5. Bölüm

73 5 2
                                    

Gözlerim ağrıyordu uyanmıştım saat 12:00'dı off diyerek kafamı yastığa tekrar koydum biraz sinirliydim aslında o sinirden herşeyi yapardım hemen Ayazı aradım
-Sen nasıl beni seversin ya bak Ayaz beni iyi dinle gözlerini aç ve etrafına bak seni seven birileri var ama sen ama sen farkında değilsin bak Ayaz Melisa seni çok seviyor artık kızı üzme ve ona elinden geleni yap!
-Her şey bir yalandı...
-Ne ne diyorsun anlat şunu!
-Hüseyin senden kurtulmak için beni kullandı.
Ben hemen kapattım ardından ağladım...
Sabah olmuştu çok sinirliydim okula ilk giden bendim. Hemen onun gelmesini bekledim. Ve sınıfa en son o girdi ve ben ayağı kalkıp bağırmaya başladım.
-Çok seviyorsun dimi insanların kalbiyle oynamayı benden kurtulmak istiyorsun ya korkma ben senden soğudum artık ama en azından ben en yakın arkadaşlarımı kullanmıyorum
Derken gözleri doldu ağlıyıcaktı içim kan ağlıyordu keşke dilim kopsaydı da söylemeseydim şu an kendimi parçalayasım geldi inanmıyorum ya. Sırasına gidip elini yüzünle kapatıp ağlamaya başladı herkes onun başına üşüştü bir tek benim yanımda Buse,Eylül,Sude,Diğer Eylül kaldı ben sinirden ne yapçağımı şaşırmıştım ona baktığımda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu iyi olmuştu ama işte ne biliyim tualete gidiyordum arkamdan kızlar geliyordu tualete gidip ağlamaya başladım ben bir maldım resmen ya. Artık ondan soğumuştum o bana çok soğuk ben ona , artık vazgeçmiştim.
Ertesi gün tam vazgeçtim derken bana
-Seni seviyorum , dedi
Bende ona direk sarıldım o kadar içten sarıldı ki kemiklerim kırılacaktı çok kötüydüm ağlamaya başladım
-Ben ben yapamam üzgünüm , dedim
Hemen içeri geçtim ya tam vazgeçtim derken herşey değişti. Ben vazgeçtim o bana âşık oldu anlamıyorum ama malesef biraz da o koşsun peşimden...

HAYELLER HAYATLAR MİSALİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin