Partea 12

16 4 0
                                    


M-am dus acasa pe la 7.Mama si tata dormeau iar eu m-am dus in camera mea,mi-am scos bijuteriile si machiajul iar apoi m-am trintit in pat cu tot cu rochie si pantofi.Am dormit pina la 13:20.Cind m-am trezit,Fransoa era linga mine jucindu-se cu firele de par care iesise diin coc.Am mingiiat-o pe cap iar apoi m-am sculat si i-am dat ghemul.Cind m-am uitat in oglinda ...parca am venit din tundra cu infatisarea mea.Mi-am facut un dus si m-am imbracat in cei mai largi pantaloni si un tricou alb.Mi-am strins parul intr-un coc.Aratam...ok.Dar oricum eram acasa deci puteam sa fiu imbracata si in lenjerie(desigur cing sunt singura).Bine,am iesit din camera si am luat-o pe Fransoa cu mine la bucatarie.Am pus-o jos si i-am dat o conserva de peste.Mama m-a intrebat cum afost la petrecere,iar eu am dat din cap afirmativ.Eram moarta de oboseala.Mama mi-a dat un ceai,piine prajita si clatite.Dupa ce am minat m-am dus in living,am pornit TV-ul si asteptam sa adorm sau sa ma invioreza ceva,poate vreo emisiune.Tata s-a sculat de pe canapea si s-a dus afara sa tunda iarba.Doamne dar ce zi insorita era.Si aproape am uitat ca e 1 aprilie.Peste 7 zile am intilnirea aia in Franta dar nu prea stiu daca ma duc,il am pe Brook.Dar macar sa vad cine-i.L-am auzit pe tata vorbind la telefon ca pe 8 aprilie trebuie sa se duca in Franta.Asta mi-a dat o idee .Cred ca stiti si voi despre ce-i vorba.Il voi ruga pe tata sa ma i-a cu el.Si oricum va fi simbata.

peste 10 minute

Mi-a dat voie,cu mare greu,caci mama era impotriva.In fine simbata,8 aprilie,totusi ma voi duce.

2 aprilie

Sunt in camera mea si ma uit in pod.Nu de plictiseala,de tristete.Deabia azi mi-am adus aminte ca nu apartin acestui loc.Adica traiesc in Anglia iar locul unde am crescut...Franta.Ma desparte o apa...destul de mare.Deabia acum imi dau seama ca mi-am parasit casa pentru o vizita idioata in Anglia.Ma simt groaznic,mi-am parasit prietenii,munca,turnul Effel,mi-am parasit limba,mi-am parasit...totul,mi-am parasit si pe pe mine.Sunt o Toanta cu "T" mare.Nu stiu ce-i cu mine...

3 aprilie              7:30

Gata mi-a trecut dorul de casa,adica de Franta fara nici un motiv.Ieri ziua a fost mai ploiasa...si oricum simbata asta ma voi duce.Mi-am adus aminte ca traiesc undeva sa zic mai modern si alte chestii pe acolo.Nuuuuuuu.Si motivul pentru ca spun asta este doar faptul ca am teme de facut,pentru scoala,evident.Numai aducind aminte unui copil de scoala se scirbeste si isi aduce aminte de momentele alea groaznice pe care ar vrea sa le rupa ca pe o foaie,s-o mototoleasca si s-o arunce dupa gard drept in cosul de gunoi.Si mai apoi sunt si notele alea mici care iti ocupa loc in carnetul de note,si inca mai rid malefic.Si totul pentru intrebarea:"Cum e la scoala?".Iar apoi cu un zimbet fals,Trebuie sa spui ca-ti place.Sunt sigura ca toti au trecut prin acel moment de rascruce"Cum e la scoala?"Si suna chiar destul de infiorator.E pur si simplu ingrozitor numai gindindu-te macar 1 secunda,si TOATA fericirea piere.Ok,sa nu mai vorbim despre asta caci deja incet observ cum bucuria mea(care bucurie,e luni)e pe patul de moarte.

Azi atelierul a fost inchis deci direct m-am dus acasa.Sper ca miine sa fie deschis ca sa-mi termin capodopera.Deci scum ma duc sa maninc,sa-mi fac temele,apoi sa mai stau pe Facebook,apoi sa ma scriu cu Brook,dupa sa fac un dus,iar in final sa ma culc in pat,cu carnetul meu si sa incerc ca mai scriu ceva daca ma vor tine ochii.

22:30

Deci da,pot sa mai scriu un pic.Ar trebui sa le multumiti ochilor mei pentru asta.Daca ar fi un premiu gen..."Cei mai energici ochi" atunci sunt sigura ca ochii mei l-ar primi.Nu stiu de ce nu vreau sa dorm.Ma gindesc inca sa termin de citit o carte.Sunt nebuna,nu?

Peste 10 minute

Chiar trebuie sa ma culc.Miine dimineata cam pe la 5:30 trebuie sa ies afara cu Emily  sa alergam.Vrem sa ne mentinem in forma pentru balul de sfirsit de an (care este organizat de elevi).Deci a cam ramas o luna si ar trebui sa fim in forma.Nu ca am fi grase dar e bine sa facem niste sport.Ok,acum chiar trebuie sa ma culc.

Ok,acum chiar trebuie sa ma culc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
JURNALUL MEUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum