1-HAYAT ŞARTLARI

20 3 0
                                    

Yine her sabah olduğu gibi beni canım annem uyandırdı.O mis gibi börekleri ile karnımı doyurdum.Annnem çok güzel börek yapar.Ve ben annemi çok seviyorum.Babam vefat ettikten sonra annem ile ben yanlız kaldık.Amcam dayım halam teyzem hiçbiri bize bakmadı.2 gün sokakta kaldığımız günler oldu.Ama annem mücadele edip bir işe girdi.Ve benim için çalıştı.Annemin hakkını nasıl öderim hiç bilmiyorum.Ama annem okuyup bir meslek sahibi olursam hakkını ödeyebileceğimi söylüyor.Bende bu yüzden okumak için elimden geleni yapıyorum.Evet babamı kaybettiğim için yetim olabilirim ama ben ve annem çok güçlüyüz.Şuan annem ile annemin çalıştığı iş yerinin bir odasında kalıyoruz.Annem beni çook seviyor bende annemi.

Sabah annem ile kahvaltımızı yapıp annem işe ben okula gidiyorum.Annem aşçı.Ben ise 13 yaşında bir erkek çocuğu.Adım Mert.
Arkadaşlarımı çok seviyorum.Çok iyiler.Aslında bu arkadaşlarım daha 1 haftalık arkadaşlarım.Çünkü babam öleli 2 hafta oldu.Biz bir hafta üzüldük ama daha sonra anladık ki ölen ile ölünmüyormuş.Bizde annem ile kendimize çeki düzen verip bu yeni tek odalı ve şimdilik olan evimizde kalıyoruz.Annem daha bir hafta oldu çalışalı.Bende bir haftada arkadaşlarıma kısacası okuluma alıştım.Eski arkadaşlarımı çok özlesemde artık yapacak bir şey yok.Babam ölünce evimizde elimizden aldılar.Şimdilik evimiz bu tek odalı yer.Ama yinede buna şükürler olsun.......






Merhaba umarım bu bölümü beğenmişsinidir.Beğendiyseniz LÜTFEN VOTE TUŞUNA BASIP YORUM YAPIN.

AMERİKA MACERAM 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin