New witches! My Way! "Yeni Cadılar! Benim Yolum!" Dareska'nın gelişmesi için kurmayı düşündüğüm grup buydu. Bir yandan o aralar kendimize "Cadı kardeşler" arayışımız yüzünden çok kişiyle tanışmıştık. Ve bana çok fazla soru soruluyordu bende herkese aynı şeyleri anlatmaktan sıkılmıştım. Ama anlatırken farkettiğim güzel önemli şeylerde vardı ve bunları kaybetmek istemiyordum hatta Dareska'nında öğrenmesini istiyordum. Bu yüzden facebook da bu grubu açtım. Paylaşımları oradan yapıyordum. Tabi o sıralarda hala arayışa devam ediyordum. NWMW grubunun whatsapp grubunuda açtım. Grupta başta ben Dareska ve Nymeria vardı. Sonra wattpadden birilerini buldum. Birisi Ada idi. Ada burda cadılıkla ilgili bir kitap yazıyordu ve o sayede tanıştık. Cadıların arasına katılmak ister misin? Dediğimde havalara uçmuştu. Hemen kabul etmişti. Numarasını aldım ve tanıdığı başka cadıların olup olmadığını sordum. Tanıdığı tek kişi hem arkadaşı hemde cadılığı öğrendiği rehberi Eva idi. Evaylada tanıştım ve numarasını aldım böylece grubumuz 5 kişi oldu ama daha fazlasına ihtiyacımız vardı. Nymeria ise o aralar benim gibi öğrenci istediğini söylemişti ve Ada onun için gökten düşmüş gibiydi. Böylece Nymerianında öğrenci macerası başladı ama uzun sürmedi. Yine wattpadde dolaşırken birisine denk geldim. Luper Calia. Nerdeyse hiç bir sosyal medya hesabı yoktu. Cadılığı ise annesinden öğreniyordu. Ve hiçbir akrabaları yoktu. Anne babası ayrıydı. Ve Daresin kıskanacağını bile bile Lupere övgüler yağdırıyordum. Çok güzel bir kızdı. Gittikçe güzelleşen bir kız. Mükemmel dudaklar, çok sevimli bir burun, güzel gözler ama Dareskayı geçemez. Luperle tanışmamın öncesinde Petriyi tanımıştım. Petrichor Smyrna. Çok sevimli ve sempatik bir insanmış ama tanışma faslımız biraz negatifti. Olsun onuda kazanmış oldum. Bu sefer facebookda aramaya devam ettim ve birini daha buldum. Yeni başlamasına rağmen kendini geliştirmiş bir cadıydı. Ralep Bottler. Kavanoz arkası gözlükleri sevimli burnu biraz sivilceli yüzü ve hoş çekici fiziğiyle beğenilen biri. Petriye kıyasla daha yakışıklıklı olduğu bir gerçek. Ama Petride şarap gibi insanlardan sanırsam. Zaman geçtikçe yakışıklı olacak. Ooo unutmadan! Grubumuzun tumbirik boy'u cool çocuğu Ares Merid. Cidden temiz bakımlı bir yüzü vardı. Cem Dark badem gözlü anarşistimiz en az Wrestle kadar yakışıklı uzun boylu çocuk nasıl tanıştık hatırlamıyorum.Grubumuz böylece tamamlanmıştı. Saatlerce yapılan sohbetler eğlenceler kahkalar ses kayıtları resimler... ilerleyen zamanlarda grubumuza Wrestle isimli birini daha kattım arkadaşlığımız biraz eskiydi. Ve grubun en yakışıklısı en kaslısıydı. Grup fazlasıyla eğlenceliydi. Küfretmek serbest! Kimsenin yargılanmadığı negatif cümlelere maruz kalmadığı bir ortam. Ve çok kısa sürede kurulan samimiyet birbirimize çabuk ısınıp sevmemizi sağlamıştı. 11 kişilik bir aile gibiydi. Rime cadı olmadığı için onu almayı düşünmemiştim ama sonraları dahil ettim. Malesef ki grubun ciddiyetini gereksiz bir şekilde baltaladığı için ve devamlı gırgır şamata yapmaya çalıştığı için çıkartmak zorunda kaldım. Sohbetler whatsappda yapılırken ana konuları facebook grubunda paylaşıyordum.
Grubumuz yaz tatilinde açılmıştı bu yüzden hepimiz boştuk işsizdik. Yalnızdık. Herkesin hoşuna gidiyordu grup olayı. Benliğimizle bireyselliğimizle farklılığımızla varolabildiğimiz bir yerdi NWMW. Grubun sıcaklığıda bize iyi geliyordu bir yandan bilgi paylaşımlarıyla gelişmemizi sağlıyordu. Grupta yaşanan goygoylara girmeyi gerekli görmüyorum ama gülmekten altımıza sıçtığımız günler olmuştu. Espiride sınır tanımayan Petri Alkışlar onun için!! Boş gereksiz saçma sorularıyla ve saf iyi niyetli şebeklikleriyle pot kırmalarıyla Eva! Onada bir alkış!! Sessiz sakin olan pek konuşmayan Luper olsun onada güzelliği için bir alkış! Bizi sorularıyla kitleyen ama devamlı çoook soru sorarak içimizi şişiren kafamızı patlatan Ada! Yok ona alkış malkış!!! Daima grupta seviyesini korumaya çalışan ama ben dağıttımmı o komple kaybolan Nymeria imam osurursa cemaat sıçar sözünü tescilleyen Nymeria! En büyük alkış sana! Ve bize tumbrikliği öğreten NWMW içinde kendine fanclub kurabilen Ares! Sanada bir alkış! Arada yaptığı cazgırlıklarla çirkefliklerle ama daima sevecen kalabilen Ralep sanada alkış! Her ne kadar yakışıklı olup sohbete katılmaya çalışsada ingiliççe bilmiom ben ya diyip triplere giren anarşistimiz CemDark sanada bir alkış!!Bu grubu seviyorum hepsini tek tek seviyorum. Renkleriyle orjinallikleriyle! Ama güzel günler olduğu gibi kötü günlerde vardır heleki bunu hissetmişsek ve ne zaman geleceğini bilmiyorsak dahada kötü oluyor. Gelecek bölümlerde NWMW in yaşadığı olumsuzluklardan bahsedeceğim. Ve pekte iç açıcı olaylar değil. Umarım grup sağ çıkabilir bu fırtınalardan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...