A trecut si saptamana in care am stat la bunica si ce pot spune ca apele s-au mai linistit dupa ce Lyd la vopsit pe Derek roz in cap si acum nu isi mai vorbesc . Oricum au o relatie ciudata . Eu cu Jus suntem foarte bine si acum trebuie sa ma intorc cu o coregrafie noua la un nou clip de al lui .
Lydia a venit cu noi in California , si dupa ce Justin a promis solemn ca are grija de ea si nu o sa pateasca nimic parinti ei au lasat-o
Cat despre Fran si Louis sau certat si nici ei nu isi mai vorbesc . Oricum acum Louis trebuie sa se intoarca la One Direction asa ca oricum nu au reusit multe .
Si acum iatane in prezent
'Justin mi-au disparut sutienele stii ceva ?' Il intreb eu dulce pe iubitul meu .
'A pai stii e o poveste amuzanta ' zice el si eu ridic din sparncene .
'O serios ? ' il intreb eu gata de atac .
Pai stii ele sunt sus pe casa' zice el si eu ma uita el urat si dupa umblu dupa Derek ca sigur e si el implicat .
Intru in camera lui Lydia si o vad cautandu-si sutienele .
'Si tie ? Din nou ?' Zice ea .
'Da din nou' zic ai da zicem asta deoarece destepti astia le-au mai luat odata si le-au agatat in pom .
'O sa va radem in cap de data asta sa fiti siguri ' zicem noi doua . Si incepem sa alergam dupa ei prin casa . Si in timpul alergari noastre usa se deschide si pe ea intra unchiul cu toate sutienele noastra in mana si cand il vedem ne impiedicam si cadem toti uni peste alti .
'Ce cautau astea pe casa' intreba el ridicand din sprancene .
'Justin si ..' Zic eu
'Derek ' continua Lydia si noi ne uitam la scari de unde coboara o Francesca somnoroasa .
'Cei cu bufti....' Nu apuca sa termine ce are de spus ca tampita cum e ea de fel se impiedica si cade peste noi .
'Va urasc' zice si se ridica repede si se face nevazuta .
'Okei , luati-va sutienele si mergeti la imbracat ' zice el dupa e ne ridicam de jos si pornim cuminti spre camerele noastre
Ma imbrac intro pereche dd pantaloni scurti albastri si un tricou pana la buric nergru pe care scrie ceva ce nu imi pasa si o camasa in carouri . Ma machez natural si parul in prin intr-un coc .
Imi iau tenesi in picioare si cobor jos unde ii vad pe ceilalti pe canapea .
Francesca era intr-o rochita de vara crem cu niste platforme si parul il avea desfacut .Lydia era intr-o pereche de blugi taiati negri si un top tot negru cu dantele si o casa ca a mea si in picioare bocanci iar parul in avea impletit
Jus si Derek erau intr-o pereche de blugi cu tur si niste tricouri albe .
'Okei cei cu adunarea ' intreb eu si ma trantesc pe Justin .
'Da ce e cu ea ' zice si Fran .
'Pai cealalta dansatoare principala cu care trebuie sa danseze Derek a demisionat . Si am nevoie de cineva . Pentru ca singuri dansatorii care au ramas sunt Nick , Francesca , Laura , Justin si Derek . Si am perechi dar imi mai trebuie o fata .' Zice el si noi ne uitam la el .
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanficEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...