28. Η στιγμή που όλοι περιμέναμε

103 8 3
                                    

Το ταξίδι για την Θεξάλη ήταν σύντομο, αλλά κουραστικό. Ποιος θα το περίμενε ότι τρεις ώρες θα κούραζαν την ξεκούραστη Ειρήνη; Λοιπόν, η Ειρήνη δεν ήταν ιδιαίτερα ξεκούραστη, καθώς όλο το βράδυ έμεινε ξύπνια σκεπτόμενη το τι θα κάνει με τον Μάρκο. Ήξερε ότι ο Μάρκος την εμπιστεύεται πιο πολύ απ' όλους, δηλαδή ήταν η πρώτη που έμαθε για την αυτοκτονία της Μυρτώς. Αν αυτό δεν δείχνει εμπιστοσύνη, τότε τι; Όλο το βράδυ σκεφτόταν, αν θα έπρεπε να του μιλήσει ή αν θα έπρεπε να μην μιλήσει και να παραμείνουν φίλοι. Ήξερε πως η συζήτηση μαζί του για την κοπέλα που τον ενδιαφέρει, θα την πονούσε τόσο πολύ, αλλά ήθελε να τον δει χαρούμενο και θα έκανε τα πάντα για να συμβεί αυτό. Αποφάσισε, λοιπόν, να παραμείνει φίλη του, γιατί η ευτυχία του ήταν πιο σημαντική από τη δική της. Με την σκέψη αυτή την πήρε ο ύπνος στις πέντε το πρωί.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

«Και της μίλησες; Τι είπε; Πώς το αντιμετώπισε;», ρώτησε ο Πέτρος τον Μάρκο γεμάτος ενθουσιασμό και άγχος για την απάντηση του φίλου του.

«Όχι δεν της μίλησα. Όχι γι' αυτό τουλάχιστον. Μου είπε ότι αύριο επιστρέφει. Πρέπει να της μιλήσω.», είπε αποφασισμένος ο Μάρκος.

«Και με την Ειρήνη τι θα γίνει;»

«Αναγκαστικά θα της μιλήσω αργότερα. Αυτή κι αν πρέπει να το μάθει. Τι ώρα θα γυρίσει η Δέσποινα, σου είπε;», ρώτησε ο Μάρκος.

«Ρε παιδιά, με την Ειρήνη πότε θα μιλήσουμε;», ρώτησε ο Κώστας που τόση ώρα καθόταν σιωπηλός.

«Τι πότε θα μιλήσουμε; Όταν γυρίσει κι αυτή. Μα σοβαρά όλοι τώρα βρήκαν να φύγουν;», απάντησε ο Δημήτρης.

«Οπότε κανονίζουμε, αύριο με την Δέσποινα και τους υπόλοιπους κι αργότερα μιλάμε στην Ειρήνη.», είπε αβέβαιος ο Πέτρος.

«Τι άλλη επιλογή έχουμε; Πρέπει να οργανωθούμε, αν θέλουμε να πετύχει.», είπε ο Μάρκος.

«Φίλε, ήξερα ότι ενδιαφέρεσαι γι' αυτή την κοπέλα, αλλά όχι τόσο πολύ.», είπε ελαφρώς κοροϊδευτικά ο Δημήτρης.

«Μήτσο, κόψε το δούλεμα. Δεν τον βλέπεις που έχει αγχωθεί από τώρα; Που να έρθει η ώρα να της μιλήσει.». είπε γελώντας ο Κώστας.

«Καλά, γελάτε όσο θέλετε. Δεν είναι τόσο απλό. Το ξέρετε ότι ενδιαφέρομαι εδώ και καιρό, αλλά δεν μπορούσα να της μιλήσω.», είπε απότομα ο Μάρκος.

«Της έδωσες καμία ιδέα για το τι θα της πεις;», ρώτησε ο Πέτρος.

«Για αυτά τα θέματα είχα την Μυρτώ. Με βοηθούσε πάντα, αλλά τώρα...», είπε ο Μάρκος και χαμήλωσε το κεφάλι.

Για όλα φταίει η βροχή ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant