1.

33 2 3
                                    

Zaczęłam się energicznie pakować. Płakałam i już niewiedziałam co robić. Razem z rodziną wyjeżdżam do nowego miasta gdzie będę mieszkać do końca szkoły , a nawet życia.

Musiałam zostawić swoje marzenia tak samo moja siostra bliźniaczka
TAK MAM SIOSTRĘ BLIŹNIACZKE.

Dojechaliśmy w końcu do nie dużego jak potem się okazało przytulnego domku. W środku miał dużo przestrzeni co bardzo nam pasowało. Ja i Kamila miałyśmy oddzielne pokoje z czego obie się cieszyłyśmy ponieważ w tamtym domu dzieliłyśmy się jednym.

Ja miałam pokój na końcu korytarza na piętrze. Był nawet spory. Znajdowało się tam duże łóżko obok nigo mała szafka nocna na której stała lampka.

Na przeciwko łóżka stało biurko, a obok niego i tu szok łazienka z garderobą. Od zawsze marzyłam o takim pokoju.

Obok mojego pokoju znajdowała się mała łazienka obok niej pokój mojej siostry Kamy i sypialnia rodziców.

Ciekawa zajżałam do pokoju Kamy i mnie zatkało. Większe o wiele od mojego łóżko, wielka łazienka i prawie na całą ścianę lustro.

- Ale masz czadowy pokój !- powiedziałam z niedowierzaniem. Moja siostra tylko się zaśmiała i zaczęła się rozpakowywać.

Gdy się okazało jeszcze nie wzięłam swoich rzeczy więc szybko pobiegać na dwór po walizki.
Kiedy w końcu wszystko miałam uporządkowanie wyczerpana zasnęłam.

××××××××××××××××××××

Obudziłam się o 8:06 postanowiłam zrobić sobie śniadanie i wyjść na spacer z moim psem. Gdy zajżałam do pokoju siostry jeszcze spała więc napisałam jej karteczkę że wyszłam na spacer i zaraz wracam.

Kiedy już wdychałam to słodkie powietrze zorientowałam się że nieznam tutaj żadnego miejsca gdzie mogłabym pójść. Po krótkim namyśle zdecydowałam,że pójdę wzdłuż ulicy i wrócę.

I tak sobie szłam przed siebie gdy nagle zauważyłam skatepark.
Najbardziej lubiane przeze mnie miejsce. Zaczęłam biec w stronę parku lecz nagle poczułam na sobie ciężar, a potem to tylko widziałam ciemność !!!

Słyszałam jeszcze głosy nieznajomych, a potem sygnał nadjeżdżającej karetki.

×××××××

Pozdrawiam i proszę o gwiazdkowanie.
Ananasy123 !!!

Nienawiść i zgoda (inne żywioły)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz