Kendine İyi Bak Kai...

1.4K 76 2
                                    


Tontik Popolu Kai: Noldu da artık mesaj atmıyorsun dünden beri


Sehuncuk: Dünden sonra düşünmeye çalıstım.

Kai ben sana zarar veriyorum.

Elimde olmadan incitiyorum seni.

Yoora olayı benim kendime hakim olamayıp saçma cevap verişlerim bu olay benim yüzümden oldu bu yüzden dayak yediğim için üzülmüyorum hakkettim.


Tontik Popolu Kai: Yeter!


Sehuncuk: Yetmez Kai...

Şimdide bu olay neymiş senin için dayak yediğim için ödeşme olarak üstlenmiş 

Kai ...

Ben o dayağı zaten hak etmiştim ...


Tontik Popolu Kai: Sehun saçmalamayı kes artık


Sehuncuk: Kai artık sana mesaj atmayacağım 


Tontik Popolu Kai: Sehun şaka yapıyor olmalısın böyle bir şey yapma 


Sehuncuk : Yapmak zorundayım Kai  benim seni korumam lazımdı zarar vermem değil...


Tontik Popolu Kai:  Lanet olası hiç bir boktan anladığın yokmuş!

Sen olmasan bir orospuyla çıkmaya devam edecektim

Önüme gelen her kızla yatmayada 

Ama sen engel oldun

Anlamamı sağladın

Bana fayda sağladığının farkında değil misin aptal!

İşte bu yüzden dün gece beni gercekten sevdiğini ve bir erkeğin erkeğe ilgi duymasının anormal bir şey olmadığını anladım!

Ama şimdi sana alışmaya başlamışken bana mesaj atmak istemiyorsun.

İyi atma..

Bende boktan bir herif olmaya devam ederim.


Sehun:  Kai lütfen saçma konusma ben yapmam gerekeni yapmak zorundayım


Tontik Popolu Kai: HAHA '' yapman gerekeni yapmak (!)'' 


Sehun: Kai zorlastırma 

Kendine iyi bak Kai....


Tontik Popolu Kai: Peki Sehun peki...


Aradan tam 2 hafta geçmiş, Sehun disiplin kuruluna gidip kopyanın ona ait olduğunu itiraf etmiş,  hem sınavdan 0 alıp hemde kınama cezası almıştı... Kai eski Kai olmuş Sehun'u umursamıyordu...


Sehun Kai'sinden vazgeçmeyen Sehun ... Düşünüyordu sadece Kaisizliğe daha ne kadar dayanabilirdi..O yokmuş gibi davranmaya... Gözunun önunde tekrardan kızlarla fingirdeşmesine , daha bu acı kalbini ne kadar sızlatabilirdi... Eli hergün telefona gidiyordu mesaj atmak istiyordu ama yapamıyordu...



Kai , Sehunun kırmızı donlu Kaisi . Her gün Sehunun kendisini takip ettiğini bile bile arkasına dönup bakmaya cesareti olmayan Kai. Sehunu seviyormuydu ki onunla konusmamak bu kadar acı veriyordu. Sahi neydi bu duygu ?.  Onu önemsemiyormuş gibi davranmayı daha ne kadar sürdürececekti.Özluyordu Kai... Ama bunu kendisine bile itiraf edemiyordu... 


Elbet bir gün kendiside kabul edecekti...



Bölüm Sonu.... (Depresyonda olan yazar dırırırım ) (Bu arada yazdığım en uzun bölüm galiba neyse by ajjs)






Fake Love //WhatsApp SeKai  [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin