Bölüm 1

2 1 0
                                    

    Demirher zamanki gibi arabasını temizliyordu. Babasından kalma Impala 67'ye âşıktı.Yine bir gün arabayı yıkarken telefonu çaldı. Arayan özel numaraydı. Ses birinsan sesi değil, bir robot sesiydi. O yüzden kim olduğunu anlamadı. Bu kişibabasının hala yaşadığını söyledi. İlk başlarda buna inanmadı. Birisi onunladalga geçtiğini sandı. Bu aramalar ve artık mesajlar daha da sıklaştı. Demirartık biraz daha ciddi almaya başladı. Çünkü babasının kesin bir şekildeöldüğünü bilmiyordu. Babası Cavit Bey ansızın kaybolmuştu. Ama bu kadar uzunbir süre arayıştan sonra bulamadıkları için ölü olarak kabul ettiler. Demirbunları düşünürken telefonunun ışığı açıldı ve mesaj geldiğini anladı. Mesajdaevlerindeki bir yeri yazmıştı. Yazdığı yer kitaplığın arkasıydı. Demir direkkitaplığın yanına gitti ve kitaplığı boş alana sürükledi. Demir bir kapı vardı.Kapının üzerinde yıldız işareti ve üzerinde ne ifade ettiğini anlamadığıişaretler vardı. Bu babasının işi gereği çizdiği bir şeytan kapanıydı. Bukapıyı açmaya çalıştı fakat bir türlü açamadı. Bir mesaj daha geldi. Bu mesajdadüğmenin abajur başlığının arkasında olduğunu söylüyordu. Direk elini abajurbaşlığını arkasına attı. Eline bir tabaka geldi ve ona basınca kapıdan kilitsesi geldi. Demir kapıyı kendine çekince açıldı. İçeride büyük eski birkitaplık, yine şeytan kapanı, şeytan kapanın ortasında sandalye, masanınüstünde ip ve birkaç şırınga vardı. Masanın altındaki çekmeceyi açınca içindeçok fazla değişik bıçaklar, silahlar ve kurşunlar vardı. Demek ki babası işiylealakalı birçok eşyayı ve bilgiyi burada tutuyordu. Bir mesaj daha geldi.Mesajda kurşunların altında bir günlüğün babasıyla alakalı her şeyin ordaolduğunu söyledi ve bunun babasıyla alakalı son ipucunun olduğunu söylemeyiunutmadı. Hemen kurşunların olduğu çekmeceyi açtı. Kurşunları masanın üstünekoydu ve altta eski gri bez parçasına sarılmış kapağı biraz yırtılmış birgünlük vardı. Burada babasının hayalet avcılığı ile alakalı kendine özteknikler, hep uğradığı yerler, hayaletleri, şeytanları ve bazı doğaüstücanlıları nasıl öldürüldüğü yazıyordu. Bunlarının birçoğunu 2-3 saatte okudu.Bunları üniversitede okuyan kardeşine göstermek için hemen yola koyuldu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KayıpüstüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin