- Vraag naar Harry's vriendin beneden. -
Ella's POV
Tijdsprong - > Kerstvakantie.
Ik mompel geïrriteerd een ja als iemand mijn naam roept. Mijn antwoord veroorzaakt wat gegiechel en weer een stem die mijn naam zegt. 'Laat me slapen' mompel ik en ik verstop mijn gezicht in het witte kussen. 'Er is iemand voor je.' Weer wat gegiechel. Ik herken de stem als de stem van Jess. 'Jess rot op en laat me slapen. Wie is er?' Ik verstop mijn hoofd onder mijn kussen en probeer het geluid te dempen maar toch zo dat ik Jess kan horen. 'Dat is een verrassing kijk nou maar gewoon.' Ik duw het kussen een stukje aan de kant en open een oog. Na even wennen zie ik vier figuren staan. Drie meisjes, Nina Jess en Femke en een jongen, Niall. Wacht wat? Niall? Ik ga verbaasd overeind zitten en kijk van Nina naar Jess van Jess naar Femke en van Femke naar Niall en zo door. 'Waarom is hij hier?' vraag ik vervolgens nogal verbaasd. 'Nou Nina en ik hadden een soort van plan en...' Ik kijk Jess aan en voel hoe mijn ogen groter worden. 'Dit meen je niet toch?' Ze kijkt naar de grond. 'Jess?!'
Nou mooi dan, ze hadden Niall dus uitgenodigd, in mijn huis, omdat ik zoveel met hem aan het praten was via snapchat. En nu sta ik op de gang met Jess apart genomen. 'Jess dat doe je niet?!' Ze kijkt me half boos aan half schuldig. 'Jij bent zoveel met hem bezig terwijl ík er ben. Dus ik dacht, leuk gezellig dan nodig ik hem uit vind ik leuk en jij ook en dan wordt je nu boos? Dat is ook niet helemaal honderd hoor?' Ik klem mijn kaken op elkaar en bal mijn vuisten. Niet zeggen Ella, dat is gemeen tegenover Niall niet zeggen. 'Weet je niks te zeggen? Hier dus je vind het wel leuk?' Ik kijk woest op van de grond en schud dan teleurstellend mijn hoofd. 'Dit meen je toch niet. Ik vind het niet leuk.' 'Leg me dan uit waarom niet? Ik ben niet degene die de hele dag op zijn telefoon zit.' Ik rol met mijn ogen en kijk even naar mijn kamerdeur. 'Als ik dat niet doe zit ie op zijn kamer. En dan ook echt alleen maar op zijn kamer.' Ik moet toegeven. Hij is best wel aardig. Alleen een beetje eng dat hij me zo stalkt.
Ik loop mijn kamer weer in op de voet gevolgt door Jess. 'Do you want some drink?' Ik kijk de kamer rond en zie vier knikkende hoofden. 'Is Cola okay?' Weer vier knikkende hoofden. Ik loop mijn kamer uit naar de keuken waar Leon staat. 'Hi.' Hij glimlacht naar me en zet zijn glas aan de kant. 'Morgen zusje. Wie is die blonde?' Ik grinnik even terwijl ik vijf glazen pak. 'Dat is Niall. Jess en Nina hebben dit geregeld.' Ik vul vier van de glazen met Cola en een met melk. 'Is mijn zusje verliefd?' Ik kijk hem met grote ogen aan en begin dan te lachen. 'Nee. Waarom denk je dat?!' Ik zet de fles en het pak terug en zet de glazen op een dienblad. 'Gewoon, wat moeten ze anders regelen?' Ik haal mijn schouders op. 'Doei.'
Weer op mijn kamer geef ik iedereen zijn glas Cola en neem ik mijn glas melk. Een nogal ongemakkelijke stilte komt tevoorschijn en ik zet mijn glas op het tafeltje neer. 'Does somebody wants a cookie?' Ik sta op en ga naast mijn bed liggen waarna ik het kastje open. Ik pak American Chip Cookies en neem ze mee naar de bank. Ik open het pak en houd ze voor. Al snel zijn er drie koekjes verdwenen. 'You don't want a cookie Nina?' Nina schudt haar hoofd. 'No thanks.' Ik knik en pak er een waarna ik het pak op tafel zet. Ik knabbel mijn koekje op. 'So Niall, how was the tour?' Ik kijk naar Femke die de stilte blijkt de doorbreken. 'It was nice. But it's always nice to see fans.' Ik glimlach even klein en neem nog een hapje van mijn koekje.
Omdat we niet wisten wat we moesten doen en de stilte nogal vervelend werd besloten we een film te kijken. Nina en Jess wilden weer Toy Story kijken maar Femke en ik hebben gewonnen. Niall is nog niet weg nee, maar het maakte hem niets uit. We zitten nu op de bank met een bak popcorn, nog een open pak koekjes en ieder een glas cola. Omdat het op mijn eigen kamer niet op de bank past zitten we in de woonkamer. Welke film het nou is weet ik niet precies. In ieder geval geen Toy Story.
JE LEEST
I'm so done with you.
Fiksi Penggemar'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...