Câțiva băieți îmbrăcați în costume pentru motor imi atrag atentia .
- Bună ,păpușă !unul dintre cei ,aproximativ 6 baieti încerca ori sa fie politicos ori nu știe cum sa ceara sa ii dau cu ceva în cap ...
- Unu nu sunt păpușă cu tine și de fapt cu nimeni și doi unde se face cursa?toți par surprinși și totuși au văzut ca am venit pe motor și nu unul de bebeluși dar ma rog .. Aveți de gând sa îmi răspundeți sau o sa va holbați în continuare la mine ?
- Ââââ.... da ... adică nu ...Adică vreau sa spun ca o sa fie intr-un loc special... nu apuca sa termine ca sare o fata , voce îmi era cunoscuta dar nu ii vedeam fata .
- Oricum nu ai șanse în fata mea ... și în plus e cursa ilegala . Ce sa cauți tu acolo ?și începe sa rada. După modul în care radea mi-am dat seama imediat cine este .
- Michelle ,sa le spun cum ai pierdut ultima cursa sau mai bine cat te-ai speriat când a venit politia ?toți au rămas uimiți ca eu o cunoșteam și ca știam ceva ce ei nu știu .
- Emma , o sa vezi ce bătaie o sa îți iei , da data asta ieși pe ultimul loc . Te asigur eu .Michelle este una dintre cele mai bune prietene , ne cunoaștem de când eram mici , de pe la vreo 4 ani ,iar cu Mia și Alessia de când s-au mutat ele, oricum părinții noștri erau la rândul lor prieteni . Ironia sortii . Fiecare are personalitatea ei , eu sunt timida dar nimeni nu ma cunoaște cat de tupeista sunt pe pista ,Aylin și Alessia sunt interesate de moda, de tot ceea ce este nou și tot ceea ce le face sa strălucească, Mia este în banca ei nu deranjează pe nimeni ,oricum cea mai bipolara și dacă pot sa spun complexa este Michelle , nu îți poți da niciodată seama când glumește sau când vorbește serios . Oricum ea e genul de fata care umbla cu mai multi baieti dar nu îl iubește pe niciunul ,sincer nu pot sa o judec ,pentru ea este mult mai bine asa ,adica nu vreau sa o mai vad cum suferă după ființele astea idioate .
După ce am mai ras și am mai făcut glume pe seama lui Michelle ne îndreptăm , cei 6 baieti , eu ,Michelle și încă o fata , spre pista. Din cate am auzit cuvântul pista este prea extravagant pentru ceea ce o sa urmeze dar sincera sa fiu de abia aștept sa nu mai gândesc și singurul meu impuls sa fie adrenalina .
- Emm, cum ai ieșit tu din casa la ora asta ?după interogația pe care mi-o adresează un zâmbet i se așterne pe fata .
- Te-am uimit și pe tine ... dar sincera sa fiu eu sunt cea mai uimita . Ii șoptesc în timp ce așteptam sa se aranjeze toți la linie de Start
- Ceva este cu tine se vede asta... ai plâns ! Emma, ai plâns !!
- Taci sau vrei sa te audă toata lumea din L.A ?
- Emm , de ce ? Te-ai certat cu fetele ?
- Da .. adică nu .. Nu are legătură cu ele ... adică are legătură doar cu mine . Ok ? Am venit aici ca sa uit !
Michelle voia sa spuna ceva dar pistolul s-a auzit iar asta însemna cu minunata cursa a început . Simțeam cum adrelina incepea sa-mi pulseze prin vene și în sfârșit gândul meu nu sta la întâmplarea aia nenorocita ... GATA ,îmi dau câteva palme mintale ca sa uit , sa nu ma mai gândesc la trecut și sa câștig amărâta asta de cursa . Prin venele mele nu mai curgea sange , curgea numai adrenalina si putere pentru a castiga .
Michelle conduce cursa dar chiar nu știe ce o s-o aștepte , chiar ma mira ca încă nu îmi știe tacticile dar chestia asta ma bucura .
Mai avem drum de parcurs , următoarea parte a cursei este pe lângă un lac . După ce trecem de lac mai sunt vreo 2 km și ajungem la Finish . Michelle își păstrează poziția , eu sunt imediat în spatele ei iar de undeva apare un motor pe care nu l-am văzut pana acum în cursa , este un motor exact ca al meu .
- Cum naiba?ok acum am ajuns sa vorbesc și singura ...
Tipul misterios o depășește pe Michelle iar după el sunt și eu , Michelle rămânând pe locul 3 . Suntem aproape de finalul cursei ,l-am depășit , iar la un milimetru de a câștiga , eu cursa , misteriosul iese câștigător .
În momentul ăla am simțit cum toată adrenalina îmi devine furie .... și nu furie pe el ci pe mine ca trebuia sa ma aștept . În cap îmi răsună numai vorbele bunicului
" Niciodată sa nu fii tu cel învins , tu învingei pe toți " și eu acum am fost învinsă . Deci oficial cursa asta mi-a făcut mai mult rau decât ma așteptam . Nu pot sa cred ca am pierdut , NU POT !
În momentul următor nici nu m-am uitat în urma și am plecat înapoi spre casa. Drumul a fost unul liniștit și am ajuns repede acasă dar ceva ma retine sa intru . Nu știu ce , poate faptul ca am pierdut cursa și vreau sa îmi iau revanșa sau ca este 6:48 și eu de abia acum vin acasă . Asta este ceva nou pentru mine ,doua chestii noi pentru mine , care ma dau peste cap .Aleg sa ma duc în curtea din spate și sa ma așez pe leagănul , din copilăria mea , în care ma dădeam cu fetele și Edan . Imi aduc amimte cand Edan nu avea chef de mine si când plângeam ore în sir ca sa stea 10 minute cu mine .
Nu știu de ce dar era singurul loc din întreaga casa care ma liniștea ,ma facea sa ma simt copil , un copil care are numai gărgauni în cap și în plus este singurul loc care ma leagă mai mult de Edan . Chiar îmi este dor de Edan. Acum el și Aylin stau foarte mult timp împreună , pana când el vine cu vreo 3 ore înaintea ei , beat și cu o fata . Pe fiecare seara alta fata , sunt frumoase , chiar sunt foarte frumoase dar sunt și foarte proaste . Eu nu înțeleg cum fratele meu mai poate sa se ducă la birou după o noapte nedormita și în plus în care era și beat . El dimineața nu se plânge ca îl doare capul sau ca ii este rău sau somn , el se plange ca ii este foame. Ca tot mi-a sărit gândul la el ,cred ca este acasă , adică sigur este acasă . Pana la urma cred ca este și Aylin acasă , adică mașină ei este in fata iar pe șofer l-am văzut în căsuța paznicului .
Acum ca ma gândesc îmi este și mie somn . Deschid ușa de la casa ,îmi arunc geaca de piele pe un fotoliu de pe hol dar o bubuitura de la cealaltă ușa ma face sa îmi treacă somnul . Mă îndrept cu pași mici , îmi este puțin frica dar știu ca nu are de ce ,pentru ca avem oameni de paza peste tot în curte . Mai fac câțiva pași și ajung în dreptul arcadei unde era și un suport cu o vaza , am spus bine era ,pentru ca acum vaza este sparta iar suportul a ajuns lângă ușa . Când dau sa urc scările ce îmi vad ochii ma face sa încremenesc și sa nu mai scot niciun sunet , dar cred ca mi-a observat prezenta pentru ca .......
CITEȘTI
Iubirea Cursei // Wattys2018//
Romance"Îmi era greu sa iubesc și sa ma las sa fiu iubit, dar a apărut ea , fata care mi-a schimbat orice perspectiva a vieții...... - Ajută-mă sa te țin lângă mine .ii șoptesc după care o sarut pentru o secunda - Nu am cum sa fac asta...eu nu pot sa fac...