ŞUBE
Saat 18:00- Tom Sally Nelson'un aderini buldunuz değil mi?
- Evet efendim. Hemen ekip yolluyorum.
- Geç kalmasınlar. O kız bize lazım.
- Tamam amirim.
- Hatta bizde gidelim.
- Gidelim amirim.Sally Meggie'nin tenis maçlarında partneriydi. Meggie'de Sallay'de tenis de çok iyilerdi. Tenisten sonrada iki üç kere bir şeyler içmek için karşıdaki kafede oturmuşlardı. Sally Meggie'nin ölümünü televizyondan duymuştu. Duyduğunda çok etkilenmişti. Oda Meggie'nin arkadaşlarından biriydi çünkü. Korkmamak elde değildi. Sally haftada üç gün fitness'a gidiyordu. Spor yapmayı çok seviyordu. Zaten BESYO bölümünde okumak istiyordu. Onun için çok çalışması gerekiyordu. Sally'da bunun farkındaydı.
Saat 19:00
Gene spor salonuna gelmişti. Isınmak için koşu bandına çıkmıştı. Yaklaşık bir buçuk iki saat sporunu yapıp evine dönmüştü. Çok yorulmuştu. Kendini hemen duşa attı. Telefonundan müzik açıp kabine girmişti. Neşeyle şarkı söylüyordu. Telefonu çaldı, suyu kapatıp açtı.
- Efendim
- Sally?
- Evet, buyrun.
- Nasılsın Sally.
- Kimsiniz?
- Sen kim olmamı isterdin.
- Kapat telefonu.
- Dikkat et duştayken ayağın kayıp yere düşme.
- Ne dedin sen?
- Hiçç.Telefon kapanmıştı. Sally korkmaya başlamıştı. Kapı çalıyordu. Sally aceleyle üstünde ki bornozla kapıya yöneldi. Açtığında karşısında bir maskeli adam vardı. Hemen kapıyı kapatmaya çalıştı. Ama gücü yetmiyordu. Seri katil tek eliyle kapıyı açtı. Sally hemen karşıda duran banyoya koştu. Kapıyı kilitlemeye çalıştı. Katil yetişmişti. Sally'nin saçında tutup bastırmıştı. Sally sadece bağırıyordu. Derken kapı çaldı. Katil Sally'e kapıyı aç dedi. Sanırım katil daha fazla kişiyi öldürmek istiyordu ki kapıyı açtırdı. Ve Sally yavaşca kapıyı açtı. Ve polisleri görünce birden sevindi Sally. Ama kapının arkasında , katil vardı. Ve dialoga girdi.
- Merhaba , rahatsız ettik kusura bakmayın. Ama sizi şubeye almamız lazım. Ben komser Rick buda yardımcım Tom.
Katil hemen belirdi ve Rick'in kalbine bıçağı sapladı. Tam Tom silahını çekecekken , katil Tom'u yumruklamaya başladı. Ve silahını etkisiz hale getirdi. Tom'a hiç fırsat vermeden bıçağını konuşturdu katil. Karnına sapladı. Defalarca sapladı. Tom da ölmüştü. Rick'in telsizini aldı. Hemen Sally'i odaya sürükledi. Sally 3. Katta oturuyordu. Camdan aşağıya baktı katil , ve aşağıda 7 kişilik polis olduğunu farketti. Telaşlanmıştı. Aşağıdaki polislerden birisi telsizi eline alarak;
- Amirim bir sorun mu var?
- Sorun yok.
- Anlaşıldı tamam.Diyerek bitirdi katil. Ve plan kurmaya başladı. Buradan nasıl çıkabilirdi? Hemen Sally'i öldürmeliydi. Katil;
- Son kurbanım sensin ve fazla acı çekmeni istemiyorum.
- Neden bunu yapıyorsun.?
- Sanane.?Diyerek Sally'nin kalbine doğru bıçağı sapladı. Sally yere yığıldı. Kıvranıyordu.
Ve hemen masaya oturup not yazmaya başladı."Rick ve Tom:
Beni çok araştırdınız? Ama bulamadınız. Kurbanlarım arasına hoşgeldiniz. "Yazıp Rick ile Tom'un üstüne attı. Sıra Sally'nin notuna gelmişti.
"Sally; Son kurbanım'ın bu kadar güzel ve çekiciliği kuvvetli bir kadın olduğunu bilsem , seni kurbanlarım arasına yazmadım. Cehennemde görüşürüz bebeğim."
Diyerek Sally'nin üzerine attı. Derken birden ayak sesleri duymaya başladı. Katil Robert. Maskesini çıkardı. Suratında sağ yanağı bıçak ile kesilmiş ve dikilmişti. Kötü bir görünümü vardı.
Katil sigarasını çıkardı ve yaktı. Bacak bacak üstüne atarak Telsizi eline aldı.- Yukarıya gelin.
- Anlaşıldı tamam.Polisler 3. Kata çıktılar ve Rick ile Tom'un yerde yığılı olduğunu fark ettiler. Hemen silahlarını çıkardılar. Yavaş yavaş eve girdiler. Sonra karşılarına Sally çıktı. Yerde kanlar içinde yatıyordu. Hemen bi polis ambulansı aradı.
Ve karşılarında sigara içen bir adam. Hemen etrafını sardılar. Ve katil'in dudağından cümleler dökülerek;- Merhaba beyler , bugün benim kadar mutlumusunuz?
- Bu adamın aklı dengesinin yerinde olduğunu sanmıyorum.
- Ben çok mutluyum. Çünkü bugün son kurbanımı öldürdüm. Meggie benim olmamıştı. Ve ben o benim olmadı diye ilk önce onu ve sevgilisini , sonra tüm arkadaşlarını öldürmeye and içmiştim. Ve bugün onu gercekleştirdim. Şimdi beni tutuklayamayacaksınız.
- O neden?
- Niye mi? İzle ve gör diyerek; Rick'in silahını önceden almıştı. Ve aniden silahı kafasına dayayıp tetiği çekti. Katil ölmüştü. Polisler şaşkındı. Hemen yedek ekip istediler. Ve polis hemen üstünü aradı. Üstünde Meggie'nin resmi vardı. Ve 2 tane çakı. Sol cebinde ise bir not vardı , polis hemen notu açtı. Ve okumaya başladı;"Sayın New York'un saygıdeğer polis memurları; Bu notu okuyorsanız eğer demekki ben son nefesimi vermişimdir. Ama sanmayın ki sizden korktuğum için değil. Ha zaten sizin hiç bir suçunuz yok. Tek suçlu beni bu işlere illet eden Meggie'dir. Onun mezarına tükürün. Ben kimseyi öldürmek istemedim. Böyle olsun istemezdim. Şimdi canınız cehenneme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON KATİLİ
HororAnsızın tanımadığınız birinden telefon gelse ne yapardınız? Bir tarafta kurbanlarıyla oyun oynayıp öldürmekten zevk alan bi seri katil , diğer yanda katilden kaçmaya çalışan insanlar. Bir solukta okuyacaksınız..