He make my smile

166 11 2
                                    

Mă uit pe geamul avionului când simt cum cea mai bună prietenă a mea, Vanessa începe să mă zguduie deoarece trebuie să ne pregătim pentru a coborî din avion. În aeroport mi-am pus căştile în urechi începând să ascult "Boy in luv" de BTS.
Ajungem la hotel şi îi cerem recepţionerului cheia de la uşă. Intrăm în cameră şi primul lucru pe care îl fac este să sar în pat.
Vane:Am făcut-o!
Eu:Nu credeam că o să reuşesc să ajung în Seul. E atât de frumos aici.
Vane:Da este...
Eu:Vai nu!
Vane:Ce s-a întâmplat?
Eu:Am confundat valiza mea cu a alt cuiva! "zic eu nervoasă"
Vane:Şi ce ai de gând să faci?
Mă uit nervoasă către uşă, i-au valiza şi ies trântind uşa în urma mea. Din camera de lângă iese un băiat după care strigă altul.
X:Unde mergi?
Y:Să aflu unde este valiza mea! "zice el nervos"
Eu:Stai!
Se întoarce şi mă priveşte foarte nervos.
Y:Ce vrei?
Eu:Cred că aia e a mea...şi asta a ta. "arăt speriată către ambele valize"
Se apropie rapid de mine şi studiază valiza. Mi-o întinde pe a mea şi eu pe a lui. Tipăreşte un zambet apoi îmi zice:
Y:Merci!
Eu:Nu ai pentru ce! zâmbesc înapoi
Jm:Mă numesc Jimin. Pe tine cum te cheamă?
Eu:Mă cheamă Ioana. Te-am mai văzut undeva?
Jm:Wow. Eşti prima care întreabă asta. Da, mai văzut dacă asculţi BTS.
Eu:Ştiam eu că îmi pari cunoscut.
Jm:Hahaha. Şi de unde eşti? Îmi pari foarte diferită de celelalte fete.
Eu:Sunt din Romania, de asta par diferită. "îmi las capul în jos"
Jm:Wow. Mi-ai putea povesti mai multe despre locul din care vi în 30 de minute? "îmi ridică faţa din pământ"
Eu:Desigur!
Jm:Bun, ne vedem în 30 de minute aici
Eu:OK.
Jm:Pa! "îmi dă un mic sărut pe obraz"
Eu:Pa! "înroşesc toată"
Intru în cameră cu valiza, mai câta zburând, Vanessa uitându-se ca o ciudată la mine.
Vane:De când eşti tu aşa de fericită?
Eu:Păi de când am cunoscut pe cineva. "mă arunc în pat"
Vane:Aww...STAI...TU AI CUNOSCUT PE CINEVA!?
Eu:Da! "râd şi mă duc să mă spăl"
Ies din baie în cam 15 minute şi îmi i-au o pereche de pantaloni scurţi negri şi un tricou albastru deschis.
~~~perspectiva lui Jimim ~~~
Eu:IEŞ ODATĂ DIN BAIE SUGA!!! "ţip nervos"
S:Cineva e nervos. "deschide uşa la baie"
Eu:Ţi-am zis că mă grăbesc. Am treabă în 10 minute.
S:Cu imaginaţia ta? "începe să râdă"
Jk:Ai dreptate Suga. "începe să râdă"
-Ahh, vă urăsc. "intru în baie şi trântesc uşa"
~~~perspectiva mea~~~
Stau de 5 minute pe coridor şi îl aştept pe Jimin. La ce mă gândeam când am crezut că o să vină. Mă îndrept către uşa şi când să o deschid aud din spatele meu:
Jm:Hey! Scuze doar că nu am putut să intru în baie mai repede şi de aceea am întârziat."mă ia în braţe"
Eu:Hey, nui nimic.
Jm:Arăţi foarte sexy îmbrăcată aşa.
Eu:Merci. Şi tu.
Jm:Poate sunt eu îmbrăcat fain dar tu mă intreci cu mult.
Eu:Ehh, taci! "roşesc toată"
Jm:Mergem?
Eu:Da!
Mă trage după el până în lift după care începe să mă studieze. E aşa de drăguţ şi totuşi, nu îmi vine să cred că el este interesat de mine. Cred că visez. Ieşim din lift şi mă conduce până într-un parc unde ne aşezăm pe o bancă.
Jm:Hai începe.
Eu:OK!
Încep să îi povestesc tot felul de lucruri şi momente petrecute cu prieteni şi râdea aproape mereu.
Jm:Eşti foarte amuzantă.
Eu:Serios? Nimeni nu mi-a mai zis asta până acum.
Afară se inserează aşa că ne îndreptăm către hotel. Ajungem la hotel şi...PROBLEMĂ, Vanessa a încuiat uşa şi cu siguranţă doarme din cauza diferenţei de oră.
Jm:Ce s-a întâmplat?
Eu:Prietena mea doarme şi nu am cum să intru în cameră.
Jm:Am o idee. Hai să dormi cu mine. "schiţează un zâmbet imens"
Eu:Să stau cu tine şi băieţi în camera de hotel? Ai înebunit?
Jm:Da. Hai, nu o să păţeşti nimic. Promit.
Eu:Ahhh, bine.
Schiţează un ditamai zâmbetul şi mă trage după el până la cameră. Întrăm înăuntru şi ţipă ca descreieratul:
Jm:AM VENIT CU CINEVA!!!!
Deodată văd în faţa mea toţi membrii trupei care se holbau la mine.
eu:Ahhh, hey?
all:HEY! "ţipă toţi în cor apoi mă iau în braţe"
Jimin îmi dă haina jos apoi mă descalţ şi merg în o cameră mai mare. cu ceilalţi.
S:Şi ţi-a făcut ceva tembelul ăsta? ridicând o sprânceană
Jm:Tu chiar eşti bou sau te prefaci?
S:Ce? Vreau să ştiu dacă ai traumatizat fata său nu.
Încep să râd împreună cu Suga şi observ cu coada ochiului că Jimin nu e prea fericit. Jin îmi pune în faţă un castron cu paste pe care le înfulec cu privirile lor asupra mea. Îmi scot telefonul şi încep să mă uit pe Twitter unde erau numai poveşti cu JiHope, VKok, RapJoon şi altele, apoi Suga îmi ia telefonul din mâna şi începe să citească una. Observ cum toţi rămân traumatizaţi şi mă apucă un râs puternic.
Jh:De ce râzi? Asta e groaznic! "Începe să se bălăngăne"
Eu:Voi nu ştiaţi de ăstea?
Jin:NU!
Jm:Hai...hai să te schimbi. "şocat"
Mă duce până în camera lui de unde începe să scotocească prin dulap după ceva. După cam 2 minute se întoarce cu faţa la mine şi îmi aruncă un tricou.
Jm:Sper că e bun.
Eu:Probabil. Unde este baia?
Jm:Acolo!
Îmi pun tricoul lui pe mine apoi mă privesc în oglindă şi tot nu pot să cred că asta chiar se întâmplă. Ies din baie şi ajung în camera lui unde el îşi schimba tricoul. Înainte să îşi pună tricoul se întoarce către mine şi îmi zâmbeşte. Gosh, e atât de hot băiatul ăsta. Îi scot limba şi fug în altă cameră unde era Suga care se uita la televizor.
Eu:Ascundemă de Jimin. Te rog!
S:Treci aici! "ridică pătura ca să mă ascund"
Jm:Noona!! Unde eşti?
S:Aici nu e. Şi...de când îi spui noona?
Jm:De acum 2 minute şi nu te cred.
Ridică pătură, mă ridică în braţe şi mă duce la el in cameră unde....

Ok, nu este prea reuşit dar nu mă prea pricep. Sper ca restul să vă placă

You Kill Myself Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum