Fiecare dintre noi avem bunici care incearca sa isi sperie nepotii cu legende legate de satul natal.Ei bine eu am aflat ca aceste legende sunt existente pentru a te proteja .A te proteja de raul din spatele lor.
Stiti voi cum sunt bunicii, cand ajungi tarziu acasa ,ei inventeaza povesti si se prefac speriati doar ca sa te induca in eroare si sa te faca sa tremuri din toate incheieturile doar ca sa nu mai incalci programul stabilit cu atata inversunare de catre ei.
Acest lucru mi se intampla zilnic de cand sunt aici. De o saptamana de cand a inceput vacanta de vara sunt aici ,in orasul natal al bunicilor mei.
Este o vara destul de speciala pentru mine deoarece aveam sa uit de toate si sa o traiesc la maxim alaturi de prietenii mei. Dar ceva ma impiedica si anume bunica mea si povestile ei interminabile despre vampiri. De aceea eu trebuie mereu sa fiu la ora23:00 in casa. Ea zice ca daca apuc ora 24:00 afara singura lucruri foarte rele aveau sa se intample.
Ei bine eu am continuat ca o ignor pana cand intr-o zi am zis ca o sa ii demonstrez ca nu imi este frica ,ca nu cred in povestile ei inventate, si ca sunt destul de matura pentru a sta cat vreau eu noaptea cu prietenii mei.
Eu sunt Megan. Am 16 ani ,si tot ce imi doresc este sa ma distrez si sa am parte de prima iubire cu un baiat special.Si privitima acum . Stau singura in coltul camerei inghitind in sec deoarece stiam ca el ma urmareste si doreste cu orice pret sa ma distruga doar pentru propriul sau amuzament. Stiu ca nimeni nu ma va crede daca vreau sa spun ce mi se intampla .O sa fiu considerata o nebuna. In momentul de fata vreau sa fi avut incredere in bunica mea, si sa nu fi avut niciodata ocazia sa imi intalnesc propriul sfarsit.Umbra care vrea sa puna stapanire pe mine pentru totdeauna .Vampirul pe nume Shadow.
CITEȘTI
Megan&Shadow (a vampire story)
Vampirelegendele satului natal sunt facute pentru a le respecta nu pentru a fi incalcate . Megan simte asta pe propria piele . Dar nu se stie daca blestemul avea sa fie spulberat sau va fi un alt nume pe lista de muritori a lui Shadow .