wel.' Jackson tilt me met gemak op Storm, gaat achter me zitten en spoort hem aan.
'Kom Eclips!' Roep ik naar haar. We draven terug naar het kasteel, Eclips draaft rustig mee.
'Louise in mijn kamer bij de kast liggen jurken die je aan kan doen dan zadel ik Storm wel af en neem Eclips maar mee ze mag wel op mijn kamer blijven ik kom er zo aan.' Ik knik en loop de stal uit naar Jacksons kamer.
Ik open de deur. 'Kom maar Eclips.' Ze loop naast me naar binnen. Er liggen op de zetel een paar engelenjurken ik zie een prachtig rode
Ik pak de jurk hij zit als gegoten.
Eclips staat naast me blij te kwispelen. 'Het staat je prachtig.' Jackson staat achter me. 'Dankje.' Fluister ik. 'Je lijkt wel een droom alsof je elk moment me kan verlaten.' Fluistert hij. "Ik verlaat je nooit." Ik sla mijn armen om hem heen en druk mijn lippen op de zijne.
JE LEEST
When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017
FantastikIk kon hem ontlopen, Weg van zijn ogen. Maar ja, nu is er geen ontlopen meer aan. Ik moet recht voor zijn prachtige ogen staan. [Het speelt zich af in de middeleeuwen van de hemel.] (Ik ga hem nog herschrijven maar tot nu dan is hij voltooid)