,,Podaj mi tie banány." zopakovala som. ,,Ale normálne, neopováž sa s nimi niečo urobiť.",,Dobre." povdychol si, a pomaly otváral dvere do špajzy. Neviem čo to s ním dnes je, ale je horší ako než keď je opitý.
,,Tu máš." vyrušil ma zpoza chrbta Niallov hlas. Práve mi s úsmevom podával banány.
,,Ďakujem."
Po dlhšom čase strávenom v kuchyni:
Podávala som Niallovi kokteil, a taktiež jahodovú penu a spokojne som si sadla. Sledovala som Nialla, ktorý sa na mňa vďačne pozeral. Veď aj má prečo.
,,Nepôjdeme si už ľahnúť?" pozeral sa na mňa so spýtavým pohľadom.
,,Dobre." stručne som povedala, a šla som do kúpeľne. Práve som si dávala na zubnú kefku pastu keď do kúpeľne vošiel polonahý Niall. Tým myslím bez trička.
,,Prečo sa neoblečieš?" spýtala som sa.
,,A do čoho?" nadvihol obočie.
,,Žeby do pyžama?"
,,V Karibiku je 45 stupňov, a ja si mám na seba dávať pyžamo?" podišiel ku mne.
,,No, tak sa to robí." otočila som sa späť k zrkadlu.
,,Ale ja to robím inak." natisol sa na mňa zozadu, a pobozkal ma na vrch hlavy.
,,Hej, všimla som si." zasmiala som sa.
,,Rosie, príď za mnou do postele." odišiel z kúpeľne, a podľa šuchotavého zvuku som usúdila že si ľahol do postele. Vyšla som z kúpeľne, a na nočný stolík som si položila mobil a pohár s vodou. Potom som si pomaly ľahla.
,,Do čerta." počula som Niallovo tiché zakliatie.
,,Čo sa stalo?" moja hlava sa nadvihla a nakukla ponad jeho plece.
,,Zabudol som že dnes ráno som chcel ísť na pláž, a hľadať mušle." spomínal si na svoje plány, na ktoré úplne zabudol, a tým pádom ich ani nemohol uskutočniť.
,,Netráp sa, pôjdeme zajtra ráno." pobozkala som ho na líce.
,,Hmm, dobre." počula som jeho odpoveď, a na to som zaborila hlavu do mäkkého vankúša. Ako vždy, len čo som si ľahla, oblapili ma dve ruky. Nechápem načo ma každú noc drží, a keď som sa ho na to spýtala, povedal že inak nezaspí. A ďalej som to už neriešila. Niall mi dýchal do vlasov, a netrvalo mi dlho, než som zaspala.
Nad ránom:
,,Láska." Niallov hlas sa rozozvučal po miestnosti. Ignorovala som to, a ďalej som si žila vo svojom sne.
,,Rosie." jeho hlas doprevádzal dotyk jeho ruky na mojom líci. Pomrvila som sa, a otočila. Ešte nejdem vsávať. Ani náhodou.
,,Rose." hlasnejšie zopakoval, a následne som zacítila veľké a teplé ruky na mojom bruchu. Grr, on sa tak ľahko nevzdá.
,,Niall..." nespokojne som zamrnčala. ,,Ešte päť minút.. Alebo desať." položila som si na hlavu vankúš, ktorý však bol hneď aj zložený Niallovou rukou.
,,Nie nie.." prisunul sa bližšie, a ja som pochopila že ASI budem musieť vstať.
,,Prosím." zamrnčala som.
,,Nie."
,,Päť minút."
,,Rose, je čas vstááávať." posledné slovo takmer zaspieval.
,,Koľko je hodín?" pomaly som rozliepala oči.
,,Štyri."
,,Čo?" nemohla som tomu uveriť.
,,Dobre si počula zlato." jeho pery sa jemne dotkli môjho čela. ,,Je čas vstávať." povedal, a vstal z postele. Hneď na to, ma ovial chladný vzduch, ktorý bol spôsobený tým, že Niall vstal, a odišiel z postele. Keď som nevstala, fyzicky ma chytil za zápästia, a nasilu ma posadil.
,,Bolo to potrebné?" zívla som.
,,Áno. Kebyže ťa nevytiahnem fyzicky, tak by si tam ležala doteraz." obliekal si tričko. Ignorovala som to, síce viem že som ako zombie, ale opäť som si ľahla. Počula som kroky k posteli, a následne som zase sedela keďže Nialla očividne bavilo budiť ma.
,,Dobré ráno." povedal, keď som sa naňho dívala rozospatým pohľadom, a následne sa zasmial. Potom svoje ruky presnunul na moje líca, a jemne ma pohladil.
,,Rose, ak nevstaneš, nenájdeme mušle. Ver mi, že sú krásne."
,,Ja viem." povzdychla som si, a pomaly som začala vstávať. Obliekala som sa, a Niall ma sledoval.
,,Môžeš sa otočiť?" poprosila som.
,,Nie Rose. Nikdy som ťa nevidel nahú." pretočil očami. Normálne by som mu niečo odpovedala, ale teraz som rada že stojím na nohách.
,,Prestaň." povedala som keď sa na mňa smial, ako som sa nemohla trafiť nohou do topánky.
,,Prepáč, ale vyzeráš ako zombie."
,,To je mi novinka!" pretočila som očami.
,,Ukáž pomôžem ti." povedal, a ja som si sadla na pult, zatiaľ čo mi obúval topánky.
,,Ešte raz povieš nejakú narážku na mňa, a na to že som ako zombie, tak sa vrátim do perín. Robím to kvôli mušliam." dohovárala som mu.
,,Kvôli mušliam." zopakovala som. ,,Mušliam!"
,,Dobre Rose ja viem." bola jeho odpoveď, zatiaľ čo ma chytil za ruku.
,,Nemôžem uveriť že toto robím kvôli mušliam." ešte stále som bola mierne naštvaná, že to robím kvôli morským kameňom.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Dúfam že sa nehneváte že som nepridala dlhšie časť, ale nemala som nápad, a nechcem tu z toho robiť klišé príbeh. :/
Ďakujem za komenty, každý jeden ma poteší, ❤❤❤❤ som nesmierne rada za každý jeden :')
All the love Xx N Xx.
YOU ARE READING
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfictionNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...