1) Tanıtım

36 1 0
                                    

Merhaba ben Hilal Korkmaz. Kendini tek kelime ile anlat deseniz ben Siyah derim. Çünkü siyah benim hayatımın bittiği yerde yardımıma koşan o renk.
17 yaşında Izmir'de özel bir kolaj de okuyorum. Kendi evim var.

*********
Sabah alarmın sesi ile uyandım. Banyoya gidip rutin islerimi hallettim. Mutfağa gidip dolaptan süt ile gereğimi çıkartıp yemeye başladım. Bittiğinde sigara yakıp odama çıktım. Dolabımın karşısına geçip siyah bel üstü pantolonumu, beyaz tişörtümü alıp yatağa fırlattım. Sigaramı içip bitirdikten sonra üstümü giyindim. Siyah çantamı alıp içine sigarami cakmağımı bi tane defter kalem koyup aşağı indim. Siyah botlarımı giyip çantamı ve arabanın anahtarını alıp çıktım. Okulun önünde büyük bir kalabalık vardı. Yinemi kavga YA derken arabadan eşyalarımı alıp indim arabayı kitledikten sonra okula girdim. "Okulun piskopat sadist serseri kiziyim" Herkes bana döndü "Kübra ile yeni gelen kız kavga ediyo" sesi duyunca o kişiye döndüm. Eşyalarımı telefonum hariç bi kıza verip sınıfa birakmasini söyledim kız tamam diyip koştu bende telefonumu arka cebime sıkıştırıp kalabalığın arasından geçtim.
-Hilâl sakin ol dedi kübra dinlemeden
-derdi neymiş bu kaşarin dedim
-sen kime kaşar diyorsun be sesin geldiği yöne baktım ve kübrayla kavga eden kız. Yanına yaklaşıp
-bak kaşar ses kes gürültü Kirliliği yapıyorsun dedim. Birden ooo laf soktu diyen kalabalığa ölümcül bakış attım. Sesler aniden kesildi.
Kız bana bakarken
- sende cekil görüntü kirliliği yapıyorsun demesiyle kızın sacindan tutup yerde sürüklemem bir oldu. Yerde suruklerken de kızla konuşuyordum.
- bak kaşar ben Hilâl Korkmaz beni tanısan iyi edersin yoksa seni
-yoksa
Sesin geldiği yere baktım ve şoke oldum....

Arkadaşlar Merhaba ben Canan hikaye çok kısa oldu biliyorum. Yeni bölümleri voteler belirleyecek ne kadar çok gelirse o kadar hızlı yeni bölüm gelir... :) bu arada hilalin kıyafetleri medyada var.. :)

 :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sadistler Birleşiyor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin