Po tom co jsme s Petrem natočili video, tak jsem si oddychla i když ještě nevypl kameru.
„Doufám, že už s tebou nebudu muset nic natáčet, je to divný se dívat do kamery a mluvit na ní...“ řekla jsem mu a koukla jsem se na něj celkem ztrápeně. Ohrnula jsem spodní ret a on se na to zase rozesmál a dal mi pusu na tvář, pak na spánek a pak na nos, na což jsem se musela zaxichtit.
„Teraz to bolo vážne zlaté ako si sa zatvárila...“ řekl Petr miloučkým hláskem a políbil mě na rty. Jen jsem se nad tim široce usmála. On vstal a šel vypnout kameru.
„Že tě baví si denně povídat s kamerou...“ povzdychla jsem si a prohrábla jsem si vlasy. On se jen doširoka usmál a nejspíš přemýšlel co má říct.
„Baví ma to. Najviac ma baví sledovať tie reakcie na videá a čítať si podporu od ľudí , ktorí sa na mňa radi pozerajú...“ řekl zamyšleně a po tom co ke mě došel mi věnoval polibek na vlasy. Sedl si ke mě a pohladil mě po tváři. Dala jsem mu pusu do dlaně a on se usmál, políbil mě na rty a tak jsem mu polibek oplatila. On toho využil a začal mě líbat, polibky jsem mu samozřejmě oplácela.. Jenže po chvilce mi začal sahat pod tričko a to se mi nelíbilo, tak jsem ho chytla za ruku a kousla ho lehce do rtu na znamení, aby přestal. Pochopil to a odtáhl se ode mě.
„Prepáč, Vanessa...Nechal som sa moc uniesť...“ řekl celkem stydlivě a zvedl se z gauče, zvedla jsem se taky a obejmula jsem ho.
„To je v pořádku, jen mi příjde, že je to na mě moc brzo...“ povzdychla jsem si a navlhčila si rty.
„Nie si hladná?“ zeptal se mě a já matně přikývla na náznak, že docela hlad mám. On se jen pousmál a rozešel se do kuchyně, kde začal něco dělat, slyšela jsem rámus a tak jsem šla za nim. Opřela jsem se o futra dveří a sledovala Petra, jak se snaží něco udělat. Musela jsem se usmívat, bylo to roztomilé, jak se snažil vařit.
***
Seděli jsme s Petrem na gauči a popíjeli jsme víno, které bylo mimochodem velmi dobré. Sledovali jsme nějaký romantický film a tulili se k sobě při tom.
Najednou jsem na krku ucítila Petrovo rty. Musela jsem se zasmát, protože to lechtalo.
„Vaness, ja už ďalej nemôžem...“ špitnul mi do kůže na krku. Už mám docela dost v kůži, takže je mi to příjemné.. Najednou mi sebral skleničku s vínem a položil mě na gauč. Samozřejmě, že jsem se nechala. Skousla jsem si ret a nechávala ho. Obmotala jsem kolem jeho pasu nohu a on mi začal různě na krku laskat kůži. Ze rtů mi unikl tichý sten.. Vzal lem mého trička a přetáhl mi ho přes hlavu, hodil ho kamsi do útrob pokoje. Dnesks se to stane. Vím to, protože mu to dovolím...
_______________
Ahojky :3 Ano...stydím se za sebe :c Už jsou to skoro dva měsíce co jsem nepřidala kapitolu :((( omlouvám se, ale jak jsem na střední, tak mám míň času a tim pádem skoro žádnej čas na psaní a když už, tak jsem děsně línááá :( Takový líný lidi, jako jsem já by se měli vystřílet :D Ani bych se nedivila, kdyby tu už nebyl nikdo kdo by to četl :c no za každý read vám moc děkuju i za votes a comment :3 Dokáže to vážně potěšit :3
Omlouvám se za chyby, je to psané na mobilu :/
Mám vás moc ráda♥
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
RandomKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných