No rīta pamodos no tā, ka kāds zem manis pakustējās. Es pavēru acis un redzēju, ka tas ir Neits.
- Piedod, ka pamodināju. Es tā negribēju. - Neits teica savā miegainajā balsī. Tā balss ir tik kjūut! Amēlij! Tu esi tikko kā izšķīrusies no viena čaļa un jau sapņo par citu? Nopietni?
- Tas nekas. Cik pulkstens? - es jautāju un nolīdu no Neita.
- Ammm.... 9.19 am. - puisis noteica, paskatīdamies telefonā.
- Cikos mums bija sarunāts apskatīt dzīvokli? - es jautāju un paņēmu rokās savu telefonu.
- Pēc 2 stundām. - Neits teica un izkāpa no gultas. Aaahh... tā viņa presīte! Es aizskatījos un uzreiz novērsos, kad Neits uz mani paskatījās.
- Nevajag jau kaunēties. Es zinu, ka man ir perfekta prese. - Neits noteica un iesmējās.
- Tas jau ir iedomīgi, - teicu un iesmējos, - Bet jāa... es pirmā iešu dušā. - Es izlīdu no gultas, no kofera izņēmu kosmētikas maciņu un iegāju vannas istabā. Nomazgājos, noslaucījos, uzvilku veļu, uzkrāsojos, ietinos dvielī un izgāju no vannas istabas. Iegāju istabā un Neits uz mani blenza.
- Droši vari arī nofočēt un uzlikt kā fona attēlu. - teicu un speciāli vēl iepozēju. Neits ātri paķēra telefonu un arī nofočēja.
- Tā arī darīšu. - Neits teica un ieurbās telefonā.
- Tas bija joks! Dzēs ārā to bildi un ej mazgāties! - teicu un pieliecos pie sava kofera, lai izņemtu kaut kādas atlikušās tīrās drēbes. Kamēr ņēmu drēbes, tikmēr Neits jau bija paspējis ieiet vannas istabā. Kamēr viņš mazgājās, tikmēr es saģērbos un sataisīju matus copē. Kad bija gatava, Neits tieši iznāca no vannas istabas ar dvieli apsietu ap vidukli. Es uz viņu paskatījos un Neits pasmaidīja.
- Tu arī vari mani nofotografēt un uzlikt kā fona attēlu! - Neits teica un iepozēja tā pat kā es pirms brīža. Es ņēmu telefonu, lai varētu viņu nofotografēt, bet apstājos pie bloķēšanas ekrāna, jo redzēju, ka tur ir Neita presītes bilde.
- Nopietni? Tev kauna nav? - es jautāju un pagriezu telefonu pret viņu. Neits tikai paskatījās, iesmējās un pagriezās pret skapi. Viņš izņēma kaut kādas drēbes, uzvilka tās un mēs abi bijām gatavi. Es paņēmu savu somu un mēs devāmies uz Neita mašīnu. Aizbraucām līdz dzīvoklim un devāmies to apskatīt.
- Es esmu ar mieru šeit dzīvot. - es teicu sievietei, kas mums izrādīja dzīvokli.
- Es arī. - Neits teica un apķēra mani no aizmugures.
- Tātad sarunāts. Vienam vai abiem no jums jāparaksta līgums un dzīvoklis ir jūsu rīcībā. - sieviete teica, pasmaidīja un pasniedz mums līgumu. Abi ar Neitu to parakstījām un apskāvāmies. Tā kā mēs sarunājām, ka jau šodien paliksim šajā dzīvoklī pa nakti, mēs aizbraucām nopirkt matračus uz kuriem gulēsim, atvedām tos uz šo dzīvokli un braucām līdz manai, Karas, Lūkasa un Dilana mājai.
Neita izskats :http://www.polyvore.com/cgi/set?id=192307276
Amēlijas izskats :http://www.polyvore.com/cgi/set?id=192305827Paldies, K_Stasti par nodaļu! 😍😍
YOU ARE READING
Forever Together
Teen FictionŠis ir stāsts par četriem draugiem : Amēliju Adrianu, Lūkasu Aleksu , Karu Miu un Dilanu Robertu . Amēlija un Kara ir labākās draudzenes kopš 7. klases, bet Lūkass un Roberts kopš 1. Stāstā varēsiet izlasīt, kā šo četru vienkāršo cilvēku draudzība...