Mmda. Sa incep cu inceputul. Numele meu este Iris si am 16 ani. Ce pot sa spun despre mine ? De cand mama a murit cand aveam eu 7 ani, tata se tot imbata si ma bate. Chiar si acuma. Dar de cand a intalnit-o pe Samantha, iubita lui, parca de mama a uitat. De baut vad ca bea numai acasa. La servici merge treaz, si se intoarce la fel. Dupa jumatate de ora, pleaca sa se intalneasca cu "iubita" lui. Mi-e scarba de ea.
Ce ? Eu ? Ce sa mai spun despre mine ? Doar ca iau bataie in fiecare seara ? Mai are putin si ma si violeaza.. In fine. Vanataile le ascund si eu cum pot, cu haine, cu o esarfa si fon de ten.. Nu am prieteni... La scoala sunt batjocorita.. Sunt mica de inaltime, cam 1.50.. Minion nu-i asa ? Sunt roscata.. Dar parul meu natural este blond.. Iar inca din clasa a 9-a m-am vopsit roscat ca de blond ma saturasem.
Singurul prieten pe care il aveam era alarma de dimineata.
De dimineata, il aud pe tata strigandu-ma.
-Iris, nenorocito, treci in coace.
-Imediat.
Oare ce o mai vrea de la mine ? Iau bataie asa de dimineata ? In fine. Sa vedem.-Ce este tata ?
-De ce nu ai spalat vasele aseara idioato ? Astepti sa le spele maicata ?
-Inceteaza, stii bine ca mama a murit. De ce tot aduci vorba de ea ? Ai uitat ca tu ai omorat-o in bataie ? Iar eu te-am acoperit ca eram prea mica si nu stiam ce se intampla.
-Taci !
Iar in secunda aia primesc o palma zdravana. Ce-i drept, am meritat palma.
Tata pleaca fara a ma privii, se incalta si pleaca la servici. Eu trebuie sa ma pregatesc de scoala. Fiind azi, luni alta saptamana nenorocita din viata mea. Imi iau o bluza cu gat si niste blugi mulati, ma dau cu fon de ten si putin strugurel, imi pun o esarfa la gat ca afara e cam racoare. Geaca pe mine. Si hai la scoala. Da, nu am mancat nimic de dimineata. Unde sa mai mananc ?Ajung eu la scoala, merg in clasa mea si ma asez ca de obicei in banca mea. Imi pun castile in urechi si ascult muzica. Colegii se uita ciudat la mine ca in fiecare zii.. In pauza ies pe hol. Nimeni nu vorbea cu mine.
In fiecare zii, era un grup de baieti care cand ma vedeau faceau misto de mine, ba chair mai ma impingeau.Intr-o pauza, trec pe langa ei. Jason, cel nesuferit ma impinge si aterizez in bratele lui Samuel, cel mai perfect si chipes baiat din scoala. E inalt, cam 1.90, par blond, ochi albastri, bine facut. Ce sa mai, e perfect. Ma indragostesc pe loc de el.
Samuel :Cel de sus e Jason. ^
Revenind.. Ajung in bratele lui, iar el zareste o mica vanataie pe gat. Vrand sa vada ce e, pusese mana pe esarfa. Eu ii iau mana si plec, speriata in baie. Ma inchid intr-o cabina si plang. Samuel de la intrarea in baie, ma striga sa ies, ca nu e nimeni, si ca toti sunt la adunarea din curtea scolii..Eu ies, cu lacrimi in ochi, si acoperindu-mi gatul. Samuel se apropie de mine, imi sterge lacrimile si imi da esarfa jos. Eu rusinata, nu i-am mai luat mana de aceasta data. Socat el spune :
-Iris, ce sunt cu vanataile astea ?
-Nu e treaba ta.. Spun eu speriata.
-Nu te speria de mine, ai incredere, promit ca ramane intre noi.Eu fiind indragostita de el nebuneste, ii spun :
-Stii, mama a murit cand aveam eu 7 ani, iar de atunci, tata bea si ma bate zilnic. A intalnit o tipa care e curva cu numele de Samantha, are 35 de ani iar tata are 45... Azi de dimineata m-a facut nenorocita si idioata ca nu am spalat vasele, fiindca aveam teme, si mi-a lipit o palma peste fata zdravana. A zis ca ce astept sa le spele mama ? Si i-am spus ca mama e moarta si ca de ce pomeneste de ea. Iar atunci inca o palma.. Asa e fiecare zii din viata mea... De cand mama a murit. Pana sa moara ea, nu eram asa...Samuel socat, spune :
-De ce nu mergi la politie ?
-Si ce sa ii faca politia ? E sef general in sectia de politie tuturor le e frica de el..
-Of doamne... Ce ai spune sa te muti la mine ? O fata ca tine nu merita sa sufere !
-Ai inebunit ? Daca plec fara sa stie tata ma bate. Dapoi sa ma si mut ? Cred ca ma lasa jos plina de sange..
-Ce om...Clopotelul suna, iar Iris pleaca in clasa, pentru ultima ora. Ce nu stia ea, e ca Samuel s-a transferat in clasa ei. Si se aseza langa ea, caci nu mai erau locuri disponibile.
Ora se terminase. Samuel iese ultimul din clasa, asteptand-o pe Iris.
-Hei minionule, mergem acasa ?
-Da ce tu stai pe strada mea ?
-Da unde ? Pe langa ea ? Hai, sa mergem.Ea da din cap, semn ca este de acord.
In drum spre casa, cei doi povestesc. Iris afla ca e bogat, iar Samuel ca ea are vanatai pe tot corpul. Ii da numarul lui de telefon, propunandu-i sa treaca pe la el mai tarziu fiindca saptamana asta parintii lui nu sunt acasa. Ea ii spune ca nu promite nimic. O conduce pe Iris pana in fata portii, si o pupa pe obraz. Intra in casa, si observa ca e singura.
In sfarsit scap de bataie. Merg in camera mea, dupa ce fac curat luna in toata casa. Il sun pe Samuel, si ii spun ca sunt pregatita sa vin. El isi da acordul si imi spune sa astept, ca vine el si ma ia.-----------
Va urma.
CITEȘTI
O Iubire Imposibila
RomanceSuferinta, durere si iubire ? Sau... Tradare si dezamagire ? O fata are sa isi intalneasca marea ei iubire, tot odata si prima. Ce e iubirea ? "Iubirea e in general ca un joc de carti, vezi cum le imparti ca o sa primesti dragoste din parti.."