Chapter 1 : About Us

9 0 1
                                    

Neveah P.O.V 

  Wassup Yall My Name Is Neveah And I Got A Sista Name Heaven , We Are Not Twins But We Are Kinda Like Twins. Sometimes We Dress , And Think Alot But Most Of Da Time We Dont, Im 17 Years Old And Heaven Is 16 , We Juss One Year Apart. I Have A Bestfrann Name Ka'Daija But Most People Juss Call Her Daija, Heaven Sed She Dont Trust Her Because Shes Always Under Me And Always Knownn My Surroundings, I Told Heaven Dat She Juss Need To Stop Thinking Negative So Much Because People Juss Gon Think She Crazy. Our Parents Are Out Of Town For Da Summer So We At Home By Our Selfs, So For This Summer Me N My Sista Juss Gon Have Fun For Once , So Now Lets See What Heaven Got To Say , Lataa .

Heaven P.O.V 

    Heyy Yall Im Heaven , Neveah Sista , We Are Crazy Wen We Widd Each Otha. Im Not Dat Crazy Like Neveah, We Are Totally Different , She Is Very Mean At Times , And Im Juss Very Nice. We Both Have Boyfriends , My Boyfriend Name Is Jay And Neveah Boyfriend Name Is Treyvon , My Boyfriend Whole Name Is Jayvion. My Sista Neveah Have A Bestfrann Name Ka'Daija But People Juss Call Her Daija , I Dont Trust Dat Bitch Because She Know To Much About My Sista And Always Knownn Where She Be Going. Dat Bitch Juss Crazy , One Time Dat Hoe Tryed To Fight Me , But I  Beat Dat Bitch Ass , Dont Worry About Me And My Sista We Got Dem Hands Like On Da Real , And From Dat Time On I Been Tellnn My Sista Dat Ion Trust Dat Bitch , But Yhu Kno My Sista Gon Do What She Want. I Will Talk To Yall Lataa Bye . 

Heaven Come On , Neveah Screamed From Downstairs 

Look Hoe Im Comnn Can Yo Ass Wait A Minute , Heaven Gettnn Mad 

Bitch Why Da Hell Yhu Taknn So Long Anyway We Juss Going To Da Park , Neveah Sed Loud Asf 

Heaven Comnn Dwn Stairs Widd A Tank Top On And Sum Booty Shorts , I Cant Lie She Was Looking Good Asf . 

Damm Bitch Yhu Looknn Mighty Good , Neveah Sed While Staring At Her 

Bitch My Man On His Way There Or So He Sed , Neveah Sed While Smilnn 

Mhmm Bitch Come On 

Itee , Heaven Sed While Walknn Out Da Door 


Sister Life . Where stories live. Discover now