Allison Amerikan'ın Washington şehrinde yaşayan 10 yaşında küçük bir kız çocuğuydu.Allison 5.sınıf öğrencisiydi. Evlerine iki sokak uzaklıkta olan okula gidiyordu. O günde öyle olacaktı. Allison sabah kalktı, elini yüzünü yıkadı. Kahvaltı yapmak için mutfağa gidip sandalyesine oturdu. Önce annesinin ona hazırladığı taze sıkılmış meyve suyundan bir yudum alıp masada duran kızarmış ekmeklere uzandı.Kahvaltısını bitirince okula gitmek için üniformalarını giydi.Beşiğinde uyuyan kardeşini öptü ve tam evden çıkmak üzereyken annesinin çığlık sesini duydu. Hemen merdivenlerden yukarı doğru koşmaya başladı. Allison odanın kapısını açtı ve olanlar oldu...
Allison babası yerde cansız bir şekilde yatıyor, annesi babasının baş ucunda ağlıyordu.Karşı komşuları çığlık sesi duyunca hemen oraya gelmişti.Allison hâlâ olanlara bir anlam vermiyordu.'Babası neden yerde yatıyordu, annesi neden bu kadar çok ağlıyordu' Küçük kızın aklında cevabını bulamadığı bir sürü soru... Komşuları ambulansa haber vermişti.Allison babasını Washington da özel bir kliniğe götürdüler. Allison'u kardeşi ile birlikte karşı komşularının evine götürdüler. Alison sürekli ağlıyordu.Allison'un New York daki teyzesine haber verilmişti.Teyzesi olanları duyunca hemen yola çıktı.
Alison ve kardeşi o gün komşalarında kaldı. Henüz hastaneden de bir haber yoktu. Allison uyuyamıyordu çünkü her akşam babası ona masal anlatırdı.Babası onu her akşam prenses yapardı.Bu akşam ne babası masal okudu,ne de onu prenses yaptı çünkü o akşam babası yoktu. Zaten Allison babasına ne olduğunu da bilmiyordu.
Ertesi gün teyzesi Daniela New York'dan Washington'a gelmişti. Teyzelerinin gelmesiyle birlikte iki kardeş evlerine döndüler. Allison o gün okula gitmek istemedi. Teyzesi babasının durumundan dolayı çok fazla üstelemedi. Allison teyzesine :
-"Teyze sen babama ne olduğunu biliyor musun?Kimse bana bir şey söylemiyor!
Allison'un teyzesi :
"Allison baban hasta oldu bu yüzden klinikte tedavi altına alındı. İyileşince evine geri dönecek tatlım. "Allison onlardan hiçbir şey anlamadı. Annesi ile babası ne zaman evlerine dönecekti. Bu bekleyiş ne kadar sürecek ve Allison kaç gece masal dinlemeden uyuyacaktı.Belki de bundan sonra masallar babasının anlattığı gibi mutlu sonla bitmeyecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Father Heaven Stinks
ChickLitBaba Sevgisi, "KİMSE BENİ ONUN KADAR SEVEMEZDİ" DiyebiLecek Kadar Sessiz Ve Derindir.