Chapter16

984 85 6
                                    

"Min Yoongi!"

Langkahku trhenti apabila trdengar namaku dijerit seseorang. Terus aku brpaling memandang orangnya. Kelihatan Jiae sdang brdiri tegak saja di pintu bilik sambil memandangku.

"Awak nak ke mana?" Soalnya. Aku diam. Tidak memblas kata²nya. Chingu²ku kerling. Kelihatan mereka sdang memandang kami brdua.

Aku brjalan ke arahnya dan tangannya ku tarik masuk ke dlam bilik semula. Pintu bilik ditutup dan dikunci. Aku brpaling menghadapnya yg masih memandangku.

"Kau tinggal disini untuk malam ni saja. Esok awal pagi aku datang ambil kau. Jgan risau. Dorang tu baik. Aku jamin dorang tak akan lakukan apa² dekat kau. Percayakn aku k?"

Kataku cuba menjelaskn dan menenangknnya. Dia diam saja dan matanya tidak brkelip memandangku. Tiba² saja! Aku terasa pinggangku hangat dipeluknya. Apa yg dia lakukn ni?

"Awak janji awak akan kembali ke sini awal esok pagi?" Soalnya. Aku trkaku kerana trkejut dia memelukku secara tiba². Aku brdehem beberapa kali.

"Ne. Aku janji esok awal pagi aku kembali ke sini dan bawa kau pulang ke rumah aku semula." Kataku dgan nada lembut. Entah mengapa. Aku berasa selesa dipeluknya sebegitu.

Dan..aku seperti dapat rasakn yg dia berasa sedih walaupun aku hanya meninggalknnya brsama chingu²ku. Dia masih lagi memelukku. Aku pula hanya brdiri kaku disitu. Tidak menolaknya atau mengarahkn dia meleraikn pelukn.

"Suga ahh~" Trsentak! Itu yg aku rasakn selepas mendengar apa yg dikataknnya. Be..betulkh dia menyebut nama samaranku? Dia sebut Suga tadi bukan? Aku brmimpi atau apa?

"Saya tak pasti siapa dia. Saya teringin sangat nak jumpa dgan dia. Firasat saya kuat menyatakn yg dia ada dekat dgan saya. Tapi..saya tak tahu dia yg mana satu dan dia dimana?"

Tambah Jiae lagi dan membuatkn aku trkejut mendengarnya! Be..betulkah apa yg dia katakn tu? Dia nak jumpa dgan aku? Untuk apa? Dia dah ingat smuanya kembali atau apa?

"Ermm..wae kau beritahu aku pula? Aku sendiri tak kenal siapa dia." Kataku. Kakiku sudah menggeletar kerana inilah akan trjadi jika aku menipu seseorang dan smua orang tahu tentang ni.

"Sbab saya tak ada kawan nak luahkn smuanya. Saya sendiri tak tahu apa perasaan saya ni tapi..saya rasa selesa bila awak ada dekat dgan saya. Hati saya rasa tenang. Walaupun awak selalu keluarkn kata² kasar. Saya tak kisah tentang tu sbab saya tahu. Sesuatu dah mengubah awak jadi mcam ni. Sesuatu yg awak tak pernah nak luahkn kepada seseorang tu. Sesuatu yg..smua orang ada. Perasaan cinta awak kepada dia. Awak tak luahkn kepada dia dan dia buatkn awak jadi mcam ni kan Yoongi?"

Kata Jiae membuatkn aku trsentak buat kali ketiga! Apa yg..apa yg dia cuba beritahu aku ni? Aku tahu yg dia mmng tak ada chingu langsung.

Satu²nya chingu yg dia ada pun hanya Myungsoo. Tapi sayangnya..hidup Myungsoo tak lama. Dia tinggalkn Jiae seorang diri mcam tu saja..

Nampaknya tuhan lebih sayangkn Myungsoo. Jiae trselamat sesama kamalangan tu tapi tak bagi Myungsoo. Dia terus mati di tempat kejadian.

Jiae pula..dia masih hidup dan segera dikerjakn ke hospital. Tapi..apa yg membuatkn aku sedih dan kasihan trhadapnya adalah..dia hilang separuh memorinya dan tak ingat tentang Myungsoo. Aku..dan yg lain..

Dialah yg membuatkn aku terus kecewa dan mengalah tentang semuanya. Sampai sekarang aku tak sukakn siapa atau brcinta atau brkahwin dgan sesiapa. Walaupun dia lupa ingatannya. Aku tetap akan tunggu dia walau apa pun.

Aku begitu cintakn dia sampai tak sedar yg aku selalu fikirkn pasal dia. Kadang² aku tak makan dan tak mandi sbab selalu ekori dia secara senyap. Kalau boleh aku nak dia sentiasa selamat walaupun dia dah kahwin nanti aku tetap akan jadi stalker dia.

Itulah sbabnya mcam mana aku boleh bawa dia pulang ke rumah. Aku selalu ekori dia ke mana saja dan aku sengaja melanggar dia kerana aku kasihan lihat dia tak ada tempat nak pergi. Inilah yg aku mampu lakukn selagi aku hidup di dunia ni.

Sekurang-kurangnya aku mampu jaga dia sebelum dia jadi hak orang lain. Kalau dia bukan hak aku. Aku trpaksa kahwin dgan Seulgi dan trpaksa lupakn dia..

"Awak? Awak? Yoongi? Min Yoongi!" Aku trsedar dari lamunan? Matanya brkelip beberapa kali dan aku pandang Jiae yg sdang memandangku itu.

"Gwenchana? Ok tak ni? Kalau tak ok..awak tinggallah sekali disini malam ni." Katanya dgan wajah yg kelihatan risau itu. Aku menggelengkn kepalaku.

Jam di dinding bilik ku lihat. 11:40. Betul² sudah lewat malam sekarang ini. Nafas berat ku lepaskn.

"Aku pulang dulu lah. Dah lewat ni. Kau tidur lah semula. Kalau rasa tak selesa ka apa. Minta ja smuanya dari dorang eh. Aku pergi dulu. Jaga diri. Kalau ada apa² yg brlaku call aku secepat yg mungkin ya."

Pesanku dan brpaling ke arah pintu kembali. Tanganku memegang tombol pintu dan ada satu tangan yg turut memegang tombol pintu atau..memegang tanganku yg sdang memegang tombol pintu.

Aku terus memandang Jiae yg sdang brdiri di sebelahku. Dia turut memandangku. Lama..kami brkeadaan begitu hinggalah..

Chuppp!

Bibirku terasa melekat sesuatu yg lembut! Mataku membulat besar! Betulkah apa yg sdang trjadi ketika ini? Aku tak mimpikan? Aku betul² ada dunia fantasi bukan? Jgan ckap ni mimpi tolonglah!

Aku sedikit trkejut apabila tubuhku ditolaknya ke dinding dan ciuman makin didalamkannya. Aku mnjadi trpinga-pinga tetapi..makin lama aku makin terangsang jadinya. Mataku tutup.

Pinggangnyaku peluk dgan erat dan ciumannya ku balas!

*T B C*

Hohohoho! So Suga dah ceritakn smuanya kepada readears! And sorry for kiss scene tu. Jgan mqah pliss. Author pon x tau mcam mana bolh msuk kiss scene tu aigoo mianhae! >< BTW..HAPPY YOONGI DAY YEAHHH!MEMANDANGKN TODAY BEFDAY URI HARABOJI XD AUTHOR AKN PUBLISH PETANG NNTI JGK EHH. INSHALLAH. AND NNTI MLAM DLAM PKUI 10 PON AUTHOR AKN UPDATE CHAP LGI SATU EHH!SO THAT'S MEAN YG MAYBE TODAY AUTHOR AKN PUBLISH 3 CHAO LAH KN HOO!INSHALLAH KLAU AUTHOR X TRLAJAK TIDO AHH LOL  AND AGAIN!!! HAPPY YOONGI DAYY Vote★Komen✔Thanksss~!

#AuthorYumi!

Love You Once Again||Suga Malay FF||[[-COMPLETE-]]Where stories live. Discover now