Hoofdstuk 9

606 14 0
                                    

Sophie's POV

ik plof op de bank met een bak chips en zet de tv aan. 'wat wil je zien mam?' vraag ik. 'iets wat je leuk vind, Xfactor ofzoiets.' zegt ze. ik knik en zap een beetje rond. plots zie ik het nieuws en ze zeggen dat one direction over 3 weken een concert geven en de kaartverkoop start vanavond. 'Mam mag ik daar asjeblieeeft heen??' vraag ik met mijn puppy ogen want ik weet dat ze daar niet tegen kan ;) zuchtend kijkt ze me aan. 'hoeveel kost dat ?' vraagt ze. '50 euro ..' zeg ik zacht. 'Wow zoveel!' zegt ze. ik kijk sip naar haar 'asjeblieeft mam?' vraag ik nog een keer. 'nou vooruit dan maar met wie ga je dan?' zegt ze. 'yess thanx mam!' roep ik blij. snel start ik mijn macbook op. 'schiet op!' roep ik. snel ga ik naar de site en klik one direction aan. "over 1 minuut start verkoop" staat er. pffff net optijd! plots verschijnt er "u staat in de wachtrij" ik schrik op 'Mam! ik sta in de wachtrij!' roep ik. 'ik hoop dat je een kaartje krijgt!' zegt ze. *pling* ik schrik op en kijk snel naar het scherm. er staat : maak uw keuze. snel klik ik op het normale ticket. en dan verschijnt er iets wat ik niet zou willen zien; dit ticket is helaas uitverkocht. 'neeeee' gil ik 'kut' zeg ik boos. net te laat 'zijn ze uitverkocht liefje?' vraagt mijn moeder zacht 'ja' fluister ik bijna.

fuck fuck fuck! ik heb gewoon geen kaartje! ze komen maar een keer in de weet ik veel hoeveel jaar naar nederland en ik ben er gewoon niet bij. zuchtend ga ik op mijn bed zitten. ik ontgrendel mijn iphone en kijk op twitter. allemaal blije meisjes die tweeten dat ze er wel heengaan. opeens krijg ik een melding dat louis een nieuwe tweet heeft;

@Louis_Tomlinson: just arrived in the netherlands; love you guys x

nog een zucht verlaat mijn mond. 'Sophie kom je eten?' schreeuwt mijn moeder. snel doe ik mijn iphone terug in mijn zak en ren de trap af.

I need your help [louis tomlinson]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu