Pohled Harryho
"Hledáš někoho?" zeptá se mě Perri. Za tu chvíli co jí znám se zdá dost fajn a je sní sranda. To se ale o Markovi říct nedá. Oblizuje se tu s nějakou brunetou. Debil.
"Ne jenom, tak koukám." zakroutím hlavou. Né vůbec nikoho nehledám akorát tady po místnosti kroužím jak debil.
"Jo jasně. Jak vypadá? Ještě řekni, že má fialový vlasy" uchechtne se a začne se rozhlížet po místnosti plné lidí. Ztuhnu a Pezz si toho všimne.
"Huh.. Tak to sis vzal dost velký sousto." poplácá mě po rameni.
"Proč? Víš o ní něco?" sedneme si k baru. Protože jsme těm dvou nechtěli překážet.
"Já vím o každým tady. A ona je moje nejlepší kamarádka." uchechtne se. "Je jediná se kterou se tu dá normálně mluvit a neskočí s tebou do postele jenom tak.." pokračuje.
"A řekneš mi její jméno?" chci ho vědět. Musím ho vědět! Jak musím? Sám sebe nechápu.
"Sorry ale ne. Nikdo ho tady nezná kromě pár jedinců." pokrčí rameny. Nikdo ho nezná? Ale proč?
"Proč?" byl bych debil, kdybych se nezeptal. Znovu pokrčí rameny. Někdo mi poklepe na rameno. Mark.
"Hele brácho nechceš si užít? Támhle ta." ukáže na holku rudovlasou kštici, která se plazila po holce, po které se před chvilkou plazil Mark.
"Hele brácho nepřebrala ti náhodou tvojí holku?" Markovi spadla brada. Já se začal smát otočil jsem se na Pezz, která na tom nebyla jinak.
"Hmm taky vás to tak vzrušuje?" řekne Mark.
"Jdi doprdele! Jsi nechutnej!" mlaskne Pezz a já přikývnu. Chce se mi zvracet.
"Mě teda jo! Třeba bude trojka." vydá se Mark zpátky.
"Dámy tak koukám, že jste začali beze mě." slyším Marka, jak tam se snaží vetřít. Rudovlasá kštice stane. Mile se na něj usměje a po úsměvu přichází kastrace. Dostane kopanec do koulí a Mark se pomalu ale jistě kácí k zemi. Začal jsem se nehorázně smát až jsem málem spadnul z barové židličky.
Chtěl jsem něco říct Perri, která tam nebyla. Zvednul jsem hlavu a viděl jí s neznámou fialovou hlávkou. O něčem se tam bavili. Hlávka zelí..mozku pohov! Prostě ta nezná má se na mě podívala a šklebila se. Zajímalo by mě co jí ta blondýna řekla. Možná se to zachvilku dozvím vydali se totiž mím směrem.
Woow další :DD děkuju za 200 předčtení 😱 lovuju vás! 😍
ČTEŠ
Little girl /1D CZ/
FanficMá na svědomí několik desítek životů...a pořád jich přibývá... Proč? Čti a dozvíš se...