Bolum1=Kaygilar

19 0 0
                                    

Herkese merhaba.Cogu kisiye gore sacma olabilicek bir bolum atiyorum hatta yazmaya basladigim bu kitapta bir cok insan arasinda sacma bulunabilir.Kitabi yazmadan once cok kaygilandim.Begenilicek mi , insanlarin dikkatini cekicek mi , devam ettirebilicek miyim ? Ama suanda burdayim size yaziyorum. Not bolmune yazmistim ama yine de soyliyim bu bir hikaye degil aslinda . Insanlar arasindaki iletisim kitabi olarak adlandirabilirsiniz. Her zaman hikayeler kadar boyle yazilarinda olmasi gerektigini dusundum. Yazmayi karar vermemde boyle oldu . Heyecanliyim suanda yazarken . Fazlasiyla hatta . Ama eminim ki her sey yolunda gidicek . Bolum basligimiz gordugunuz uzere kaygilar . Her insan da olan bir duygu .  Olmasa  bile kucucuk bir sozle kaygilanan biz insanlar . Keske kaygisiz olsak her sey biraz daha yolunda gidebilirdi . Insan bir isi yaparken ya da bir karar verirken ay acaba boyle mi olucak , kotu mu olucak,nasil olucak gibi sorularla kaygisi olmicakti . Kendimize daha ozguvenli yapabilirim diye bir ise bir karara ya da herhangi bir seye atilicaktik . Ama bir de surdan bakinca insanlar kaygisiz olsaydi bir cok duygudan mahrum kalirlardi. Insan her duyguyu yasamali,hissetmeli,tatmali.Iliklerine kadar . Aski hissetmeli , heyecani hissetmeli, uzgunlugu hissetmeli , aciyi hissetmeli akla gelebilicek her turlu duyguyu hissetmeli . O tutkuyu hissetmelidir . Siz bu konuda ne dusunuyorsunuz ? Siz hic kaygilandiniz mi ?
      Sizinle bir konuda anlasalim olur mu ? Bu kitap cevaplanamayan ayni zamanda cozumlenemeyen sorularin cozuldugu bir yer siz icinizdeki anlatin birlikte cozelim . Bazen insan yasadigi olaylari duygulari herkese anlatamaz anlattigi zamanda hepsini anlatamaz . Ben bu kitabi bu yuzden yazdim . Insanlar mutlulugu uzuntuyu aciyi heyecani hep birlikte paylasarak yazmali . Sizde boyle olmasini dusunuyosaniz bana mesaj atin yorum atin ben burdayim . Bolumun adi kaygilar . Kaygilar ile ilgili sordugum soruyu cevaplamayi unutmayin . Gorusmek uzere ...

Cevaplanamayan Sorular ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin