3. BÖLÜM

74 5 0
                                    

  Ders zili çalmıştı , her zaman ki gibi sınıftan en son çıkan bendim. Bugün utancımdan ölmek üzereydim o neydi ya düşünsenize sevdiğiniz çocuk seni reddediyor...
   Eve geldim whatsappıma girdiğimde Hüseyin kişisinden mesaj yazıyordu acaba beni sevdiğini mi söyliyicek derken okuduğumda hayal kırıklığına uğradım.
-Yarın arkadaşlarla takılıcaz istersen sende gel , yazmış
Acaba gitsen mi ki diye düşündün dolabımı açtım,iğrenç kıyafetlerim vardı bu ne beee! Benim alışverişe çıkmam gerekiyor der demez hemen çantamı fırlatıp evden çıktım bu sırada annem bana bir şeyler diyordu ama anlamıyordum. Ne alacağıma karar vermem zor olacağından Tuğba'yı çağırdım. Tuğba moda dan anlardı birlikte yola koyulduk.
    Size bir şey söyliyim miii çok güzel şeyler aldık bir adet siyah dizi yırtık dar kot, siyah deri ceket ve siyah salaş göbeği açık bir t-şört aldım. Sevinçten havalara uçmuştum çünkü ilk defa bu kadar üstüme yakışan bir şey satın aldım. Tuğbaya booolca teşekkür ettikten sonra onu eve bıraktım hemen eve geçip uyudum ama malesef sevinçten gözüme uyku girmiyordu.
  Alarmı yanlış kurmam nedeniyle cumartesi sabahı erkenden uyandım. Saçımı taradım,dişimi fırçaladım,kıyafetlerimi giyindim,bordo rujumu sürdüm herşey çok güzeldi tabi kii Tuğba sayesinde..

HAYELLER HAYATLAR MİSALİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin