Tortura

36 3 3
                                    

In incapere au aparut doua matahale. Genul de om cu muschi, dar fara creier.
- Sa fiti atenti la orice miscare face.
- Inteles sefu!
Mama ce imi vine sa le sparg maxilarul.
- Heii. Matahalelor, sunt si eu aici!
- Si? Sefu a zis sa nu vorbim cu tine.
- Hai ma ca nu va musc. Doar ca ma dor rau incheieturile.Va rog sa ma deslegati la maini.
S-au uitat unul la altul si cel mai inchis la culoara a venit spre mine. Yees au muscat.
- Auzi, nu ne fraieresti!
Si mi-a dat un pumn. Sincer nu doare asa tare , dar totusi a inceput sa curga sange din buza.

Dupa o jumatate de ora de stat cu * printesele* cu muschi
In camera apare "Sefu"
- Hai cu mine!
- Nu uita ca sunt legata! tip la el
Vine cu un cutit langa incheietura mainii mele si ma desleaga. Apoi trece la picioare. Ne-am plimbat pe un hol imens care pe laterale avea ceva gen celule. In fiecare celula era cate un aparat de tortura medievala
Am vazut pana si Picatura chinezeasca. Fereasca' aici se tortureaza oameni... Dupa ce am trecut pe langa un corp de om taiat pe jumatate am ajuns tot intr-un fel de celula. M-au impins acolo si au incuiat. Auzeam gemete si tipetele de durere.Iadul pe pamant. Stateam uimita si ma uitam la toti cei torturati cand simt o mana rece pe spatele meu. Intorc privirea si era un baiat putin mai mare ca mine, plin de sange si rani adanci.
- Ce cauti aici?intreaba el.
- Nici eu nu stiu. Dar ce se intampla aici?
- Of... Ar trebui sa pleci cat mai curand. Aici sunt adusi cei care trebuie sa suporte pe fiecare zi cate 5 masini din alea, dar sa te faca in asa fel incat sa nu mori.

M-am uitat mai bine la el si mi-am  dat jos tricoul, ramanand in maieu si sutien. L-am udat intr-un castron cu putina apa. Cred ca era acolo de secole. Si am inceput sa ii curat ranile. La fiecare rama se abtinea sa nu urle de durere. Oamenii astia sunt niste psihopati. O sa ii omor cu mana mea chiar daca platesc cu viata...

Pare A Fi Un Copil LinistitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum