Η Μαρία ανοίγει την πόρτα και βλέπει το Νικ.
-Νικ φύγε τώρα!
Ο Γιώργος μόλις ακούσει το όνομα του Νικ σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε προς την πόρτα
-Οχι Μαρία, δεν θα φύγω." λέει αποφασιστικά
-Φύγε ρε τι δεν καταλαβαίνεις;
-Γιώργο μην ανακατεύεσαι σε παρακαλώ...
-Χυλοπιταααααα!" Λέει με ενθουσιαμό ο Νικ
- Δεν ήταν χυλόπιτα, βλακα. Είναι η κοπέλα μου και με αγαπάει σε αντίθεση με κάποιους άλλους που ποτέ δεν το έκαναν. " λέει αποφασιστικά και είναι σίγουρος ότι αυτά πιστεύει και η Μαρία. Ο Νικ είναι έξω από το σπίτι και ο Γιώργος με την Μαρία μέσα.- Τώρα την γάμησες μαλάκα...
Λέει και τρέχει κοντά του και τπυ χώνει μια μπουνιά στο πρόσωπο. Ο Γιώργος του αντεπιτήθεται και τον βαράει στην κοιλιά και ο Νικ λιγίζει από τον πόνο. Ο Νικ όμως δεν τον αφήνει έτσι πέφτει πάνω του και αρχίζει να τον χτυπάει, ένω η Μαρία κλείνει πανικόβλητη την πόρτα.- Οχι πάλι! Σταμάτηστε σας παρακαλώ. - ΟΧΙ!
Λένε για άλλη μια φορά ταυτόχρονα.
- Γιώργο αγάπη μου σε παρακαλώ σταμάτα." Του λέει καθώς ο Νικ ήταν στο πάτωμα, επειδή τον είχε βαρέσει στο αδύνατο σημείο ο Γιώργος και δεν σταματούσε να τον βαράει στο πρόσωπο.
Τον πιάνει από τον ώμο και αυτός αφηγείται.- Θα σε ελιωνα, έχε χάρη που με άγγιξε η Μαρία αλλιώς...
- Γιώργο σταματά τώρα. Νικ φύγε σε παρακαλώ!
- Οχι Μαρία δεν θα φύγω. Θέλω να μιλήσουμε γαμωτη μου. Δεν με άφησες να σου εξηγίσω, έφυγες και πήγες στον πρώτο μαλάκα που βρήκες μπροστά σου.Ο Γιώργος ήταν έτοιμος να του ορμίξει, αλλά η Μαρία τον σταματάει και του λέει να τους αφήσει μόνους και αυτό κάνει.
- Πρώτον δεν είναι ένας μαλάκας, τον ξέρω από τότε που ειμουν μωρό, αντιθέτως εσένα σε ξέρω λίγο και δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα για εσένα. Και δεύτερον, γιατί να σε αφήσω να μου εξηγήσεις να μου πεις τι; Να με τυφλωσεις με ψέματα; Όχι Νικ. Όχι
-Άφησε με να σου πω γαμώ και μετά κάνε ότι θες, απλά άσε με να σου εξηγίσω.
- Αντε να δούμε τι θα καταλάβεις. Πάμε στο δωμάτιο.
Ο Γιώργος είχε πάει να φτιάξει τις πηγές του στην τουαλέρα , οπότε θα μιλούσαν ελεύθερα. Πήγε η Μαρία και πήρε λίγη γαζα, μπεταντίν και άρχισε να περιποιητε το Νικ.
- Αντε Λεγε τι ηληθια δικαιολογία βρήκες. Αα και μην χαίρεσαι που σε φροντίζω, το κάνω επειδή σε λυπάμαι. Λεγε!
- Ωραία, αλλά δεν θέλω να με διακόψεις καθόλου...
- Οκ
- Λοιπόν, όταν σε γνώρισα μου αρεσες πολύ και επειδή είμαι πολύ παρορμητικός σε ερωτεύτηκα αμέσως. Μόλις άκουσα ότι σου άρεσω και εγώ τότε αμέσως ήθελα να σε κάνω δικιά μου και μόλις φιληθήκαμε ένιωσα υπέροχα. Δεν μπορώ να το περιγράψω. Όλα μεταξύ μας ήταν τέλεια, ώσπου ήρθε ο Κώστας, αυτός με έκανε να θυμωσω πολύ και σε χωρίσα ενώ δεν το ήθελα μωρό μου. Δεν άντεχα μακριά σου, δε κοιμωμουν και όταν έπεσα πάνω σου στο διάδρομο ένιωσα ξανά αυτή τη φλόγα. Τα υπόλοιπα τα ξέρεις...Σε αγάπησα πολύ Μαρία. Μια μέρα πριν ανοίξουν τα σχολεία μίλησα με το Πέτρο, ο οποίος είναι player αλλά κατά τα άλλα είναι καλό παιδάκι. Τέλος πάντων του είπα για εμάς και μου είπε ότι ποτέ δεν με έχει δει έτσι , ότι με έχεις τρελάνει και ότι εγώ ποτέ δεν είχα ερωτευτεί κοπέλα πάντα απλά τις κοιτούσα και πότε δεν έκανα κίνηση και έτσι μου είπε ότι για να το αποδείξω πρέπει να βάλω ένα στοίχημα μαζί του. Το στοίχημα ήταν...Καλό Μήνα τιγράκια!
Όκ το ξέρω σταμάτησα σε κακό σημείο και το κεφάλαιο μπορεί να μην ήταν πολύ ωραίο, αλλά σας υπόσχομαι ότι θα ανεβάσω την Πέμπτη. Τι λέτε να ήταν το στοίχημα του Νικ; Σχολιάστε και πατήσετε το αστερακι.
Λοιπόν θέλω να πω Χαρούμενα 22 γενέθλια στον Justin μου που τα έχει σήμερα...
Όκ πολλές δεν είναι Believers αλλά έγινε 22 μωλε χαρείτε το...Τα λέμε φιλάκια
Στελλα
CITEȘTI
Η Αγάπη Μοιάζει Ψέμα
Ficțiune adolescențiΗ ζωή της δεκαεξάχρονης Μαρίας αλλάζει ριζικά μετά τον θάνατο των γονιών της, από ένα τροχαίο ατύχημα. Εκείνη, επειδή είναι ανήλικη και δεν έχει γιαγιά η παππού και οι θείοι της ζουν στην Αμερική, αναγκάζεται να μεταφερθεί σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί...