Ekin Neden Gitti?

36 8 8
                                    

İnanmıyorum ya Umut burda ne yapıyor?Nasılda özlemişimm
E:Umut ne yapıyorsun burada?Ahh gel buraya sersem.
Evet ona hep sersem derdim.
U:Ekim demek yanınızda olacağım kişilerin arasında en korumam gereken kişi olan Ekim senmişsin.Gerçekten çok şaşkınım.
Gelip bana sarıldı.Umut kim mi?Küçükken bir gün şöyle on yaşlarında felan Erenle kavga etmiştik.Gidip parkta ağlıyordum.İşte o parkta Umutla tanışmıştık.O gün o da ağlıyordu.Sonra bazı günler o parkta görüşür dertleşirdik.Ama Eren onu tanımıyor.Uzun zamandır görüşmüyorduk.Yurdışına çıktığında telefonunun numarasını değiştirmişti ve birdaha konuşmamıştık.
E:Ne haltlar yedin bakalım görüşmeyeli?
U:Birsürü şey oldu.Ama yine görüştük.Seni görünce nasıl sevindim bir bilsen.E Beren burda ne arıyor.Yoksa....Kardeş olan tabi yaa sizdiniz demek.Beren bana senden bahsetmişti ama adını söylememişti.
B:Demek tanışıyorsunuz.Umut benimle Almanya da tanıştı.Zaten babasıyla babam dosttu.Yani ben babasını kaç yıldır tanıyordum.
E:Buna gerçekten sevindim.
Eylülün telefonu çalınca konuşmak için dışarı çıktı.O telefonla konulurken Beren Umutla anılarını anlatıyordu.Gerçekten çok komiktiler.Yalnız ben gülemiyordum.En ufak bir harekette canım yanıyordu.Sonunda Eylül girdi odaya.Yüzü sapsarı olmuştu.
E:Eylül neyin var? İyi misin?İki saattir telefonla mı konuşuyorsun?Nerede kaldın?
Eylül birden ağlamaya başladı.Ne oluyor böyle.Of içimde birşeyler hissettim ama tam acıda değil.Nebilim kardeşim dediğim kız feci bir şekilde ağlıyordu ama ben hiçbirşey yapamıyor yatıyordum böyle.Gözümden yaşların süzülmeye başladığını farkettim.
E:Eylül ne oldu söylesene!,diye bağırdım.Beren Eylüle sarılmış ne olduğunu soruyor,Umut ise şok olmuş bir şekilde Eylüle bakıyordu.Eylülün ağzından dökülen dört kelime ile başımda feci bir ağrı hissettim.
Ey:Ekin gitmiş,dönmemek üzere.

Bu nasıl olabilirdi?Gitmemişti.Gitmez ki.Eylülü bırakıp asla gitmez.Eylül onsuz yapamaz.Tamda aralarını düzeltmişlerken.Eylül benim kaderimimi yaşıyordu yoksa?Eren gittiğinde bende böyle ağlamıştım ve acılarım sönmemişti.Sinir krizleri geçirmiştim ve tımarhaneye tıkmışlardı.Şimdi Etlülünde bunları yaşamasına asla ve ASLA izin vermem!
E:Ne? Neden gitmiş?Nerden öğrendin?
Ey:Hani telefonum çaldı ya.Eren arıyormuş.Ekinin gittiğini birdaha dönmeyeceğini söyledi.
E:Eren neden arayıp söylüyormuş.Neden telefonla söylüyor üstelik?
Ey:Ekin istemiş.
E:Beren lütfen Eylülü evine götür.Bir dinlendiği içir uyusun.Beren onayladığına dair başını salladı.Eylülün koluna girdi ve beraber odadan çıktılar.
E:Umut benim buradan çıkmam ve arkadaşımın yanında olmam gerek.Benim yaşadıklarımı yaşamamalı.Birde şu işin aslını öğrenmem gerek.
U:Ekim daha yeni kendine geldin buradan çıkamazsın.Ama senin için işin aslını öğrenirim.İstersen Ekinide bulurum.Ama seninle kalmam gerek babam bana bu görevi verdi.Etraf çok tehlikeli.Sen tehlikeli dediğimde umursamıyorsun ama annen bunlar yüzünden öldü unutma!Şimdi ssnide kaybedemeyiz.Oyüzden burdan çıkmıyorsun.Ben şimdi etrafa göz atıp geleceğim.
Bunları söyleyip odadan çıktı.Farkettimde Umut haklı.Annem buyüzden öldü.O sırada içeri Giray baba girdi.Onu görünce gülümsedim.
G:Merhaba kızım.Yeni öğrendim bu haytalar bana söylememiş.Ama gördüm ki iyisin.Nasıl hissediyorsun?
E:İyiyim saolun.Ama buradan çıkmak istiyorum.
G:Umutla konuştum az önce.Benim dostumun oğludur.Seni korumak için geldi.Bak kızım,ben anneni çok sevdim ve o ölünce hissettiğim duyguları bilemezsin.Öyle canım yandı ki.Bunları ilk kez sana anlatıyorum.Bil diye.Sen ona çok benziyorsun.Cesaretliliğin,zekan,huy olarak, ve en çokta onun gibi davranıyorsun.Üstelik yüzün tıpkı onun gibi.
Bunları söylerken camdan dışarı bakıyordu.Gerçekten annememi benziyorduö böyle?Cebinden bir fotoğraf çıkartıp bana uzattı.Kenarları kıvrılmış birazda eskimiş bir fotoğraf.
E:Bu.. bu annem mi?!
Gözümden bir damla yaş aktı.Gerçektende çok benziyormuşum.
G:Lütfen sözümüzü dinle. Senin yaşaman gerek.Anneni yaşatman gerek kızım.
E:Ben ...biraz dinlensem iyi olucak.
G:Tamam kızım.Söylediklerimi unutma.Ben şimdi gidiyorum.Yine bir iş çıkmış.Şu Ekin niye gitti bir
öğrenelim.Ben yine geleceğim Söylediklerimi sakın unutma.
Bende başımı sallayarak onayladım.Kapıyı kapatıp çıktı.Bende başımı yastığıma yaslayıp gözlerimi kapattım.Demek annem böyle.Ben gibiymiş.Bu içimdeki his bambaşkaydı.
Yaşamam gerek.Annem için....Ozaman hemen iyileşmeliyim.Gözlerimi açıp fotoğrafa son kez baktım.Fotoğrafı yanımdaki çekmeceye koydum.Başımı yastığa yaslayıp gözlerimi kapattım.Ve sessizce ağlamaya başladım...
Ekin..
Gitmek zorundaydım.Erenle kafeye gittik ve kameralarını zorda olsa aldık.İzlediğimizde hiç görmediğimiz bir adam bilerek Ekimi ittiriyordu.Eren çok sinirlendi.Adamı araştırdık.Bu iş çok kolay oldu.Çünkü bizi tehlikeye sokan adamların arasında adamımız vardı.Tabi bizle konuşurken yakalndı buda çok kötü oldu.Ama sonuç olarak adamı bulduk.Bulduk bulmasına ama yurdışına çıkmış pislik.Eren peşinden gidecekti ama engel oldum.Onun şuan Ekimin yanında olması gerek.Oyüzden ben gidiyorum.Erene Eylülü aramasını ve birdaha dönmeyeceğini söylemesini istedim.Yoksa peşiöden gelmeye kalkardı bilirim ben onu.En iyi böyle olmalıydı.Şimdi çok üzülecek ama tehlike geçtiğinde hepimiz içün güzel günler başlayacak.Adamın bindiği uçağı bulduk ve hemen ardından kalkan uçağa bindim.Herkes için en iyi bu.
Eylül..
Bana hiçbirşey söylemeden nasıl gidebilir?Gittiğini Eren söyledi.Hemde dönmeyecekmiş.Niye gitti?Aşkımız onun için bukadar mı değerliydi?Oysa daha üç saat öncesine kadar beraberdik.Ben ağlarken o bana sarılıyor ağlamamam gerektiğini fısıldıyordu.Şimdi ne dsğişti?Niye bırakıp gitti?Berenle eve geldiğimde bana ilaç verdi.İçiyor gibi yaptım ama içmedim. İstemiyorum çünkü.Acımın azalmasını istemiyorum.Sonuna kadar yaşamak istiyorum. O beni bırakıp gitmiş olabilir.Ama neden yaa?Birden gözlerim kapanmaya başladı.Ne oluyor böyle bu uyku hisside ne?
Ekim..
Uyandığımda odaya bir göz gezdirdim.Umut koltukta uyuyordu.
Bende tekrar gözlerimi kapattım.
★★★★★★★1hafta sonra★★★★★★
Bir haftadır burada yatıyordum.Ekin gerçektende dönmedi.Ve bu bir hafta içinde Eren birkaç kere yanıma upradı.Bugün çıkıyorum.Şimdi üzerimi değiştirdim.Çantamı hazırladım.Umut çıkış işlemlerini yapıyor.Eren evde bekliyormuş.
Hah Umut geldi.
U:Hazırsan çıkalım.
Çantayı aldı.Kolunu uzattı.Koluna girdim.Tamam iyileşmiş olabilirim ama eskisi gibi tamamen capcanlı değilim.Beraber aşağı indik.Tam hastane kapısından çıkıyorken Eren'i gördüm.İnanmıyorum gelmiş demek.
Gelip bana sarıldı.Bende sıkıca sarıldım.
E:Eren çok özledim seni.
Er:Bende birtanem.Biliyorsun olaylar birtürlü bitmiyor.Sonunda iyileştin.
Umut sana teşekkür ederim. Ekim benim için çok önemli.
U:Benim içinde önemli dostum.Hadi siz eve gidin benim bir işim var.
E:Tamam sonra gel hemen.
Başını sallayarak uzaklaştı.Bizde Erenin arabasına bindik.Eve geldiğimizde duşa girdim hemen.Sıcak su çok iyi geldi.Sultan çıkıp giyindim.Saçlarımı kurutup salık bıraktım.Çokta uzun dsğiller zaten.Aşağı indiğimde Eren mutfaktaydı.Birşeyler hazırlamış.Yerim ben onu.
Yanağına öpücük kondurup masaya oturdum.
E:Ekin neden gitti Eren söyle artık.Bak hastanedende çıktım.
Er:Tamam herşeyi anlatacağım.Aslında o seni ittiren pisliği bulduk.Ama yurdışına gidiyordu.Ekinde ben seninle kalayım diye arkasından gitti.Dönecekti aslında iki güne sadece Eylül endişelenir arkasından gitmek ister diye böyle söyledi.
E:Eylülün halini görmedin mi?Kız yıkıldı.Çok mu iyi oldu sanki.Hem iki güç geçti hala yok.Nerdd o zaman?
Er:İşte asıl sorunda burada.Bana işinin uzadıpını bildiren mesaj atmıştı ve dünkü tarihi verip geleceğini söylemişti ama bugün oldu hala ortada yok.Üstelik numarasına artık ulaşılamıyor.
E:Nasıl yani başına birşey gelmiş olabilir mi?
Er:Bende bundan korkuyorum zaten.Ekşn benim kardeşimdir.Üstelik benim için gitti oraya.
E:Tamam ozaman sen onu bulmaya çalış bende bir Eylülün yanına gideyim.
Er:Sakın ona döneceğini felan söylemeye kalkma.
E:Oda benim kardeşim gibidir Eren söylemem gerek.
Er:Ya başına birşey geldiyse bu daha üzücü değilmi Ekim.Şuanda en azından iyi olduğunu biliyor.
E:Haklısın canım.Tamam.Erene sarıldım.Kokusunu içims çektim.
E:Gidiyorum ben ozaman akşam görüşürüz.
Onu öpüp çantamı aldım ve evden çıktım.Arabamı özlemişim.Eylüllerin evine geldiğimde kapı açıktı.İçeri girdim hızlıca odaların hepsine tek tek bakmaya başladım ama yoktu.Hiçbirinde yok!
Artık sınır koymamaya karar verdim.İstediğiniz kadar vote ve yorum yapabilirsiniz.Ama lütfen bölüm hakkındaki fikirlerinizi belirtiniz.Hepinizi öpüyorum...

GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin