Hazal
Eve geldiğimde hemen odama çıktım ve üzerimi değiştirdim. Yemek yemek için mutfağa gittim. Annem yemek yapıyordu. "Kolay gelsin annelerin ennnn güzeli" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"Sen hiç yardım etme zaten anca otur"
"Tamam anne sonra ederim"
Bugün babam işinden dolayı eve gelmemişti. Daha doğrusu bir hafta boyunca evde olmayacaktı. Evde, annem ben ve birde küçük kardeşim mertcan vardı. Bu arada mertcan 2 yasında.
Ben yemek yerken bir yandan da şarkı mırıldanıyordum. Annem bunu fark etmiş olacak ki ;
"Bugün fazla mı mutlusun kızım?"
"Şeyy.. Yoo anne o nerden çıktı"
"Hadi hadi yalan söylemeyi bırak noldu neden bu kadar mutlusun bakalım?"
"Anneee yok bişey dedim ya" dedim ve çorbadan bir kaşık aldım. Annem de ;
"Hadi hadi ben seni bilmez miyim, birisi mi var?
O an ictigim çorba boğazımda kalıyordu. Öksürmeye başladım. Annem de " helal, helaaaal" diye sırtıma vurdu. Sonra bana döndü ve ;
"Tamam kızım ben anladım seni. Kim bu çocuk?"
"Ya anne ortada çocuk falan yok allah allah" dedim ve konuyu kapatmaya çalıştım. Tam o an da batunun arayacağı tuttu ve, telefonda masanın üstünde olduğu için, ekran da, "Odunuuum ❤😍" arıyor diye çıkmaz mı işte şimdi bitmiştim. Annem gördü tabi.
"Bu kim hazal? Bu da mı kankan?"
"Anne şeyy ya o araya-"
"Sevgilin."
Sustum. Şuan çok utanmıştım ya. Ya babama söylerse?
"Cevap ver kızım, korkma"
"Evet anne sevgilim."
"Ee anlat bakalım ne zamandır çıkmaya başladınız?"
"Babama anlatmıyacaksın dimi?"
"Hayır annecim. Bu yaşta bunlar gayet normal ve doğal bişey. Ama tabi fazla ileri gitmemek şartıyla. Şuan daha 11.sınıfsınız. Herşeyin bi vakti zamanı var. Ama tabi şuan da gençliğinizde eyleneceksiniz"
O an çok mutlu oldum. Anneme sarıldım ve "sağol anne, iyi ki varsın" dedim.
"Ee anlat"
"Ya işte ismi batuhan. Bizim sınıfta. Bu sene geldi bizim okula, öyle yani dün başladık çıkmaya."
"Hmm anladım. Fotoğrafını göster bakalım"
"Tamam anne dur bi,
Hah bak işte bu""Oo yakışıklıymış, çok yakışıyosunuz canım"
"Ayy çok sağol anneeem" dedim ve yemeğimi yiyip odama çıktım. Hemen batuyu aradım. Ee biraz önce aradığında açamamıştım ya. Batuhan telefonu açar açmaz ;
"Bundan sonra, o telefon ben aradığımda açılacak"
"Ya aşkım, işim vardı"
"Ne işi lan"
Off işin yoksa bide buna tüm olanları anlat. Neyse işte olanları anlattım ve ;
"Oo annen beğendi yanı beni"
"Tabi olum ne sandın? Sen beğenilmicek insan mısın lan?"
"Vayy... Yavaş gel prensessss"
"Tamam kes. Götün kalkmasın hemen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyoruz Napalım?
RomanceTuğçe ve Hazal 1.sınıftan bu yana en iyi arkadaştır. Ve şuan 11.sınıfa gidiyorlar. Onların maceralarına hazır mısın? Aşk, komedi, heyecan....