POHLED CHLOE :
Tomův dům nešel přehlédnout. Hrála tam tak hlasitá hudba až mi málem praskly bubínky.
,,Těšíš se?" zeptal se Jack.
,,Hmm.. celkem jo, ale pokud mi prasknou bubínky, tak toho vola zabiju."
,,Dobře, klidně ti s ním pak pomůžu." zasmál se.,,Jdeme?" otázala jsem se.
Přikývl.
Když jsme vešli dovnitř, tak to vypadalo úplně stejně, jak na každé druhé párty.
Opilí lidi, kteří tancují a myslí si, jak jsou dobří, barman, který se snaží získat z jedné holky její telefonní číslo a taky tu samozřejmě nechyběl chlast.
Pomalu k nám došel už dost opilý Tom.
,,Zdááár..!"
Dobře.. hodně opilý.
,,Ahoj." pozdravila jsem ho.
,,Čau vole." řekl Jack.,,Tak co..? Užíváte páárty? Já totiž jo."
,,Kolik si toho vypil?" zeptal se Jack.
,,Já ti ani nevím.. 3 panáky.. a pak asi dalších 7? 8? Nevím!" začal se strašně smát.,,Co s ním budeme dělat?"
,,Já nevím.. když je to přece jeho dům." pomyslela jsem si.,,Necháme ho tak radši. On bude mít zítra ráno takovou kocovinu, že ani nepřijde do školy."
,,Asi tak.",,Dáš si něco k pití?"
,,Ehm.. jo. Něco mi tam vem." usmála jsem se.Než přišel Jack, sedla jsem si na pohovku. Nečekala jsem dlouho a přišel za mnou i s panákem vodky.
Na nic jsem nečekala a hodila do sebe obsah panáku a Jack chvilku po mně.
,,Mám jít pro další?"
,,Ne, díky. Kdyžtak si potom vezmu."
,,Dobře, ale já si pro další jdu."****
Jack asi vypil 5 panáků a začíná být v náladě. Hm.. tohle nevypadá moc pěkně.
,,Už jsem ti řekl, že jsi strašně moc krásná?"
,,Mluví z tebe chlast." osekla jsem.
,,To se ti zdá.",,Ne, nezdá."
,,Musím si odskočit, jinak se tu pochčiju."
,,Hmm.."Já ho tahat domů nebudu. Může si za to sám. Nemá se tak schlastat.
****
Když se vrátil, tak jsem si myslela, že jde za mnou. Nějak jsem se spletla a šel za nějakou blondýnou. Asi kamarádka.
Měla jsem namířeno k němu, ale on se s tou blonckou začal líbat?! Aha, tak to kamarádka nebude.
Dělá si ze mě srandu? Nevím, jestli za to může ten chlast nebo to dělá schválně, ale já jdu domů.
Vzala jsem si všechny věci a odešla jsem.
****
Doma jsem se jen převlékla a hned jsem si šla lehnout. A usla jsem.
YOU ARE READING
Skejťák
Roman pour AdolescentsZnáte ten pocit,když se dva lidi nesnášejí? To asi každej. Ale i s nenávisti se dá vyvinout láska. Tohle je příběh Chloe a Jacka s názvem Skejťák ;) doufáme že se Vám bude líbit ;) S láskou Vaše autorky : Nicole a Bella :3