~Yazarlar'dan~
Bugün o evin ilk günüydü. Erkeklere göre 'Lanetli Evin' ilk günü... Kızlara göre 'Kirli Evin' ilk günü... O evde kalabilecekler miydi? Peki ya dayanabilecekler miydi? Bir ihtimal!...
"Kızlar geldik ama bu ev aşırı büyük değil mi?" diye söylendi Beril.
"Evet... Küçük bir eve tıkarlar bizi diye düşünmüştüm ben!" diye ekledi İlayda.
"Off boşverin hadi gidelim biz!... Murat'la Mustafa gelmiştir!" diyerek önden girmişlerdi Özgül ve Beste..
"Şu ikisinin aşkı ne zaman gerçek olacak acaba?" diyerek peşlerinden girdi Berilwter. İlayda ve Beril birbirlerine baktı.
"DELİ'ye hazır mısın?"
"APTAL'a hazır mısın?" ikiside aynı sormuşlardı. Kafalarını sallayıp kahkaha atarak içeri girdiler. Mecra ve Kemal hocayı görünce ciddileştiler. Mecra hoca öldürürcü bir bakış atıp eski haline geri döndü.
"Biliyorsunuz ki bu evde birlikte kalacaksınız..." diye söze girdi Kemal hoca.
"Ve bazı şartlar ile yaşayacaksınız..." diyerek devam etti Mecra hoca.
"Ama hocam şart var demediniz!!" diyerek aynı anda konuşmuştu Cem ve Beril. Birbirlerine birer sinir dolu bakış atıp hocalarına döndüler. Mecra ve Kemal hoca onlara aldırmadan devam etmeye karar verdiler.
"Kurallar elimde... Okursunuz... Evde iki mutfak var, herkesin kendine ait banyosu, yatağı ve dolabı var. İkinci katta İlayda, Mert, Beril ve Cem'in odası; üçüncü katta Özgül, Murat, Beste ve Mustafa'nın odası; çatı katında ise Beril Su ("Bir kere benim adım Berilwter tamam mı?" diye söylenir içinde Berilwter.) ile Hakan'ın odası var. Bu katta ise mutfaklar var. Havuza bakan mutfak erkeklerin, bahçeye bakan mutfak ise kızların... Her grup kendi yemeğini hazırlayacak. Burasıda gördüğünüz gibi salon! Açık renkler kızların, koyu renkler erkeklerin! Koyu renklerden kastım siyah, kahverengi, gri, bordo vs..." dedi Mecra hoca. İlayda ve Mert'in eline kuralları verip Kemal hocanın yanına geçti.
"Bugün 05.03.2016! Arada bir uğrayacağız. Seneye görüşmek üzere... Bol notlar ile..." diyerek çıktılar. İlayda kuralları yüksek sesle okumaya başladı.
"Kural-1;HİÇBİR CİNSEL TEMAS OLMAYACAK! Burada abartmışlar hepimiz kabul ediyoruz...
Kural-2;KARŞI CİNSE YARDIM EDİLMEYECEK! Yok birde edilseydi...
Kural-3;EV TEMİZ TUTULACAK! Her zaman...
Kural-4;HAVUZ İKİYE AYRILIP KULLANILACAK! Haklılar...
Kural-5;HER KONUDA ÖZGÜRSÜNÜZ FAKAT RAHATSIZ ETMEME ŞARTI İLE! Rahatsız edilse daha iyi olurdu ama neyse...
Kural-6;KIZLAR DUŞ ALIRKEN ERKEKLER, ERKEKLER DUŞ ALIRKEN KIZLAR EVDE OLMAYACAK! Yani evde rahat olamayız...
Kural-7;AŞIK OLMAK YOK! DİĞER KURALLARA BELKİ UYMAYABİLİRSİNİZ FAKAT BU KURALA %100 UYACAKSINIZ! Aşk derken... Yaa bunlar bizi ne zannediyor? Resmen birbirimizle ilişki yaşayacağız düşüncesindeler!...""Bu nasıl bir kural listesi yaa! Cinayete teşebbüs sebebim resmen!" diye bağırdı Beril. Haklıydı ama yapacakta birşey yoktu nihayetinde...
"Azcık uyum sağlamaya çalışın yeter... Çabuk adapte olursunuz merak etmeyin." dedi Berilwter. İlayda aklına gelen fikir ile telefonunu çıkardı.
"Hadi selfie yapalım!" diye bağırdı. Kızların hepsi değişik şekillere girerek poz verdiler. Erkekler ise arkadan poz vermişlerdi.
"Ayy erkeklerde çıkmış... Aman neyse tek başımıza değiliz yaa!" direk instagram'a girerek fotoğrafı paylaştı.
'ilyada-Aynı evde 5 kız ve 5 erkek... Tam 1 yılı beraber geçireceğiz! @berilmiyy @ozgulygt @pandaliqueen @best_forever @mertuyr @muraduyr @hakhep @mustican @cemgngr'
"Paylaştığına göre ben odama çıkıyorum..." diyerek merdivenlere yöneldi Berilwter. Bu kız bir yıl boyunca ruh gibi olacaktı anlaşılan...
"Beste hadi odamıza gidelim bizde..." Özgül ve Beste'de odalarına doğru yol almışlardı. Murat ve Mustafa'da peşlerinden çıkmıştı. İlayda ve Beril peşlerinden 'Bunlar bir işler karıştırmasın...' der gibi bakıyorlardı.
"Beril bizde gezelim mi? Biraz evi keşfedelim." dediğinde İlayda, Beril her ne kadar istemediğini söylesede İlayda onu ikna edip dışarı çıkaracaktı. Bu yüzden fazla inat etmeyip kapıya doğru yöneldi. İlayda ellerini çırparak peşinden gitti. Mert, Cem ve Hakan ise peşlerinden bakmıştı.
"İlayda fazla çocuksu... Üniversite öğrencisi dediğin olgun olur!" bütün gözler Mert'e dönmüştü. 'Haksız mıyım?' der gibi bakıyordu.
"Beril desen... Zaten ayrı bir kafa! Abi azcık oturaklı olmaz mı bir insan?" bu sefer gözler Cem'e kaymıştı. O da 'Haksız mıyım?' der gibi bir bakış atmıştı.
Hakan kafasını iki yana salladı
"Siz bu kızlara bir aşık olun hele... Gelip bana biz aşık olduk dersiniz!" dediklerini söyleyip bir şey demesine fırsat vermeden yukarı çıktı. Anlaşılan herkes yorulmuştu. Kızlardan İlayda ve Beril, erkeklerden Mert ve Cem hariç...
"Hadi bizde çıkalım dışarı. Burada ağaç gibi dikilmeyelim..." diyerek yürümeye başlayınca Cem, Mert'te onu takip etmek zorunda kaldı.
İlayda havuz başında selfie çekiliyordu. Beril ise onun bu hallerine gülerek karşılık veriyordu.
"Beril! Seninle de çekilelim mi?" telefonu göstererek konuşmuştu.
"Yaa beni karıştırma! Sen fotoğraf çekil ama beni salla..." gözlerini devirerek Beril'in yanına geldi.
"Beril bak sana ne söyleyeceğim?" bu cümle üzerine Beril 'ne söyleyeceksin?' der gibi bakmaya başladı.
"Fotoğraf çekilelim!" gözlerini devirerek arka tarafa gitti. Hızlı adımlarla yürümeye devam ediyordu. İlayda tam peşinden gideceği sırada Özgül ve Beste'nin bahçeye bağırarak çıkmasıyla durdu.
"Ne oldu be?" diye sordu. Özgül hızla İlayda'nın arkasına girdi. Beste ise masanın altına...
"Çatı katında biri var!"
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Beril ve İlayda yapım sunar...Çatı katında ne mi var? Diğer bölümde...
Nasıl olmuş bölüm? Yorumlara dökülün...
Berilaşkım senden özür diliyorum ve bölümü paylaşıyorum. Çünkü meraklı okuyucular var...
-Cem'inSevgilisiveMurat'ınBaldızı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Evin İçinde
Ficção AdolescenteAynı evde 5 kız, 5 erkek... Tam 1 yıl beraber geçirecekler ve okulu bitirecekler. Macera, korku, heyecan ve gerilim... Hepsi bir arada komik olmaz mı? Birde platonik ve gizli yaşanan aşklar ile birlikte... Ne dersiniz bu maceraya?