Dear diary

1.7K 82 0
                                    


(Milý deníčku)


Milý deníčku,Jeremy spadl ještě hlouběji, než byl. Zemřel pro něj někdo důležitý. Někdo, kdo ho alespoň na chvíli dokázal dostat z propasti utrpení. Někdo včera zabil Vicky Donovenovou, Mattovu sestru. Matt je momentálně v nemocnici. Nedokázal se z toho vzpamatovat. Vicky byla celkem fajn holka, my dvě jsme si sice neměly, nikdo moc co říct, ale tady to, co se jí stalo, je ohavné!


Zapisovala horlivě brunetka s hnědýma očima. Elena zaklapla deník a prohrábla si rukou vlasy. Vstala z postele a opustila svůj pokoj. Chtěla si promluvit se svým bratrem, a proto teď klepala u jeho dveří."Eleno, běž pryč!" křikl po ní. V jeho hlase byl smutek, zrada... 


Elena ho ignorovala a vstoupila do jeho pokoje. Jeremy, její bratr, seděl na posteli a kolena měl přitáhnuté k bradě. Elena si k němu sedla."Jeremy, všechno bude v pořádku," šeptla směrem k němu. Věděla, že nebude. Tady ta ztráta byla poslední kapka. Tady to, ho mohlo zničit.


"Aspoň mi nelži!" šlehl po ní pohledem, přitom mu po tváři stekla slza. Když ho sestra viděla, jak je zlomený, okamžitě ho objala.


 Elena také začala plakat."Je mi to tak moc líto," šeptla mu do ucha. Jeremy jí po dlouhém váhání opětoval objetí.


"Já jsem nechtěl, aby zemřela! Proč musela zemřít?" zeptal se šeptem Jeremy."Nevím, Jeremy... Musíš se prospat. Nespal jsi celou noc," oznámila mu rychle Jeremy a oddálila se od něj. Jeremy si lehnul a ona ho přikryla dekou. "Přinesu ti čaj," pověděla s klidem.


Na opačném konci města se právě po dlouhé době setkali všichni tři Salvatorovi. Bohužel bratři to mezi sebou měli velice rozbouřené, jejich malá sestřička ještě neměla to nejmenší tušení, co Damon právě udělal. To byl on, co zabil Vicky, aby neštval Stefana."Stefane!" křikla Teresa a sevřela ho v objetí. 


"Moc jsi mi chyběl," řekla nadšeně.


"Abys ho samou láskou nesnědla," odfrkl si Damon.


"Taky jsi mi chyběla," ignoroval bratrovu poznámku Stefan."Kde jsi před tím byl, Damone? Zmizel jsi odtud, jak namydlený blesk!" rozčílila se upírka."U vodopádů byla party," odpověděl Damon a přitom spiklenecky mrkl na bratra. 


Teresa se zamračila."To jako fakt? Proč jsi mě nevzal sebou?" rozčilovala se."Hned ti řeknu, proč, drahá sestřičko... Damon měl plnou pusu něčího krku, takže tě jaksi nemohl pozvat," prozradil jí přesladce Stefan. "A hádej, proč to udělal?" Teresa neváhala ani minutu přitiskla Damona ke zdi a chytla ho pod krkem. Vytvářely se jí mírné žilky kolem očí. Damon byl samozřejmě silnější, a proto se z jejího vřelého objetí vymanil. 


Nakonec to skončilo tak, že Damon se jí smál do obličeje."Co plašíš? Byla to jenom legrace... Navíc, chytal jsem tě takhle pod krkem, když jsi zabila toho prodavače na pumpě?" rozčiloval se hraně Damon."Ty jsi to ale udělal pro to, abys naštval Stefana! A co jsem ti o tom říkala?" naštvala se.


 Damon jen zakoulel očima a odešel z místnosti. Teresa ho nechala jít, věděla, jaký je. Nemělo to cenu."Mám v plánu někam zajít, jdeš se mnou?" zeptala se Teresa potěšeně s úsměvem. Stefan jí opětoval stejný úsměv.


"Ve městě je Mystic Grill, je to taková místní hospůdka, chodí tam skoro všichni," oznámil své sestře potěšeně. Teresa jen radostně přikývla. Hned běžela do svého pokoje se převléknout. Chtěla vypadat trochu k světu. Oblékla si černé úzké kalhoty a tmavě modré tílko, vlastně stejné barvy, jako byl její prsten, se stříbrným T. Oblékla si na sebe ještě koženou bundu, a mohli vyrazit.


"Jak dlouho jsme už spolu nebydleli?" zeptal se Stefan, když spolu šli po mostě Wickery bridge."Myslím, že naposledy v roce 1988? To jsme spolu bydleli v tom malém bytě... Byli jsme tam jenom měsíc, díky tobě! Zapálil si omylem bark, když zkoušel kouřit trávu," vzpomínala Teresa.


"Jo, to máš pravdu, ty ses naštvala, potom se tam objevili Damona, a odjela jsi s ním," dodal rychle Stefan. Sestra jen přikývla."Mohl sis za to sám! Naštval jsi mě, protože jsi podpálil i celý můj šatník!" zamračila se. Za to Stefan se náramně bavil. Když dorazili do Grillu, tak je pozorovalo pár očí. Zejména jedna blondýna, která seděla u jednoho stolu se svou kamarádkou.


Posadili se k jednomu stolu."Tak co? Stále držíš svou dietu?" ptala se ho Teresa se zájmem. "Protože ta blondýna, co po tobě kouká... nestála by za hřích" šťouchla do něj laškovně loktem. 


Stefan jen protočil oči."Vidíš? To je přesně Damonova výchova, teď, abych tě zase všechno přeučoval," dělal si z Teresy legraci, věděl, že Teresa nenávidí, když jí někdo má vychovávat, nebo si hrát na její rodiče.


"Neprovokuj, Stefane, víš, že jsem momentálně silnější než ty!" upozornila ho se smíchem na rtu. Teresa mávla rukou a tím k sobě přivolala číšníka. Mladého blonďáka s modrýma očima. Pěknýma očima...


"Přines nám whisky," poprosila. Číšník se usmál."I když bych ti to rád přinesl, budu muset vidět tvojí občanku," řekl jasně a s úsměvem. Teresa se k němu nahnula."Přineseš nám whisky a nebudeš potřebovat občanky," poručila mu monotónním hlasem. Všimla si, jak Stefan zakroutil hlavou. Stefan byl velice zásadový, nesnášel manipulaci s lidmi. Ale Teresa si chtěla užívat svého života - svého upířího života.


"Mám takové tušení, že tě ta blondýna chce navštívit, tak já si skočím na záchod," pověděla s úsměvem Teresa a odešla od stolu. Když se ohlédla zpátky, už na jejím místě seděla ta blondýna a něco říkala Stefanovi."Já jsem Caroline," představila se. Stefan se lehce usmál.


"Já Stefan, chodíš na zdejší střední?" zeptal se nenuceně. Caroline se jen usmála a přikývla. "V září nastupuju taky," prozradil.


"A ta holka Taky?" zajímala se. Chtěla zjistit, jestli Stefan je volný, aby si ho časem mohla přivlastnit."Moje sestra ne, tak nějak se učí doma," řekl a napil whisky, co měl před sebou.


"Sestra?" zopakovala po něm radostně. "Pokud jste tady nový, můžu jí provést městem, a tak, jestli bude mít zájem," navrhla.


"Myslím, že nebude proti!" oznámil s úsměvem a v duchu si představoval její obličej, Teresa bude na sto procent rozzuřená!

Family...Kde žijí příběhy. Začni objevovat