Noa pov:
Het is het laatste uur voor de voorjaarsvakantie. Eindelijk vakantie, ik ben kapot. Ik kijk uit het raam, het regent, zoals het altijd doet hier in Nederland. Ik zucht en kijk naar het bord. "Wat is er?" Fluistert Karlijn, mijn beste vriendin die naast me zit. "Toe aan vakantie." Fluister ik terug. Ik kijk naar de klok nog 5 minuten. Ik krabbel een beetje in mijn schrift en kijk de klas rond. Mijn klas bestaat uit de nerds, de 'mensen die denken dat ze populair zijn maar eigenlijk super arrogant zijn.' Dan heb je nog de sporters, die een speciaal rooster hebben en dan heb je normale people, waar ik en Karlijn bij horen. Eindelijk gaat de bel, de klas juicht en we pakken onze spullen. "Wat ga je vanmiddag doen?" Vraagt Karlijn als we door de gangen lopen. "In mijn bed liggen en alle Dolan Twins video's opnieuw kijken." Zeg ik grijnzend. Karlijn is niet fan van de Dolan Twins, ze vind ze wel knap, maar ze is geen fan. Karlijn rolt met haar ogen en lacht. Ik open mijn kluisje en pak mijn jas. "Wat ga jij doen dan?" Vraag ik aan Karlijn. "Eten en Netflix." Zegt Karlijn lachend. Ik lach. Ik zucht als ik naar buiten loop, rot regen. Snel pak ik mijn fiets, zeg ik Karlijn gedag en fiets ik naar huis. Ik woon aan het strand,echt super chill in de zomer, alleen als het regent of waait is het de hel. Zo snel als ik kan fiets ik naar huis. Als een verzopen katje kom ik thuis. "Och lieverd! Ga lekker even douchen." Zegt mijn moeder als ze me ziet. Ik hang mijn jas over de verwarming. "Ja ga ik doen." Zeg ik lachend. Ik sprint naar boven, kleed me uit en stap onder de warme douch. *Eindelijk vakantie* Denk ik. Na het douchen droog ik me af en trek in een lekker zwarte jogging broek aan met een wit oversized crop top. Mijn haar laat ik gewoon vanzelf drogen. Ik loop naar beneden. "Eindelijk vakantie of niet dan meisje?" Lacht mijn moeder. "Ja pfff. Hebben we nog lekkers?" Vraag ik terwijl ik in de kast zoek naar iets lekkers. "Ga je boven chillen?" Vraagt mijn moeder. "Ja." Antwoordt ik terwijl ik een bak met druiven uit de koelkast pak en een pak american cookies uit de la pak. Ik zet de druiven en de koekjes op mijn dienblad. Dan schenkt ik een kop thee voor mezelf in en zet die ook op het dienblad. "Bye." Zeg ik en ik loop de trap op.
Mijn kamer is best simpel, maar ik ben er erg blij mee. Ik heb een hoogslaper met daaronder mijn bureau, daar tegen over staat mijn klerenkast. Links van het bed staat mijn piano en verder ligt er een kleed en hanger er aan één muur touwtjes met foto's er aan. Ik klim met het dienblad mijn bed op en pak dan mijn laptop. Ik ga lekker onder de deken zitten. Terwijl mijn laptop op start check ik even Twitter, ik like alle tweets van Grayson en Ethan. Dan check ik snapchat. Als mijn laptop is opgestart ga ik naar YouTube. Dolan Twins maraton! Ik klik één van hun video's aan en ga er eens lekker voor liggen. Ik pak de bak met druiven en kijk de video. Op een gegeven moment hoor ik mijn broer binnen stormen, die tot het achtste moest. Ik luister hoe hij de trap op stormt. Hij opent mijn slaapkamer deur en kijkt me aan. Ik lach. "Lach je me nou uit?" Zegt hij. "Nee hoor." Zeg ik lachend. "Oe zijn dat koekjes?" Zegt Stijn en hij loopt naar mijn bed. "Wat zeg je dan?" Vraag ik met een serieus gezicht. "Lieve Noa, mag ik alsjeblieft een koekje?" Vraagt hij met een puppy gezicht. "Vooruit." Zeg ik en ik geef hem een koekje. "Ben je weer naar die gasten aan het kijken? Maaaan." Zegt Stijn met volle mond. "Ga weg." Zeg ik lachend. Stijn loopt lachend mijn kamer uit. Stijn is twee jaar ouder dan mij, ik ben 16 geworden in januari en hij is nu nog 17 maar wordt in april. Ik klik weer op play en kijk de video verder. Ze zijn zo leuk. Ik ben wel een Ethan girl, niet dat ik Grayson niet leuk vind. Maar Ethan gewoon met z'n sarcasme en hoe nonchalant hij is, rommelig, love it. "Noa? Kom je eten?" Roept mijn moeder van beneden. "Ja!" Roep ik terug. Ik klim uit mijn bed en loop naar beneden. De geur van pasta komt mijn neus binnen, jammie. Ik ga aan tafel zitten en kijk in de pan. "Lekker mam! Hoelaat is papa thuis?" Vraag ik. "Uhm ik denk rond een uur of tien." Antwoordt mijn moeder terwijl ze ook aan tafel komt zitten. "Stijn kom je ook?" Vraagt mijn moeder. "Ja." Antwoordt Stijn en hij komt uit de woonkamer gelopen. Mijn moeder schept voor ons op, terwijl ik glazen water in schenk. "Lekker vakantie of niet?" Zegt mijn moeder. "Ja eindelijk, ik ben kapot." Zeg ik. "Lekker chillen." Zegt Stijn. Ik neem een hap van mijn pasta. "Mam, mogen er morgen een paar vrienden komen chillen?" Vraagt Stijn. "Jawel, hoeveel vrienden?" Vraagt mijn moeder. "Gewoon normaal, 8 denk ik." Antwoordt Stijn. "Is goed, haal ik nog wel wat lekkers." Zegt mijn moeder. "Haal je dan ook wat lekkers voor mij?" Vraag ik lachend. "Wat wil je dat ik voor je haal?" Vraagt mijn moeder. "De licht blauwe doritos." Antwoord ik. Kletsend eten we ons eten op. Na het eten, ruimen ik en Stijn de tafel af en eten we ons toetje. Als we dat op hebben plof ik op de bank. Ik zap een beetje langs de programma's. "Ja doe dat erop." Zegt Stijn als ik langs boksen zap. "Nee wat denk jij." Zeg ik. Ik zet hem op MTV. Ik kijk het programma dat erop is tot ik merk dat ik echt moe ben. "Ik ga naar bed." Zeg ik en ik sta op. Ik loop naar boven, was mijn gezicht, poets mijn tanden en doe mijn pyjama aan. Ik pak het dienblad en mijn laptop en leg die op mijn bureau. Dan klim ik in bed en kruip onder de dekens. Ik pak mijn mobiel, zilveren iPhone 6 :), en scrol door mijn instagram. Ik like alle edits en ignore alle shoutouts, ugh wat word ik daar gek van. Tot ik bij een post kom van mijn favoriete Dolan Twins fanaccount, ship or dip. "Send me a selfie and with who you want to enter the contest." Ik kan het altijd proberen. Ik zoek de mooiste selfie van mezelf en klik op privé bericht. Onder de foto schrijf ik: "Hello, i love your account! It's really cool :) I would love it if i would be ship or dip with Ethan. x" Dan klik ik op verzenden. Ik lach in mezelf en leg mijn telefoon aan de lader. *Ze gaan me toch nooit kiezen voor de ship or dip.* Zo val ik in slaap.
Hellooo,
Ik ben toch besloten om een nieuw verhaal te beginnen. Dit verhaal vind ik leuker omdat het gaat over één van ons, het zou echt kunnen gebeuren. Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden! Laat het achter in de reacties :)
love you
-xxx-
JE LEEST
Distance.
FanfictionNoa is onwijs fan van de Dolan Twins, zoals wij allemaal zijn. Ze is net als ons, kijkt elke dinsdag hun video's, stalkt ze op Instagram en bekijkt elke dag hun snapchat. Verder gaat ze gewoon naar school. Ze woont met haar ouders in Zandvoort, aa...