VO-1

267 4 12
                                    

Merhaba ben jessy.Ben bir melezim.Melez dediğim yarı kurt yarı vampirim.Ama vampir tarafımın daha ağır basıyor.Annem bir melez babam da öyle biz dünyadaki tek melez ailesiyiz.telefonumu kurcalarken içeriye annem girdi.
"Jessy tatlım baban seninle konuşucakmış"dedi.İçimden hayır diye çığlıklar atıyordum.Çünkü babam benimle ancak kötü birşey yaptığımda konuşurdu."Tamam anne"diyip vampir hızıyla aşağıya indim ve babamın yanına oturdum."jessy biliyorsun ki bizler meleziz ve bizi öldürmek isteyen düşmanlarımız var.Düşmanlarız sana zarar vermek istiyor.Ve bizde annenle beraber bizim yanımızda o kadar güvende olmadını düşünüyoruz.Bu yüzden seni colsation vampir okuluna yazdırdık.Lütfen bize kızma biz senin iyiliğin için yapıyoruz kızım"ağlamaklı çıkan sesimle konuşmaya başladım"iyiliğim için mi biz bir melez ailesiyiz ve kökeniz çok güçlüyüz.O lanet olası okul beni nasıl koruyacak ki.Bunları sırf beni başınızdan atmak için yapıyosun...Annem lafımı kesmişti"Jessy sen bizim tek kızımızsın seni neden bırakmak isteyelim ki"Gözümden düşey yaşlara engel olamıyodum.odama koşup bavulumu hazırladım.Ve hızla arbaya bindim.babam arkamdab bağırıyodu.Aslında vampir hızlarını kullanıp bana yetişirlerdi ama yapmadılar.Arabayı sürmeye başladım.Ve o yazıyı gördüm calsotion vampir okulu......
Biliyorum bu bölüm kisa oldu üzgünüm hikayemde yeni lütfen votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin ilerki bölümlerde karakterleri paylaşıcam. Öpüldünüz.....

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin