21. Ще ми бъдеш гост

791 75 8
                                    

ГТА(рън)
Ред е на Гордън... и после идва забавната част с Нина и Адам...
Гордън е най-заможният от класа, но пък за сметка на това родителите му въобще не се интересуват от него... мисля, че няма да страдат кой знае колко много за единственото си дете- Гордън !!! За разлика от родителите си, Гордън би дал всичко за тях... това е !!!
ГТГ(ордън)
Върнах се от училище преди час... нашите трябва да се приберат след половин час... днес получих три шестици... този път трябва да се гордеят с мен !!! Знам, че през повечето време, когато им разказвам нещо те се правят, че ме слушат, но на мен не ми писва да им говоря... изведнъж телефона ми звънна и се затичах да го взема от раницата си и да разбера кой е. Арън ?! Той пък от къде има номера ми и защо ми звъни ?!
Гордън: Арън ?! От къде имаш номера ми ?!
Арън: Даде ми го Нина, но сега това не е най-важното нещо...
Гордън: Какво се е случило ?
Арън: Гордън... родителите ти...
Гордън: Какво за тях !!!
Арън: Катастрофирали са Гордън...
Гордън: Моля ?! Как ?!
Арън: Не знам нищо повече... просто трябва да отидеш при тях...
Гордън: В коя болница са ?!
Арън: Виж какво ще кажеш да те заведа... а и няма да се луташ...
Гордън: Страхотен си Арън...
Арън: Аз съм на две пресечки от вас... идвам...
О боже как са катастрофирали ?! Та баща ми кара с 60, а мама дори няма книжка... докато размишлявах на вратата се звънна. Затичах се, за да отворя вратата на Арън и да тръгваме колкото се може по-бързо. Качихме се в колата му и реших да го питам за подробностите...
Гордън: Как се е случило ?!
Арън: До колкото разбрах родителите ти са се карали и майка ти е загубила контрол над волана и са се блъснали в друга кола... това е всичко, което знам.
Гордън: Казваш, че мама е карала така ли ?
Арън: Да....
Чакай има нещо гнило тук... мама няма книжка... ПО ДЯВОЛИТЕ !!! Сега всичко ми се изясни... трябва да се махна от колата му и да не се издавам... изведнъж чух звук от двигател на кола, обърнах се и видях нашите... Арън забеляза, че съм се усетил какво се случва и бързо потегли...
Гордън: Арън майка ми няма книжка...
Арън: Вече е късно нали знаеш ?!
Гордън: Кучи син... ти си бил... ти отвличаш и убиваш всички от класа...
Арън: Добро утро скъпи ми приятелю...
Гордън: Къде ме водиш ?!
Арън: Ще ми бъдеш гост за малко...

А/Б
Знам, че се забавих, но както и да е 😁. Дано ви хареса и приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Where stories live. Discover now