Author's POV
Ona,tako slatka devojka..Tako predivna.Jadnica,nije ni slutila gde će joj život otići..Becky's POV
Ooo čoveče! Kako sam srećna! Presrećna sam! Ne mogu da verujem da mi je sutra rođendan!
Punim 19.Kako slatko.Hriste,ponašam se kao dete.
"Beck! Hoćeš li da odeš do marketa?! Moooolim teee!"moja draga majka vikala je sa prvog sprata.
Ma daj,zar opet? Ima sreće što mi sprema tortu xD.
"Odmah dolaziiiim,saaaamooo maaaloooo!"vikala sam.
Obukla sam svoju,crnu,ujedno i omiljenu haljinicu.Lepršasta je.Dolazi negde do kolena i pa,skroz je crna.Na tregere je i taj predeo je čipkast,prelepa je.Obožavam ovu haljinu.Počešljam kosu i zavežem je u konjski rep.
"Stiiiižeeem!"vikala sam dok sam preskakala po dve stepenice.
****
"Nee..Ne...Neee...Hmmm...Nee..."govorila sam prolazeći kroz tezge sa raznim vrstama jabuka..Čoveče,ovo je teško,da li da uzmem zelene,koje su ujedno i kisele.Ili žute,koje su ujedno i preslatke.Ili crvene,koje su ujedno i taman?
Definitivno uzimam crvene.
Uzimam nekoliko jabuka i kesu sa strane,stavljam jabuke u kesu,te kesu stavljam u kolica.
Hmm,to je to,sve sam nabavila.
"Teta Merry!"pozdravim ženu u kasnim četrdesetima i stavljam sve ono što sam uzela na pokretnu traku koja vodi do kase.
"Oh,dušo! Kako si mi?"pitala je teta Merry veoma vedro.Divim joj se,uvek je radosna čak i u veoma tužnim trenucima,uvek zna kako utešiti i razvedriti,barem malo,druge.
"Dobro,a Vi?"pitam.
"Pa,evo kao što vidiš,dobro,veoma dobro.Nego,kako ti je mama? Da li pravi tortu? Da li sam pozvana na tvoj rođendan,Becky?"pitanja. Ta žena, kad poatavi jedno pitanje, ubrzo su tu i druga.
"Naravno!" uzviknula sam.
"Važi, vidimo se onda sutra u tri! Jedva čekam! Doviđenja, Becky, i pozdravi mi Patrishu!" govorila je dok mi je dodavala kese.
"Obavezno!"nasmejala sam se te izašla iz marketa.Kretala sam se već pomalo mračnim ulicama New Yorka.
Kada se krećem po mraku,imam jedan vrlo jeziv osećaj da neko sve vreme ide iza mene.Tako jezivo,čoveče."Hej ti!"neko je viknuo iza mene.
O ne, o ne, o ne!
"K-ko je to?!"viknula sam.Ubrzo sam osetila nečiju ruku na svom ramenu.
A ubrzo i jak udarac u glavu..._____
_
___
_
___
______
_
_
__
_
Heej ovo je moja nova priča kao što vidite,i nadam se da ćete uživatiii!Voliiim vaaaas!💟💟💟💟💟
YOU ARE READING
Psihopath || H.S.|| [Serbian]
FanfictionU korumpiranoj zajednici, mlade devojke se prodaju ljudima kao prost objekat zadovoljstva i oni ih zadržavaju onoliko koliko ih oni žele. Tako će biti i ovaj put, ali stvari će se preokrenuti kada se mladi psihopata zaljubi u svoju robinju koja je p...