Del 12. Kvalme dager

18 2 2
                                    

Legene sa at jeg endelig kunne dra hjem etter noen prøver og tester.
De fant ut ar jeg hadde besvimt fordi jeg hadde for lite jern.
Så jeg fikk noen tabletter jeg skulle ta så jeg ikke besvimer.

Vi kjørte opp veien og gikk ut av bilen. Jeg så Dale og konen kom ut og de hilste på oss med åpne armer.
Dale er broren til Roman!
Vi gikk inn og de så spent på meg og Roman.

-Vi har en vi overraskelse vi vil si til dere, sa Dale og satte seg ned med konen sin.
-Jeg er gravid! Sa hun.
-Wow! Det er jo fantastisk, sa Roman.
-Gratulerer, sa jeg.
-Vent! Vet mamma og pappa om det? Spurte Roman Dale.
-Ja, vi fortalte dem i går, sa han og tømte opp litt vann i glasset sitt.
-Tenk det Britt! Vi blir tante og onkel! Sa Roman og så på meg.
-Ja! Tenk det, sa jeg.

Jeg tenkte at det var Kjempegøyt å få vite det. Det var nesten som om jeg ville ha et barn til.
Men vil Roman det?

Vi var hjemme nå og vi satt i sofaen.

-Roman? Sa jeg.
-Ja? Sa han og så på meg etterpå laste opp en vlogg på YouTube.
-Det var jo gode nyheter fra Dale og de! Og jeg tenkte at jeg og vil ha et barn, sa jeg og så på han.
-Det skal vi nok til! Du må jo bli mamma en gang i livet, sa han og ga meg et blunk.
Jeg rødmet og så tilbake på dataen.
~~Tre dager senere~~
Jeg våknet opp og løp rett ut op badet og kastet opp. Jeg følte meg forferdelig. Roman løp ut på badet og holdt håret mitt oppe.

-Jeg ringer legen! Sa han og løp ut for å hente en telefon.
-Det er sikkert bare influensa eller spysyken, sa jeg og brekte meg igjen over toalettet.
Han ringte til legen og jeg gikk for å legge meg på sofaen.

-Du fikk en legetime klokken to i dag, sa han og kom med et glass vann til meg.
-Takk, sa jeg og han strøk meg på hodet.

~~~det var det for denne delen.
Neste del vil blir en overraskelse. Men dere har nok skjønt den😉 Smile More!❤️

Smile More! Møtet til Roman og Brittney.Where stories live. Discover now